рефераты конспекты курсовые дипломные лекции шпоры

Реферат Курсовая Конспект

Бітові прапори, що визначають поводження й вид елемента меню

Бітові прапори, що визначають поводження й вид елемента меню - раздел Образование, Навчальної дисципліни Основи програмування та алгоритмічні мови Прапор Опис Mf...

Прапор Опис
MF_BITMAP Замість рядка в якості меню застосовується bitmap
MF_BYCOMMAND Значення, наведене в параметрі uItem функції EnabledMenuItem, являє собою ідентифікатор пункту меню
MF_BYPOSITION Значення, наведене в параметрі uItem функції EnabledMenuItem, являє собою відносну позицію пункту меню зі звітом від нуля
MF_CHECKED Елемент відмічуваний (з "значком")
MF_DISABLED Елемент заборонений
MF_GRAYED Елемент заборонений і відображається сірими кольорами
MF_HILITE Елемент підсвічений
MF_MENUBREAK Горизонтальні меню розміщають наступні елементи в новому рядку, а вертикальні – у новому стовпці
MF_MENUBARBREAK Те ж, що й попереднє, але у випадку вертикального меню стовпці розділяють вертикальною лінією
MF_MOUSESELECT Елемент обраний мишею
MF_OWNERDRAW За промальовування елемента відповідає не система, а програма
MF_POPUP Елемент викликає поява POPUP-меню більше низького рівня
MF_SEPARATOR Горизонтальна риса
MF_STRING Як елементи меню використається рядок символів
MF_SYSMENU Елемент із системного меню

 

Вибір довільного пункту меню може в операційній системі Windows супроводжуватися комбінацією клавіш. У цьому випадку пункт меню вибирається автоматично. При виконанні лабораторної роботи варто врахувати:

- по-перше, необхідність створення у файлі ресурсів таблиці гарячих клавіш;

- по-друге, можливість використання як клавіші або код ASCII-символу, або код віртуальної клавіші (VK);

- по-третє, можливість використання при комбінуванні клавіш керування SHIFT, CTRL або ALT.

Крім того, кожне натискання комбінації оперативних клавіш генерує повідомлення WM_COMMAND. Для перетворення в циклі обробки повідомлень програми уведених комбінацій у команди, зазначені в таблиці оперативних клавіш, застосовується функція TranslateAccelerator().

Якщо функція TranslateAccelerator() повертає ненульове значення, це означає, що вона успішно перетворила комбінацію клавіш і відправила команду у функцію обробки повідомлень програми. Додаток не повинне повторно дозволяти звичайним функціям TranslateMessage() і DispatchMessage() повторно обробляти ці комбінації клавіш. Для запобігання такої ситуації в циклі обробки повідомлень програми у функції WinMain() повинна застосовуватися наступна структура

while( GetMessage( &msg, NULL, 0, 0) )

{

if (!hAccel || !TranslateAccelerator(hWnd, hAccel, &msg))

{

TranslateMessage( &msg );

DispatchMessage( &msg );

}

}

Для того щоб відобразити інформацію про поточний стан програми, виконуваних операціях і режимах, у ній може використатися елемент керування, що називають вікном або рядком стану (status bar).

Рядок стану може бути включена в опис діалогового вікна у файлі ресурсів. Але тому що вікно стану є стандартним вікном, те, природно, що для його створення можуть бути використані функції й стандартні функції CreateWindow() і CreateWindowEX(). При цьому як ім'я класу вікна необхідно задати "STATUSCLASSNAME". Проте, для створення вікна стану передбачена й окрема функція CreateStatusWindow().

ПРОсобенность цієї функції й, природно, рядка стану виступає їсти єдиний власний стиль, SBARS_SIZEGRIP, що дозволяє в правий кут рядка стану додати "ручку". Однак наявність у рядка стану єдиного стилю не заважає комбінувати його зі стандартними стилями вікон, наприклад, з WS_CHILD й WS_VISIBLE.

Після того, як рядок стану промальований, іноді буває необхідно розділити її на кілька панелей для того, щоб у кожній панелі відображати інформацію, логічно не пов'язану з відображуваної в інших панелях. Для того щоб зробити це, необхідно послати рядку стану повідомлення SB_SETPARTS. При цьому wParam цього повідомлення повинен визначати число панелей, a lParam повинен містити покажчик на масив цілих чисел (число елементів масиву повинне бути дорівнює wParam). Кожен елемент у цьому масиві повинен визначати позицію (у координатах батьківського вікна) правої границі відповідної частини. Якщо елемент дорівнює -1, то границею панелі вважається права границя рядка стану.

Додаток може визначити число панелей, на які розділений рядок стану, і їхньої координати за допомогою повідомлення SB_GETPARTS. Якщо lParam цього повідомлення дорівнює нулю, то функція, що послала повідомлення, повертає число панелей рядка її стану. При цьому значення wParam ролі не грає. Для того щоб одержати координати панелей, wParam повинен визначати панелей, для яких потрібно одержати координати. А lParam повинен указувати на масив цілих чисел, у який будуть записані координати. У цьому випадку функція також повертає число панелей

Для того щоб відобразити певний текст у рядку стану, потрібно послати їй повідомлення SB_SETTEXT. У якості wParam цього повідомлення використається результат логічного додавання двох величин. Перша (iPart) - номер (уважаючи від нуля) панелі, у якій необхідно відобразити текст. Друга (uтуре) визначає, як буде виглядати текст. У якості uType можуть бути використані значення, наведені в табл. 7.2.

 

Таблиця 7.2

– Конец работы –

Эта тема принадлежит разделу:

Навчальної дисципліни Основи програмування та алгоритмічні мови

ХАРКІВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ... Методичні рекомендації до лабораторних робіт з навчальної дисципліни...

Если Вам нужно дополнительный материал на эту тему, или Вы не нашли то, что искали, рекомендуем воспользоваться поиском по нашей базе работ: Бітові прапори, що визначають поводження й вид елемента меню

Что будем делать с полученным материалом:

Если этот материал оказался полезным ля Вас, Вы можете сохранить его на свою страничку в социальных сетях:

Все темы данного раздела:

ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
Методичні рекомендації призначені для виконання лабораторних робіт з першої частини навчальної дисципліни «Основи програмування та алгоритмічні мови». Перед виконанням кожної роботи необхі

Покажчики
Коли компілятор обробляє оператора визначення змінної, наприклад, int i =10, він виділяє пам'ять відповідно до типу (int) і ініціалізував її вка-заним значенням (10). Всі звернення в програмі до зм

Ініціалізація покажчиків
Покажчики найчастіше використовують при роботі з динамічною пам'яттю, званою деякими естетами купою (переклад з англійської мови слова heap). Це вільна пам'ять, в якій можна під час виконання прогр

Операції з покажчиками
З покажчиками можна виконувати наступні операції: разадресация, або непряме звернення до об'єкту (*), привласнення, складання з константою, віднімання, інкремент (++), декремент (--), порівняння, п

Рядки символів як масиви
Рядок має тип “масив з символів”. Рядок завершується нульовим символом. Наприклад, рядок QWERTY має тип char [7], порожній рядок “ має тип char[1]. Рядкова константа - це послідовні

Рядкові бібліотечні функції
Функції для роботи з рядками описані в заголовному файлі string.h. Деякі з них: char *stpcpy(char *dest, const char *src); Копіює символи рядка, поки не скопіює нульовий символ. П

Відкриття і закриття потоку
Схема роботи з потоком така ж, як і з файлом: відкрити потік, виконати читання і/або запис, закрити потік. Відкриває потік функція FILE* fopen( const char *filename,// ім

Введення і виведення рядків
Читання рядка з потоку виконується функцією char *fgets( char *s, // покажчик на буфер, що приймає рядок int n, // гранична кількість читаних символів (звичайно розмір бу

Форматоване виведення
Розглянуті вище функції виводять інформацію в потік без або майже без перетворення. Функція fprintf перетворить дані, що виводяться, в послідовність символів, керуючись рядком формату. int

Форматоване введення
Для форматованого введення з потоку застосовують функцію int fscanf (FILE *stream, const char *format [, address, ...] ) - повертає число полів введення тих, що

Варіант 20
Написати програму, яка: · Виводить текст на екран дисплея; · Визначає найбільшу кількість підряд пропусків, що йдуть, в тексті; · По натисненню довільної клавіші по черзі

Стадії і команди препроцесорної обробки
У інтегроване середовище підготовки програм на С++ в компілятор мови як обов'язковий компонент входить препроцесор. Призначення препроцесора - обробка початкового тексту програми до її компіляції.

Включення текстів з файлів
Для включення тексту з файлу використовується команда #include, що має дві форми запису: #include <имя_файла> // Ім'я в кутових дужках #include "имя_файла" // Ім'я

Умовна компіляція
Умовна компіляція забезпечується в мові С++ набором команд, які, по суті, управляють не компіляцією, а препроцесорною обробкою: #if константний вираз #ifdef ідентифікатор

Макропідстановки засобами препроцесора
Макрос, за визначенням, є засіб заміни однієї послідовності символів іншої. Для виконання замін повинні бути задані відповідні макроозначення. Просте макроозначення ми вже ввели, розглядаючи директ

Теоретичний матеріал
  Структури - це складені типи даних, побудовані з використанням інших типів. Вони є об'єднаний загальним ім'ям набір даних різних типів. Саме тим, що в ст

Масиви структур.
Методика створення масивів структур - така сама, як і при створенні масивів. Наприклад, що б створити масив з 100 екземплярів BestStudent структури Student, необхідний наступний запис: Stu

Варіант 3
Відомість використання машинного часу на обчислювальному центрі: № з/п Кафедра Використання машиного часу (год) Відхилення

Варіант 4
Відомість споживання електроенергії на заводах міста: № з/п Завод Потреба електроенергії, кВт/ч Відхилення від плана

Варіант 5
Відомість руху матеріалів на складах підприємства за звітний період: № п/п Склад Рух материалів за період, грн остаток на к

Варіант 8
Відомість відвідин занять студентами: № з/п Прізвище Пропущено годин Відхилення від плану за планом

Варіант 10
Відомість обліку часу роботи верстатів підприємства: № з/п Тип станка Час роботы (год) Відхилення від плану

Варіант 11
Відомість випуску деталей робітниками цеху: № з/п Прізвище Кількість деталей (шт.) Брак виготовлено

Варіант 13
Відомість нарахування зарплати співробітникам підприємства: № з/п Прізвище Нараховано (грн) Виплати

Варіант 17
Відомість оплати ремонту обладнання підприємства за звітний період: № зп Обладнання Вид ремонту Вартість комплектуючих

Варіант 20
Відомість телефонних переговорів абонента за звітний період: № зп Абонент № телефона Тривалість переговорів (хв.)

Короткі теоретичні відомості
  STL - це бібліотека стандартних шаблонів. Вона містить, наприклад, що часто зустрічаються способи організації даних - так називані контейнери: динамічні масиви, двонаправленi списки

Варіант 20
Скласти програму, яка містить поточну інформацію про заявки на туристичні тури. Кожна заявка включає: · пункт призначення; · номер туру; · прізвище і ініціали за

Дослідження структури windows-додатка
  Ціль лабораторної роботи - одержання практичних навичок у побудові базового додатка для Win32, дослідження параметрів віконних процедур. Перед виконанням лабораторної робот

Перелік бітових прапорів стилю класу вікна
Прапор Опис CS _VREDRAW Перемалювати вікно при зміні висоти вікна CS_HREDRAW Перемал

Список визначених системних піктограм
Іконка Опис IDI_APPLICATION Піктограма додатка, задана за замовчуванням IDI_ASTERISK

Список визначених ідентифікаторів курсору
Курсор Опис IDC_APPSTARTING Стандартна стрілка й пісковий годинник. IDC_ARROW Станда

Перелік бітових прапорів стилю вікна
Прапор Опис WS_BORDER У вікна є тонка обмежуюча рамка WS_CAPTION WS_BORDER | WS_DLGF

Варіант № 20
Вікно повинне: · бути згорнутим; · мати власний контекст; · завантажувати іконку у вигляді молодого півмісяця; · мати курсор у вигляді двухконечной стрілки з нап

Дослідження взаємодії додатка з користувачем
  Ціль лабораторної роботи: Досліджувати можливості функцій Win32 API по створенню візуального інтерфейсу додатка, одержати практичні навички написання й настроювання програм, які міс

Значки, покажчики миші й крапкові малюнки
Ресурси даного типу створюються за допомогою різних редакторів, але тому що всі вони ставляться до растрових зображень, робиться це по одному принципі. Редактори значків і покажчиків миші дозволяют

Створення меню
Що таке меню. Меню - це список команд й опцій програми. У ряді випадків пункти меню можуть бути представлені растровими зображеннями. Вибрати елемент меню можна за допомогою миші, клавіатури або пе

Діалогові вікна
Використання меню варто розглядати як найпростіший спосіб уведення інформації користувачем. Більше зробленим методом передачі даних у програму є застосування діалогових вікон. Можливість уведення д

Розробка діалогового вікна
Для діалогового вікна необхідно скористатися відповідним редактором. Редактор діалогових вікон викликається в процесі реалізації ланцюжка дій ( Рис. 7.4).  

Компонування діалогового вікна
За допомогою миші розмістите поле й напис у потрібнім місці й задайте їхній розмір. Щиглик мишею усередині макета діалогового вікна дозволить відредагувати заголовок вікна або текстовий рядок, що н

Можливі типи рядка стану
Тип Опис SBT_NOBORDERS Панель прорисовується без обмежувальних ліній SBT_POPOUT Пане

Перелік бітових прапорів стилю вікна
Прапор Опис WS_BORDER У вікна є тонка обмежуюча рамка WS_CAPTION WS_BORDER | WS_DLGF

Стилі діалогового вікна
Прапор Ефект DS_ABSALIGN Позиціювати діалогове вікно щодо лівого верхнього кута екрана DS_SYSMODA

Таблиця 7.5
Стилі вікон класу "кнопки" Стиль Опис BS_3STATE Створити прапорець, що має три стани

Варіант № 3
Головне меню містить три групи команд: · Головне меню містить розділ "Фігури" з іменами геометричних фігур: коло, квадрат, трикутник, прямокутник і шестикутник. При виборі назви

Варіант № 11
Головне меню містить три групи команд: · Розділ "Файл" головного меню містить рядка "Створити", "Відкрити", "Демо-версiя" й "Вихід". При в

Варіант № 13
Головне меню містить три групи команд: · Робочу область вікна додатка повністю займає тимчасове вікно з порожнім головним меню. Головне меню вікна додатка із тримає розділ "Файл"

Варіант № 17
Головне меню містить три групи команд: · Головне меню містить розділ "Файл" з рядками "Створити", "Відкрити", "Видалити" й "Вихід". При ви

Варіант № 18
Робочу область вікна додатка, повністю займає тимчасове вікно з порожнім головним меню. Головне меню вікна додатка містить розділ "Файл" з рядками "Відкрити" й "Закрити&quo

Варіант № 20
· Тип елемента керування: Combobox. Мінімальне число пунктів меню - 5, максимальне число пунктів меню - 11. · Перша сторінка блокнота містить назви книг, друга - на звання глав обраної кни

Короткі теоретичні відомості й історичний аспект
  Середовище .NET Framework   .NET Framework — центральна частина Visual C++ 2005, як і всіх інших засобів розробки .NET компанії Microsoft. Середовище .NET Fra

Специфіка C++/CLI: фундаментальні типи даних
Фундаментальні типи ISO/ANSI C++ можна використати у своїх програмах C++/CLI, і з арифметичними операціями вони працюють точно так само, як й у рідному C++. Крім того, в C++/CLI визначені два додат

Фундаментальні типи C++/CLI
Фундаментальний тип Розмір (у байтах) Клас значень CLI bool System: -.Boolean

Створення простого керованого консольного додатка.
Для створення консольного додатка на керованому C++ варто виконати наступну послідовність операцій:   1. Запустите на виконання Visual Studio. NET (2005 або більше нової)

Стандартний ввід-вивід
Клас System::Console забезпечує підтримку стандартного вводу-висновку. Метод ReadLine класу System::Console зчитує уведену із клавіатури рядок як текстову. String^ line = Console::ReadLine

Часто використовувані специфікатори формату
Специфікатор формату Опис C або з Виводить значення в грошовому форматі. dабо d Виво

Часто використовувані специфікатори формату
Специфікатор формату Опис C або з Виводить значення в грошовому форматі. dабо d Виво

Дескриптори, що відслідковують
Дескриптори, що відслідковують, (tracking handle) мають подібність із рідними покажчиками C++, однак є й істотні відмінності. Дескриптор зберігає адреса, і адреса, що у ньому втримується, автоматич

Оголошення дескрипторів, що відслідковують
Для специфікації дескриптора типу, необхідно помістити символ : (часто називаний "капелюхом") слідом за ім'ям типу. Наприклад, от як можна оголосити відслідковує дескриптор, що, по імені

Масиви CLR
Масиви CLR відрізняються від масивів рідного C++. Пам'ять для масиву CLR виділяється в керованій купі, але це ще не все. Масиви CLR мають убудовану функціональність, який немає в масивів рідного C+

Багатомірні масиви
У програмах на C++/CLI можна створювати масиви із двома й більше вимірами; максимальна кількість вимірів масиву - 32, чого цілком достатньо в більшості випадків. Кількість вимірів масиву вказується

Багатомірні масиви
У програмах на C++/CLI можна створювати масиви із двома й більше вимірами; максимальна кількість вимірів масиву - 32, чого цілком достатньо в більшості випадків. Кількість вимірів масиву вказується

Цикл foreach
При обробці масивів і рядків дуже часто, використають оператори циклів. Всі оператори циклів, які застосовуються в мові ISO/ANSI C++, також використаються й у и в C++/CLI. Але мова C++/CLI пропонує

Варіант 20
В одномірному масиві, що складається з п речовинних елементів, обчислити: o добуток позитивних елементів масиву; o суму елементів масиву, розташованих до мінімального елемента.

Навчальне видання
  Методичні рекомендації до лабораторних робіт з навчальної дисципліни «Основи програмування та алгоритмічні мови» Частина 2 для студентів напряму

Хотите получать на электронную почту самые свежие новости?
Education Insider Sample
Подпишитесь на Нашу рассылку
Наша политика приватности обеспечивает 100% безопасность и анонимность Ваших E-Mail
Реклама
Соответствующий теме материал
  • Похожее
  • Популярное
  • Облако тегов
  • Здесь
  • Временно
  • Пусто
Теги