рефераты конспекты курсовые дипломные лекции шпоры

Реферат Курсовая Конспект

Глибокий друк

Глибокий друк - раздел Образование, МАКЕТУВАННЯ І ВЕРСТКА Даний Спосіб Друку Одержав Таку Назву Через Те, Що Друкарська Форма Має Друка...

Даний спосіб друку одержав таку назву через те, що друкарська форма має друкарські елементи, поглиблені стосовно пробільних елементів. Пробільні елементи на формі розташовані в одній постійній площині. На всю друкарську форму при друці наноситься фарба, яка з пробільних елементів знімається тонкою сталевою пластиною у вигляді ножа, званого ракелем. Таким чином, фарба залишається тільки в поглибленнях. Друкарська форма, рельєф якої повністю відтворює градацію тонів, виготовляється безпосередньо на мідній поверхні формового циліндра.

Напівтони на відтисненні виходять за рахунок зміни товщини барвистого шару (різна глибина друкарських елементів на формі змінюється залежно від насиченості світлотіней відтворного зображення). Якість напівтонових і кольорових зображень, що одержуються способом глибокого друку, дуже висока завдяки великій частоті растру. Штрихові зображення і текст, навпаки, на відтисненні виходять нерівними, з щербинами, а дрібний текст стає погано читаємим. Якщо необхідно одержати дороге (подарункове) видання, використовують комбінований спосіб друкування видання: текст і штрихові зображення друкують високим друком, а напівтонові і кольорові зображення — глибоким друком. У книжкових виданнях для дітей цей спосіб друку забороняється.

Трафаретний друк (шовкографія)

При трафаретному друці передача зображення на віддукований матеріал проводиться з друкарської форми (трафарету), яка є тонкою сіткою. Крізь осередки друкарських елементів за допомогою ракеля (у трафаретному друці ракель виготовляють з гуми) продавлюється друкарська фарба. Ділянки сітки, відповідні пробільним місцям зображення, покривають непроникним для фарби вмістом. Трафаретний друк називають також шовкографією.

Особливістю трафаретного друку є можливість отримання товщого барвистого шару, ніж при інших способах друку, тому вона застосовується для такого друку, який повинен бути стійким до зовнішніх дій (дорожні знаки, постери для зовнішньої реклами, вивіски, розтяжки і т. д). Сітка друкарської форми може облягати різні, і не тільки плоскі, поверхні, тому способом трафаретного друку можна друкувати на поверхні різної геометричної форми.

 
 

Рис. 13.1. Різограф моделі RISO — Risograph FR 3950a.

Різографія

Для оперативного і недорогого друку існують пристрої, які називаються цифровими дуплікаторами (різографами). Ці пристрої випускаються фірмами Duplo і Rіso (див. Рис. 6.1.)

Пристрої оперативного друку, у принципі, можна розділити на дві категорії. Перша — це ті, у яких зображення будується при кожнім обороті формного вала. Типовим представником цієї категорії є копір, у просторіччі іменований «ксерокс». До другої категорії належать пристрої, у яких зображення на формному валі формується один раз, а потім з цього зображення друкується весь тираж.

До таких пристроїв належать, наприклад, цифровий дуплікатор. Форма, з якої друкувався тираж, повторному використанню не підлягає. У першому випадку вартість відбитка від тиражу не залежить, а в другому при підвищенні тиражу буде знижуватися, тому що вартість форми «розкидається» на весь тираж.

Принцип роботи дуплікатора досить простий. Сканується оригінал (або приймаються дані з комп'ютера), формується зображення, на барабан намотується майстер-плівка, термоголівка пропалює в ній отвори, через які фарба продавлюється на папір. Майстер-плівка складається з двох шарів - нетканого нижнього і полімерної плівки зверху. Плівка безпосередньо стикається з папером. Після друку тиражу (а точніше, при виготовленні нового «майстра») відпрацьована майстер-плівка змотується з барабану в спеціальний лоток для відпрацьованих майстер-плівок.

Перед початком друку тиражу буває необхідно надрукувати один-два відбитка, а при наявності щільних заливань великої площі — штук п'ять; це робиться для того, щоб фарба рівномірно розкотилася по майстру-плівці (ці розкатні екземпляри варто враховувати, якщо друк ведеться на папері замовника, щоб не було нестачі).

Тиражестійкість майстра дорівнює приблизно 15 000 екземплярів. Після 15 тисяч майстер починає руйнуватися, і для продовження друку потрібно готувати новий.

Особливість дуплікатора — у відсутності точної звідності за рахунок спрощеного (у порівнянні з офсетною машиною) механізму подачі. Незвідність складає, у залежності від паперу, до 1 мм. Різографія належить до трафаретного ротаційного друку. При цьому способі друку використовуються друкарські форми, виготовлені пропалюванням лазером мікроотворів у формовому матеріалі для утворення друкарських елементів. Фарба подається зсередини формового циліндра під тиском. Технологія створення форми виглядає так: оригінал сканується, пропалюються отвори в майстер-плівці. Деякі моделі різографів мають можливість друку відразу з комп'ютера.

Різограф може друкувати в декілька кольорів (друк саме в декілька кольорів, а не повнокольоровий друк), але використовувати колір в різографі треба дуже обережно. Заздалегідь слід дізнатися, чи є потрібна фарба там, де ви розміщуватимете замовлення. Якщо ви використовуєте в публікації декілька кольорів, ви повинні подати на друк стільки оригіналів, скільки у вас кольорів. Наприклад, якщо листівка містить чорний текст з синім заголовком, необхідно подати на вивід 2 екземпляри: один із заголовком (заголовок повинен бути чорним, а не синім) і один з чорним текстом.

ПРИМІТКА

Різограф не допускає друк на глянсовому і крейдованому папері, оскільки фарба на основі гліцерину, яка використовується в різографі, висихає тільки на тому папері, в який може поглинутись. Зазвичай різографія використовується для друку простих документів з простою графікою і простими ілюстраціями (без великої кількості деталей).

Знаючи характерні ознаки окремих способів друку, ви можете визначити, який спосіб вибрати. Останніми роками можливість отримання якісної продукції класичними способами друку зближувалися, тому візуально відрізнити один від одного відтиснення, одержані, наприклад, способами плоского офсетного чи високого друку, не зовсім просто. Це можна зробити тільки за допомогою лупи. Якщо вам за якістю сподобалося конкретне видання, уточніть спосіб друку. Таким чином, ви одержите орієнтир при виборі того або іншого способу друку. Хоча існують і деякі традиційні правила залежно від виду продукції:

· журнали з ілюстраціями друкують в основному способом офсетного плоского друку, що забезпечує виконання вимог, що пред'являються до якості журналів. Папір зазвичай використовується крейдований, це покращує зовнішній вигляд продукції і дозволяє застосувати високу лініатуру растру;

· газети, як правило, також друкуються способом офсетного плоского друку. В цьому випадку обов'язково повинен застосовуватися папір, призначений саме для даного способу друку. Інакше газетний папір, не відповідний для такого виробництва, набухає при взаємодії із зволожуючим розчином, що негативно позначається на якості друку;

· повнокольорова рекламна продукція виготовляється або на листових офсетних машинах малого формату, або методом трафаретного друку;

· книги друкують в основному способом офсетного плоского друку і способом високого друку.

13.4 Основні характеристики паперу

Як правило, папір для друку вибирає видавництво або друкарня за узгодженням із замовником. Якість публікації багато в чому залежить від задрукованого матеріалу (паперу) і способу друку, тому важливо знати основні характеристики паперу (так само як і способи друку) і визначитися з вибором ще до початку роботи над публікацією. Дуже неприємно, коли рівень видання знижує неправильний вибір паперу. Важливо дотримуватися такого ж правила, що і при виборі одягу: доцільність, простота, стриманість і, природно, ціна.

Основною властивістю паперу є маса (г/м2). Вона визначає зовнішній вигляд публікації і спосіб друку. З деякою часткою наближення можна назвати цей параметр товщиною паперу.

Щільність і пористість паперу відображають його структуру. Ці два параметри пов'язані між собою. Якщо папір без покриття, то при високій щільності і невеликій пористості менше буде і здатність паперу сприймати фарбу. При низькій щільності і високій пористості вище друкарські властивості паперу, а, значить, і процес друку проходитиме стабільніше.

При зволоженні папір деформується, і властивості його міцкості знижуються, а це у свою чергу призводить до дефектів друку. Параметр, що визначає здатність паперу поглинати воду при безпосередньому контакті і з навколишнього повітря, називається деформацією при зволоженні. Для крейдованих паперів деформація при зволоженні не повинна перевищувати 3%. Друк на папері з підвищеною вологістю призводить до поганих відтиснень, але і понижений вміст вологи може викликати певні проблеми. Оптимальна вологість друкарського паперу складає 6-8%.

Параметр, який називається розривна довжина і вимірюється в метрах, є характеристикою міцності паперу. Він найбільш важливий для рулонних паперів. Це довжина паперової стрічки, при якій вона мимоволі відірветься від утримувача. Для газетних паперів ця величина складає близько 3000 м.

Властивість паперу відображати падаюче на нього світло рівномірно по всій видимій частині спектру називається білизною. Білизна залежить від того, як аркуш паперу відображає колір в очах. Наприклад, біло-блакитний аркуш паперу відображає більше світла в синьо-фіолетовому діапазоні видимого спектру. Для людського ока біло-блакитні тони, як правило, виглядають яскравішими, ніж насправді. Жовтувато-білий аркуш паперу краще буде відображати кольори, розташовані в червоно-оранжевому діапазоні видимого спектру. Такий папір підійде для друку зображень в “теплих” тонах. Нейтральний білий колір аркуша відображає всі кольори видимого спектру однаково і забезпечує найточніше перенесення кольорів.

Якщо білизна визначає якість (рівномірність) відбитого світла, то яскравість характеризує кількість світла, відбитого від поверхні аркуша паперу. Технічна асоціація паперової промисловості (TAPPI) ранжирує яскравість за шкалою від 0 до 100. Чим вище цей показник, тим яскравіше папір. Чим яскравіше папір, тим вище контраст між зображенням і папером, і вище інтенсивність кольору.

Розрізнюваність тексту і зображень із зворотного боку сторінки визначає параметр, званий прозорістю. Ступінь прозорості можна перевірити на просвіт або за допомогою денситометра. Значення прозорості повинне складати не менше 94%.

Непрямою властивістю паперу (залежить не тільки від паперу, але і від фарби, і від технології друку) можна назвати розтиск. При зіткненні з папером растрова точка змінює форму і розмір, що впливає на перенесення кольорів. Так, наприклад, крейдований папір вбирає фарбу у декілька разів слабкіше, ніж газетний папір.

Слід пам'ятати, що кожен спосіб друку пред'являє певні вимоги до використованих фарб і паперу, хоча існує ряд вимог, загальних для всіх видів друку. Однією з таких вимог є оптична однорідність паперу, що використовується для виконання одного замовлення. Якщо папір неоднорідний по властивостях від партії до партії і від аркуша до аркуша, якість друку буде поганою. Це ж стосується товщини, здібності всмоктування стосовно фарби, гладкості паперу.

При виборі паперу для вашої публікації, окрім технічних характеристик, необхідно враховувати і ряд наступних правил.

· Ціна готового видання. Безглуздо друкувати дешеву газету на дорогому папері, а альбом по мистецтву — на дешевій.

· Термін використання видання. Наприклад, листівка або календар мають коротке життя, а книга повинна служити довго.

· Спосіб використання видання. Якщо ви робите плакат, який висітиме на вулиці, треба поклопотатися, щоб він не дуже швидко вицвів на сонці. Якщо передбачається, що книга розсилатиметься поштою, папір не повинен бути дуже щільним, важким.

· Крейдований папір зазвичай вибирають, коли у виданні планується поміщати високоякісні ілюстрації, рекламу дорогих товарів (наприклад, каталоги одягу, ювелірних прикрас, дорогі журнали, альбоми з репродукціями).

· Серйозні ділові видання, в яких увага зосереджена на тексті, припускають вибір менш дорогого і менш глянсового паперу, оскільки зручність читання тексту знижується при дуже блискучому папері.

· Рекламні листівки призначені для розповсюдження інформації, тому розумніше застосовувати дешеві сорти паперу.

· Повнокольорові календарі, що висять на стінах, повинні містити якомога менше відблисків, щоб легше було читати з деякої відстані. Тому і папір повинен містити менше глянцю. В цьому випадку підійде матовий крейдований папір. Він менше інших змінює свій колір під впливом світла, не жовтіє, не сіріє і легше за інших переносить коливання вологості повітря.

Папір (особливо дорогий) вже сам часто є елементом дизайну. Важливо не захопитися наявним різноманіттям і грамотно оцінити вимоги, що пред'являються до видання, доцільність використання того або іншого сорту паперу і свої матеріальні можливості. Виробники паперу зазвичай видають альбоми з різними зразками друку, з описом технологічних процесів і рекомендацій по друкарській і післядрукарській обробці. Такий альбом корисно мати при розробці макету публікації. Якщо альбому немає, можна попросити в друкарні зразки друку на конкретному папері.


ЧАСТИНА II

КОМП`ЮТЕРНА ВЕРСТКА

 
 


Огляд комп’ютерних програм настільної верстки

Оператор комп'ютерної верстки чи верстальник, монтуючи полоси, користується макетом — графічною схемою, графічним планом номера. Отже, верстка номера неможлива без його плану, макет номера є графічним втіленням цього плану, а фізичному макетуванню передує уявлення композиційних схем полос.

Коли макет розроблений, текст набраний і відредагований, оброблені зображення, необхідно вибрати програму макетування та верстки. Самі загальновизнані — QuarkXpress, Adobe PageMaker і Adobe InDesign. Пояснюється це просто: всі вони розроблені для макетування сторінок і подальшого кольороподілу. Це перевірені продукти, їх можливості відповідають вимогам, що пред'являються до програмного забезпечення для макетування сторінок. У разі їх використання у вас не виникне проблем в друкарні. Застосування стандартів в програмному забезпеченні означає зменшення ризику і витрат.

За останніми відомостями, на долю QuarkXPress доводиться близько 60 % ринку кольорової поліграфії, 30 % — на Adobe PageMaker і InDesign, решта— на інші, менш відомі пакети. Для випуску чорно-білої продукції найчастіше використовують PageMaker.

· PageMaker. Компанія Adobe свого часу придбала програму PageMaker у компанії Aldus, а потім випустила оновлену версію цього пакету. Метод макетування в PageMaker заснований на позиціонуванні елементів на сторінці вручну. Природно, у наш час, з переходом повністю на комп'ютерну верстку, такий метод не є кращим. Управління публікацією теж має недоліки. Наприклад, складно підганяти текст, доводиться витрачати час на пошук необхідної міжрядкової відстані. Прив'язка тексту до сітки дуже складна, нею незручно користуватися. Відсутні засоби створення кривих і розташування тексту по ним, немає підтримки стилів для окремих символів. З переваг (стосується PageMaker 7.0 ) можна відзначити те, що це єдиний серед усіх програм верстки повністю русифікований пакет, він достатньо надійний, має непоганий засіб для спуску полос, нескладний інтерфейс, аналогічний у всіх пакетах фірми Adobe, що значно спрощує роботу. У новій версії пакету — PageMaker 7 — змін відбулося небагато. Основна відмінність - підтримка рідних форматів Photoshop 7 (у імпортованих файлах з Photoshop зберігаються навіть шари) і Illustrator 10, що, безумовно, зручно для верстальників. Більше можливостей з'явилося при створенні файлу PDF, оскільки в цій версії пакету є прямий доступ до налагоджень Acrobat Distiller 5, який включений до складу PageMaker 7. Публікація, збережена у форматі тегового PDF, не залежить від конкретної платформи, така публікація може бути проглянута на різних моніторах, при цьому режим перегляду для кожного розміру монітора визначається автоматично. З'явилася можливість злиття даних, тобто експортовану графіку і текст з баз даних і електронних таблиць можна об'єднувати в публікації в PageMaker 7. Практика показала, що дизайнер, який освоїв одну з програм верстки, при необхідності легко перейде на інші аналогічні програми.

· Adobe InDesign. Вперше програма з'явилася в 1998 році. Ті, хто звик до продуктів фірми Adobe, відчуває себе дуже комфортно, працюючи в цьому пакеті. Але є думка, що InDesign ще декілька «сируватий». Дизайн, що виконується засобами цієї програми, майже повністю аналогічний Illustrator 9. До переваг пакету можна віднести те, що InDesign інтегрований з Illustrator і Photoshop, а це забезпечує єдине середовище при роботі над публікацією.

· QuarkXPress. Компанія Quark вперше вийшла на ринок настільних видавничих систем у 1987 році, запропонувавши верстальникам дуже зручну і просту в користуванні програму. Основна перевага цього пакету — продуманий інтерфейс і потужні інструменти для роботи, як з текстом, так і з ілюстраціями, а так само можливість роботи з великими документами.


14. PageMaker 7.0 – програма для верстки і дизайну бізнес-публікацій.

14.1. Знайомство із програмою.

Adobe PageMaker 7.0 найбільш розповсюджена програма, як у 1995 року компанія AldusCorporation злилася з Adobe Systems, можливості PageMaker дуже розширилися

Підтримка PageMaker'а залишається, і будуть виходити наступні версії.. Наприклад, як видно з цієї версії, включена підтримка всіх нових файлових форматів — Acrobat 5.0 — PDF, Illustrator 9.0, Photoshop 6.0, DataBase. Тобто PageMaker 7.0 на рівні PageMaker 7.0 плюс фільтри (імпорт/експорт). Але, проте, він як і раніше добре працює з кириличними шрифтами. Тісна інтеграція з основними Adobe'івскими програмами Photoshop, Illustrator, Acrobat аж до рівня «drag and drop». Пряме розташування файлів PDF, Adobe Photoshop 5.0-6.0 або Adobe Illustrator 9.0 у PageMaker 7.0. Читання і розуміння форматів електронних таблиць і баз даних. Створення і перегляд файлів PDF (Adobe Portable Document Format). Конвертер публікацій Quark XPress 3.3-4.1 в PageMaker 7.0. Імпорт/експорт файлів додатків Microsoft Office (Word, Excel). Adobe PageMaker доступний на MAC OS8.6,9.1, OSХ(Classic), MicrosoftWindows98, WindowsNT4.0 +Service Pack 5 або 6, Windows 2000 або WindowsME, WindowsХP як і раніше, основні сили компанії Adobe спрямовані на розвиток програми InDesign (на відміну від PageMaker це вже власна розробка фірмиAdobe), яка і позиціонується як альтернатива QuarkXPress'у. До речі, дуже сильно вплине на це InDesign СS, версія програми, яка вже вийшла на ринок. Основний плюс — довгоочікувана підтримка російської мови, а також більш швидка і стабільна робота усієї програми в цілому. Adobe Frame Maker — як і раніше в силі. Цей продукт і далі буде орієнтований на складну верстку технічних та інших спеціалізованих видань (медицина, САПР, техніка і т.д.).


 

14.2. Основні властивості PAGEMAKER

Програма PageMaker є об`єктно-орієнтованою: усе, що ми створюємо, сприймає і обробляє як окремі об'єкти. Як і у будь-якому додатку PageMaker (РМ), об'єкт перед редагуванням має бути виділений рис.14.1.

 

 

Рис. 14.1. Головне вікно програми PageMaker

 

Основне виділення в цій програмі — інструмент Pointer (Стрілка). Розглянемо виділення відразу декількох об'єктів:

необхідно активізувати інструмент Pointer (Стрілка) і, утримуючи натиснутою клавішу [Shift], виконувати виділення об'єктів, або ж інструментом Pointer (Стрілка) слід накреслити умовний прямокутник («намет»), що охоплює усі потрібні об`єкти. Як тільки кнопка буде відпущена, усі об'єкти, цілком охоплені наметом, виявляться виділеними.

– Конец работы –

Эта тема принадлежит разделу:

МАКЕТУВАННЯ І ВЕРСТКА

МАКЕТУВАННЯ І ВЕРСТКА... Навчальний посібник... Е видання...

Если Вам нужно дополнительный материал на эту тему, или Вы не нашли то, что искали, рекомендуем воспользоваться поиском по нашей базе работ: Глибокий друк

Что будем делать с полученным материалом:

Если этот материал оказался полезным ля Вас, Вы можете сохранить его на свою страничку в социальных сетях:

Все темы данного раздела:

Петренко В.Р.,Олада Т. В., Стрижак А.А.
Макетування і верстка: Навчальний посібник Кременчук: КУЕІТУ, 2006.371 с. 100 екз. Рецензенти:Міхальов О.І., д.т.н., проф.., зав. кафедрою інформаційних технологі

Види видань
Редакторська професія передбачає набуття її представником умінь і навичок кваліфіковано працювати з текстами, які мають різне цільове призна

Поняття та характеристика шрифту
Машинний шрифт це фундаментальне явище, оскільки будь-яка робота з комп’ютером неможлива без обміну текстовими повідомленнями. Шрифт (нім Schrift, від schreiben — писати):

AG-Benguiat
AG-CenturyOldStyle

Кегль шрифту
Кегль — основний розмір, що характеризує шрифт, тобто розмір літер, шпацій та інших складальних матеріалів, який вимірюється у напрямку висоти полоси набору (рис. 7.5).

PostScript-шрифти
У видавничій справі стандартом є шрифтова технологія PostScript. До появи Windows 3.x і програми Adobe Type Manager приходилося працювати з растровими шрифтами. Для кожного поєднання гарнітури і ке

Запитання до самоконтролю
1. Що відноситься до характеристики символів? 2. Які основні вимоги до шрифту? 3. Які Ви знаєте шрифти та їх поділ за графічною основою? 4. Що так

Десять основних правил набору
1. Перед набором варто вибрати гарнітуру і кегль шрифту, який найбільше відповідає призначенню тексту. 2. Символи тексту повинні належати одній гарнітурі. Не допускається заміна якого-небу

Довжина рядка
Для сторінок, заповнених текстом з невеликим числом розривів (або без них) і набраних нормальним шрифтом, рекомендується обмежувати довжину рядка 60 символами. Причому зниження цієї величини до 50

Ширина колонки
При виконанні верстки тексту в декілька колонок необхідно дотримуватись наступного універсального правила, задаючи верхню межу ширини колонки. Потрібно виписати в рядок всі рядкові літери того шриф

Формування перенесень
В сучасних системах настільної верстки (DTP) реалізовані різноманітні алгоритми автоматичної верстки рядків. Наявність таких алгоритмів дозволяє відмовитися від ручного розбиття слів на склади на м

Скорочення
В українській мові розрізняють наступні види скорочень: абревіатура — скорочене слово, складене із перших літер слів, що входять у повну назву (СНД, НДР, РФ, вуз); складноскорочені

Що називають оптичною серединою полоси
Фізіологічні особливості людського зору зумовлюють сприйняття середини прямокутника значно вище його геометричної середини. Так як полоса набору є прямокутник, сприйняття оком її окремих елементів

Французький
Після закінчення речення і після розділових знаків ! і ? збільшують пробіл, знаки ! ? ; : відбивають від попереднього слова на 2 п. Лапки відбивають від слів і знаків 2-пунктовими шпаціями

Угорський
В угорському тексті слова переносять після голосних. З'єднані літери сz, gy, ly, ky, sz, ty не розділяються. Використовують лапки двох видів „ “ і

Верстка
9.1. Що називають версткою Версткою називають виробничий процес складання (монтажу) книжкових, журнальних і газетн

Десять основних правил верстки
1. Виконання загальних вимог до верстки (ГСТУ 29.2-97, 29.127-96, 29.116-98, 29.4-2001,29.5-2001,29.6-2002): співпідпорядкованість компонентів, сталість форматів сторінок і полос набору, звідність

На яких полосах видання не ставлять колонцифри
Колонцифри усіх видів не ставлять на титульних полосах видання (титули, контртитули, фронтисписи, авантитули, шмуцтитули), на порожніх полосах (зворот титулу, шмуцтитулу, полоси «для записів» і т.п

У яких випадках на полосах видання не ставлять колонтитула
Колонтитули не ставлять на всіх титульних полосах видання (титули, шмуцтитули, полоси з вихідними відомостями і т.п.), на порожніх полосах (зворот титулу, шмуцтитулу, полоси «для записів» і т.п.),

Верстка складних видань
Віршовані твори зверстують так, щоб вони розташовувались по центральній вісі кожної полоси набору. Якщо строфи вірша відокремлюють одна від одної втяжками, то додатковими пробілами їх не р

Багатоколонкова верстка
Основні особливості багатоколонкової верстки При багатоколонковій верстці (часто використовується при верстці журналів, а також при виданні словників, енциклопедій і довід

Верстка таблиць
Таблиці і їх основні частини Таблицею називають текстовий та цифровий матеріал, згрупований у вигляді горизонтальних рядків і вертикальних стовпчиків, що розділені лінійка

Формат таблиць
Формат клаптикових таблиць має бути істотно меншим формату полоси набору. Якщо формат рядків таблиці менший ніж формат рядків текстового набору на 2½ кв. (чи більше), то такі таблиці зверсту

Верстка клаптикових таблиць
Таблиці, що не мають нумерації, а також надзаголовкових рядків йдуть безпосередньо за словами «... у наступній таблиці:», повинні бути зверстані точно за визначеним рядком тексту, до якого вони нал

Як зверстати два рисунки
На одній полосі можуть бути розташовані два рисунки, які зверстані врозріз. При відкритій верстці один з них зверстують угорі, а другий — унизу полоси. При закритій верстці між цими зображеннями ма

Метафайл windows
Для векторної графіки фірма Microsoft створила формат метафайла Windows (WMF), відповідаючи на виклик фірми Apple Macintosh, що користується форматом PICT. Цей формат розуміють всі прикладні програ

Створення зображень. Сканування.
Існують декілька джерел отримання ілюстрацій для вашої публікації: · оригінальні векторні або графічні рисунки; · скановані зображення; · колекції цифрових фотографій на

Режим сканування
Існують декілька режимів сканування: · Grayscale — це чорно-білий напівтоновий 8-бітовий режим, що дає 256 градацій сірого кольору. Зазвичай в цьому режимі сканують півтонові ілюстрації і

Методика усунення муару з скануючих растрових зображень.
1. Кладете на скло сканера поліграфічний відбиток (далі за текстом — картинку) рівненько, щоб він сканувався без перекосу (потім же вам менше роботи), і скануєте його з виділивністю 400 dpi, якщо в

Растрування кольорових зображень
Для повнокольорових зображень також необхідно застосовувати растрування, однак воно має особливості. При друці в чотири фарби кольори на папері не змішуються, а друкуються у вигляді точок

Макетування
12.1 Вимоги до макета Макет — це набір правил, згідно з якими розташовуються елементи сторінки. Таким чином, макет

Колонки
Як правило, текст має в своєму розпорядженні колонки. Ширина колонок впливає на читаність документа. Від ширини колонки залежить і розмір шрифту. Ширші колонки вимагають крупнішого шрифту і навпаки

Створення начерку макету
  У видавничій практиці віддавна існує практика створювати видання в різноманітних пропорціях ширини й довжини (формат видання). Поступово видавці почали пристосовувати формати своїх

Поради по макетуванню.
Створіть банк зразків. Коли ви читаєте журнали, книги, газети, річні звіти, переглядаєте рекламні аркуші та брошури збирайте зразки особливо вдалих і невдалих рішень. Складайте їх в дві теки, із за

Елементи книги
Рис.12. 3. Елементи книги 1 — клапан суперобкладинки; 2 — форзац; 3 — фронтиспис; 4 — титульний аркуш; 5 — суперобкладинк

Колонки, стиль, або поля
Колонки — найважливіший елемент модульної структури. Як правило, число колонок коливається від одного до семи, їх тим більше, чим ширше сторінка. Текст, розташований у вузьких колонках, ва

Таблиця 12.1
  Вид журналу Кегль шрифту основного тексту, п. Журнали для дорослих 10. 9 н/ш*., 9, 8 н/ш, 8

Журнали можуть випускатися способом офсетного чи високого друку.
Спосіб друку та фарбовість журналу повинні вибиратися з урахуванням змісту, призначення та «оформлення журналу», характеру ілюстрацій, їх кількості та інших особливостей журналу. Для друкування окр

Високий друк
Високий друк передбачає передачу тексту і зображень на віддрукований матеріал з друкарської форми, на якій друкарські елементи розташовані вище за пробільні елементи. При цьому способі друку фарба

Плоский друк
При плоскому друці текст і зображення передаються на задрукований матеріал за допомогою друкарської форми, на якій друкарські і пробільні елементи розташовані практично в одній площині (тому і друк

Робота з текстом
Імпорт Імпорт тексту в публікацію програми PageMaker можливий завдяки фільтрам імпорту. Фільтром називається програма, що інтерпретує текст в іншому додатку і перет

Експорт
Виділений у публікації текст може бути експортований у форматі RTF, Word Perfect чи TXT. Для цієї мети призначена команда File/Export/Text (Файл/Експорт/Текст). Параметри експорту визначаються в ді

Накреслення
Для вибору накреслення, одного з найбільш розповсюджених способів виділення текстових фрагментів, у програмі PageMaker також передбачено кілька засобів: 1. Кнопки палітри Control (Керуюча)

Виключка
Виключка — вибір способу розташування рядків абзацу по горизонталі — застосовується до всього абзацу, незалежно від кількості виділених символів. У програмі PageMaker передбачені п'ять вид

Керування рядками абзацу
Працюючи над макетом видання, верстальник має перевіряти переходи тексту сторінки на сторінку чи з колонки до колонки. Правила оформлення видань не допускають розриву заголовку і першого абзацу роз

Запитання до самоконтролю
1. Як виконується імпорт тексту? 2. Як виконується експорт тексту? 3. Які, ви знаєте атрибути форматування символів? 4. Як визначається інтерлін’я

Завантаження тексту до зверстаного документу
На практиці часто виникає необхідність виконати вставку текстових фрагментів різного обсягу до вже зверстаної публікації. Це може бути незалежний матеріал (наприклад, рекламний блок) чи доповнення

Шаблони
У книжкових і журнальних виданнях багато елементів (номера сторінок, колонтитули, різного роду графічні елементи і т.п.) повторюються в тому самому місці кожної сторінки. Шаблони істотно спрощують

Колонтитули
Що таке колонтитул? Це довідково-інформаційний рядок над текстом сторінки, який служить не тільки прикрасою, і вказує читачу, в якому розділі книги він зараз знаходиться; вказує автора, що написав

Команди роботи з шарами
Шари публікації Page Maker це символічні аркуші, розташовані один поверх іншого. Самі аркуші-шари є прозорими, проте елементи верхнього шару завжди розташовуються поверх тих, які знаходяться на ниж

Дизайн обкладинки буклету
У попередніх роботах ви познайомилися з можливостями програми Page Maker при роботі з різними видами зображень. Деякі з них будуть використані вами в публікації Italy_1.pmd. Продовжимо лабораторну

Кадрування зображень
Зображення краще розташовувати у публікацію з його реальним розміром. ПРИМІТКА На практиці встановлено, що збільшення зображення в публікації на 3—7% не вплива

Робота з таблицями
Аdobe InDesign CS може створювати повністю форматовані таблиці. Є можливість імпорту tab-розділених текстових файлів і стилів Microsoft Word, імпорту Excel таблиць або створення таблиць в InDesign

Робота з текстом
Текст є основним матеріалом видань і представляє собою певну послідовність символів, розміщених в рядках. Як правило, для верстки текст надається вже набраним, тому в задачі верстальника входить йо

Введення тексту
Увести текст в документ в програмі InDesign можливо декількома способами: · набрати на клавіатурі; · перенести з буфера обміну. Як вже було сказано вище, інструмент

Small Caps
Режим «Капітель». Капітель — це особливий спосіб набору тексту, при якому прописні букви не змінюють вигляд, а всі рядкові друкуються прописними зменшеного кегля. Набір капітеллю застосовується для

Повне виключення
Всі рядки абзацу, включаючи останню, розтягуються по формату. При цьому міжсимвольні пропуски в окремих рядках можуть зрости до декількох сантиметрів. Повне виключення називають примусовим.

All Lines in Paragraph
Всі рядки даного абзацу розташовуються на одній сторінці. Цей режим застосовується для підрисункових підписів (текстівок), багаторядкових заголовків і виносок і в інших випадках, коли розрив абзацу

Установка перенесень
Регулювання режиму перенесення проводиться прапорцем Hyphenate палітри Paragraph. Якщо цей перемикач знятий, то слова, які не поміщаються на рядку, цілком перенося

Створення нового стилю
Для створення нового стилю можна обрати однин із шляхів: ¾ створити стиль, грунтуючись на фрагменті, що відформатований; ¾ створити стиль вручну. Якщо форма

Видалення стилю
У процесі роботи можуть виникати проміжні стилі, які в кінці роботи потрібно видаляти. Для видалення стилю необхідно виділити його рядок і виконати команду Deleted Styles (Видалити

Контури обтравки
У багатьох публікаціях використовуються растрові зображення не тільки прямокутної форми. Оскільки растрові зображення завжди мають тільки прямокутну форму, то задача зводиться до маскування фрагмен

II етап
Команда Preflight (Додрукарська перевірка) У програмі Adobe InDesign CSіснують вбудовані елементи управління для контролю доступності всіх файлів, необхід

III етап
Команда Package (Запакувати) Команду Package (Запакувати) можна використовувати для отримання копії документа програми InDesign і всіх зв'язаних елементів

IV етап
Перегляд кольороподілу Якщо необхідно виконати кольороподіл документів для друку (commercial printing), необхідно скористатися палітрою Separations Preview

VI етап
Друк пробного відтиснення на лазерному або струменевому принтері 1. Виберіть у меню команду File * Print (Файл * Друк). 2. У списку Print

Визначення режиму друку зображень
При експортуванні або друці документів, що містять складні зображення (наприклад, зображення з високою роздільною здатністю, зображення у форматі EPS, PDF-сторінки

Створення нового документа
Для створення документа призначена команда File/New/Document (Файл/Новий/Документ) або комбінація клавіш [Ctrl+N]. Коли ви скористаєтеся одним із цих засобів, відкриється діалогове вікно New Docume

Збереження документа
У процесі роботи з документом необхідно періодично виконувати його збереження, щоб уникнути втрати введених даних і виконаних змін. Перше збереження файла здійснюється за допомогою команди File/Sav

Робота з блоками
Відмітною особливістю QuarkXPress є та, що вся інформація в програмі, і текстова і графічна, може бути розміщена тільки в блоках. Блоки діляться на текстові і графічні — кожний для інформаці

Створення вручну
Програма QuarkXPress надає сім інструментів для створення текстових блоків різної форми.   Рис. 16.

Параметри текстового блоку
Параметри текстового блоку визначаються, по-перше, в палітрі Measurements (Вимірювання), яка знаходиться в нижній частині вікна програми, а по-друге, в діалоговому вікні Modify (Змінити).

Рамка текстового блоку
За умовчанням рамка текстового блоку має нульову товщину. На екрані відображується тільки умовна пунктирна лінія, що демонструє розміри блоку. Щоб створити рамку блоку, необхідно задати її параметр

Створення
Графічні блоки призначені для розташування зображень, підготовлених у графічних редакторах. Програма QuarkXPress 4.х надає сім інструментів для створення графічних блоків, з яких перші чотири утвор

Вставка зображень
Щоб вставити зображення в графічний блок, потрібно активізувати команду File/Get Picture (Файл/Отримати картинку) або натиснути комбінацію клавіш [Ctrl+Е]. У результаті відкривається діалогове вікн

Редагування форми блоку
Редагуванню підлягає форма тільки тих блоків, що створені за допомогою інструментів Freehand Picture Box (Графічний блок довільної форми), Венег Picture Box (Графічний блок у вигляді кривих Без`є),

Перетворення в блок
Створену лінію можна перетворити в блок будь-якої форми. Перетворення виконується за допомогою команди Item/Shape (Об'єкт/Форма). У результаті її активізації відкривається підменю, де можна вибрати

Виконання
1. За допомогою інструмента Rectangle Picture Box створіть прямокутний графічний блок. 2. У палітрі Measurements установіть ширину блоку, рівну 40 мм, і висоту, рівну 20 мм. 3. Ві

Порядок виконання
1. Створіть квадратний текстовий блок розміром 50x50 мм. Поверніть його на 45 градусів. Для цього введіть значення 45 у відповідне поле палітри Measurements. 2. Створіть текстовий б

Порядок виконання
1. Створіть текстовий блок. У палітрі Measurements задайте для нього розмір 50x40мм. Заповніть блок текстом. 2. Створіть другий текстовий блок розміром 100x50 мм. 3. Заповніть бло

Auto Image (Автоматично)
Програма QuarkXPress автоматично визначає межі зображення (не блоку) і розміщує текст відповідно до їх місцезнаходження. Відступ тексту від межі зображення вказується в полі Outset (Відступ).

Робота з текстом
Запропонований у даній темі матеріал присвячений типографським засобам роботи з текстом, наданими програмою QuarkXPress, правильне застосування яких у значній мірі визначає зовнішній вигляд кінцево

Експорт
Для виконання експорту виділіть потрібний фрагмент тексту (при активному іструменті Content) і виконайте команду File/Save Text (Файл/Зберегти текст). За її допомогою можна зберегти текст поточного

Масштабування
Символи можна масштабувати по вертикалі і горизонталі. Про наявність такої можливості свідчить команда Horizontal/Vertical Scale,розташована в меню Style. У результаті її активізац

Накреслення
Розглянемо тепер, які засоби дозволяють задати накреслення шрифту: • спеціальні кнопки палітри Measurements (підменю Type Style меню Style

Буквиця
Буквицею називається збільшена перша буква абзацу, що вказує про початок великого розділу тексту. У QuarkXPress буквиця може бути врізана у текст і по висоті займати від 2 до 16 рядків.

Практичне завдання
Переклад курсору у нову позицію табуляції здійснюється при натисканні клавіші [Tab], а повернення в попередню — при натисканні клавіші [Backspace]. Припустимо, потрібно створити табличку,

Робота з зображеннями
Робота із зображеннями в QuarkXPress полягає не тільки в їх імпорті на сторінку. Вбудовані засоби програми QuarkXPress дозволяють застосовувати до зображень ряд ефектів, а також редагувати растрові

Вправа 4 Задання кольору
У QuarkXPress колір може бути заданий тільки для чорно-білих зображень або зображень у відтінках сірого. Розглянемо способи зміни кольору растрового зображення. 1. Вставте растров

Збереження документа як шаблону
Будь-який відкритий документ можна зберегти як шаблон за допомогою команди File/Save As (Файл/Зберегти як). Досить вибрати значення Template (Шаблон) у поле

Предметний покажчик
Предметні покажчики виконують довідкову функцію. У більшості випадків це набори уживаних у виданні термінів і понять, що стоять у алфавітному порядку і забезпечені номерами сторінок, де викладені в

Уведення рубрик
Уведення рубрик, а також установка ключових параметрів покажчика (рівень і спосіб сортування рубрик) виконуються в зоні Entry(Введення), що містить три поля: Text(

Налаштування
Налаштування предметного покажчика полягає у виборі кольору маркерів, якими позначаються рубрики в основному тексті, а також виду роздільників у рубриках. Зазначені параметри встановлюютьс

Вправа 6 Побудова покажчика
Побудувати в документі покажчик за наступними рекомендаціями. Побудувати в документі покажчик, заснований на списку в палітрі Index, дозволяє команда Utilities/Bui

Частина 1.
Оскільки на рекламній сторінці вкрай бажана присутність логотипа рекламованої компанії, розробку сторінки почнемо з його пошуку у видавничій базі логотипів. Оскільки остаточний розмір логотипа на м

Предметний покажчик
Авторський оригінал 66,362 Анотація 64,362 Базова лінія тексту 325,362 Боковик 77-83,86,171,361 Висячий рядок 58,361 Випускні дані 57,361 Вихід

Хотите получать на электронную почту самые свежие новости?
Education Insider Sample
Подпишитесь на Нашу рассылку
Наша политика приватности обеспечивает 100% безопасность и анонимность Ваших E-Mail
Реклама
Соответствующий теме материал
  • Похожее
  • Популярное
  • Облако тегов
  • Здесь
  • Временно
  • Пусто
Теги