рефераты конспекты курсовые дипломные лекции шпоры

Реферат Курсовая Конспект

Початок

Початок - раздел Образование, Інформатика { Витираємо (Зеленим Кольором) Мішень } Олівець(1,0...

{ витираємо (зеленим кольором) мішень }

Олівець(1,0,255,0);

Пензель(1,0,255,0);

Еліпс(Xm-5,Ym-5,Xm+5,Ym+5);

{ якщо за крок мішень вийде за межі клітки,

то міняємо напрям руху }

Якщо (Ym<10) або (Ym>240) то dY:=-dY;

Якщо (Xm<10) або (Xm>240) то dX:=-dX;

{ знаходимо нове положення мішені }

Xm:=Xm+dX;

Ym:=Ym+dY;

{ малюємо (червоним кольором) мішень }

Олівець(1,255,0,0);

Пензель(1,255,0,0);

Еліпс(Xm-5,Ym-5,Xm+5,Ym+5);

{ робимо паузу, щоб побачити мішень }

Пауза(5);

кінець;

{------головна програма-----}

– Конец работы –

Эта тема принадлежит разделу:

Інформатика

Інформатика... АЛГО основи програмування... клас Навчальний посібник Шепетівка...

Если Вам нужно дополнительный материал на эту тему, или Вы не нашли то, что искали, рекомендуем воспользоваться поиском по нашей базе работ: Початок

Что будем делать с полученным материалом:

Если этот материал оказался полезным ля Вас, Вы можете сохранить его на свою страничку в социальных сетях:

Все темы данного раздела:

Середовище програмування АЛГО
Загальний вигляд та основні елементи оболонки У середовищі АЛГО реалізована мова програмування Паскаль, яка була розроблена Н.Віртом у 1968–1970 роках спеціально для навчання програмуванню

G, alfa, test17, x2y, _h1,
Сума2Чисел, кінець_масиву. Надалі слова «ім’я» та «ідентифікатор» вживатимемо як синоніми. В АЛГО ідентифікатори стандартних типів, констант, функцій та процедур,

Початок
Вивести('a,b='); Ввести (a,b); Sum:=a+b; Вивести('Sum=',sum); Кінець.

Цикл з передумовою
Тоді, коли число повторень тіла циклу заздалегідь невідоме, а задається лише деяка умова виконання циклу, використовуються цикли з умовою, а саме цикл з передумовою та цикл

Символьний тип даних
Символьний тип даних, як і цілий та логічний, відноситься до порядкових типів. Дані символьного типу описуються за допо­могою ідентифікатора Char. Значенням змінної символ

Рядковий тип даних
Розв’язуючи задачі нам доводиться виконувати не тільки математичні обчислення, а й опрацьовувати текстову інформацію: знаходити потрібне слово, виконувати електронний переклад, шифрувати або розшиф

Процедури для оформлення та виведення тексту
Для відображення інформації в середовищі АЛГО виділено робоче поле висотою 2000 точок. Горизонтальний розмір цього поля дорівнює роздільній здатності монітора по горизонталі. Для зручності надалі н

Програма-годинник
Завдання цього параграфа – розробити про­граму електронного годинника. На прикладі цієї програми ви вивчите роботу процедур опиту­вання часу та методи побудови рухомих зображень. Для опиту

Практичне завдання
1) Зробіть так, щоб у випадку спроби ділення на нуль калькулятор повідомляв про помилку. 2) Додайте кнопки для обчислення потрібних Вам функцій. 4.4. Основи роботи ігрових

Початок
Олівець(1,0,255,0); Пензель(1,0,255,0); Прямокутник(0,0,250,250); Xm:=20; Ym:=20; dX:=1; dY:=2; Повторювати МішеньЛетить

Початок
Олівець(1,0,255,0); Пензель(1,0,255,0); Прямокутник(0,0,250,250); Xp:=100; Yp:=100; Приціл(Xp,Yp); Повторювати Повідомлення(k,i,j); Як

Початок
{Попадання.Великим жовтим кругом показуємо вибух.} Пензель(1,255,255,0); Олівець(1,255,255,0); Еліпс(Xm-30,Ym-30,Xm-(-30),Ym-(-30)); { р

Поурочне планування
(32 години + 2 години резервного навчального часу) № уро­ку Тема уроку Параграф 1. Базові конструкції мови прогр

Хотите получать на электронную почту самые свежие новости?
Education Insider Sample
Подпишитесь на Нашу рассылку
Наша политика приватности обеспечивает 100% безопасность и анонимность Ваших E-Mail
Реклама
Соответствующий теме материал
  • Похожее
  • Популярное
  • Облако тегов
  • Здесь
  • Временно
  • Пусто
Теги