рефераты конспекты курсовые дипломные лекции шпоры

Реферат Курсовая Конспект

Процедури для оформлення та виведення тексту

Процедури для оформлення та виведення тексту - раздел Образование, Інформатика Для Відображення Інформації В Середовищі Алго Виділено Робоче Поле Висотою 20...

Для відображення інформації в середовищі АЛГО виділено робоче поле висотою 2000 точок. Горизонтальний розмір цього поля дорівнює роздільній здатності монітора по горизонталі. Для зручності надалі називатимемо робоче поле аркушем. Частину аркуша видно у вікні виведення. За допомогою вертикального та горизонтального повзунків можна переглядати весь аркуш. Виведення текстової інформації та побудова зображень здійснюється на аркуші, а не безпосередньо на екрані монітора.

Для побудови окремих елементів зображення потрібно вказувати їхні координати. Початком координат вважають верхній лівий куток аркуша. Вісь Х направлена зліва направо, Y – зверху вниз. Для всіх графічних операцій першою вказують координату Х, другою – Y.

Якщо координати при побудові зображення виходять за межі аркуша, то інформація за межами аркуша ігнорується. Виняток становлять оператори ReadLn та WriteLn. При спробі виведення за нижню межу аркуша все зображення посувається вгору на величину висоти символу.

Під час виведення текстової чи графічної інформації необхідно вказати, куди саме виводити: вгорі, посередині чи внизу, а також колір тексту, ліній та заповнення. Вказувати цю інформацію в кожному операторі було б дуже незручно. Тому система запам’ятовує значення координат точки, в якій завершилося виведення інформації та параметри вибраних інструментів. Ці значення називають активними. У момент запуску програми на виконання активні координати стають рівні (0,0) (верхній лівий куток екрану), встановлюється чорний олівець одиничної товщини та чорний колір тексту. Колір заповнення замкнених фігур (колір пензля) вибирається прозорий, тобто замкнені фігури не зафарбовуються.

В процесі роботи програми активні координати міняються так, щоб наступне виведення починалося там, де закінчилося попереднє.

Активні координати змінюються при виконанні процедур MoveTo, LineTo, Line, Rectangle, Write, WriteLn, Point, Clear, а використовуються процедурами LineTo, Write, WriteLn.

Активний (поточний) колір тексту встановлюють за допомогою звертання до процедури КолірТексту: TextColor (r, g, b:integer);

Параметри r, g, b є виразами цілого типу і задають частки червоного, зеленого та синього кольору в результуючому кольорі тексту. Встановленим кольором буде відображатись уся текстова інформація, яка виводиться на екран процедурами Read та Write. Значення фактичних параметрів при звертанні до процедури КолірТексту мають бути в межах від 0до255.

За замовчуванням встановлений чорний колір тексту (0,0,0).

Приклад №1

Program TextColorDemo;

– Конец работы –

Эта тема принадлежит разделу:

Інформатика

Інформатика... АЛГО основи програмування... клас Навчальний посібник Шепетівка...

Если Вам нужно дополнительный материал на эту тему, или Вы не нашли то, что искали, рекомендуем воспользоваться поиском по нашей базе работ: Процедури для оформлення та виведення тексту

Что будем делать с полученным материалом:

Если этот материал оказался полезным ля Вас, Вы можете сохранить его на свою страничку в социальных сетях:

Все темы данного раздела:

Середовище програмування АЛГО
Загальний вигляд та основні елементи оболонки У середовищі АЛГО реалізована мова програмування Паскаль, яка була розроблена Н.Віртом у 1968–1970 роках спеціально для навчання програмуванню

G, alfa, test17, x2y, _h1,
Сума2Чисел, кінець_масиву. Надалі слова «ім’я» та «ідентифікатор» вживатимемо як синоніми. В АЛГО ідентифікатори стандартних типів, констант, функцій та процедур,

Початок
Вивести('a,b='); Ввести (a,b); Sum:=a+b; Вивести('Sum=',sum); Кінець.

Цикл з передумовою
Тоді, коли число повторень тіла циклу заздалегідь невідоме, а задається лише деяка умова виконання циклу, використовуються цикли з умовою, а саме цикл з передумовою та цикл

Символьний тип даних
Символьний тип даних, як і цілий та логічний, відноситься до порядкових типів. Дані символьного типу описуються за допо­могою ідентифікатора Char. Значенням змінної символ

Рядковий тип даних
Розв’язуючи задачі нам доводиться виконувати не тільки математичні обчислення, а й опрацьовувати текстову інформацію: знаходити потрібне слово, виконувати електронний переклад, шифрувати або розшиф

Програма-годинник
Завдання цього параграфа – розробити про­граму електронного годинника. На прикладі цієї програми ви вивчите роботу процедур опиту­вання часу та методи побудови рухомих зображень. Для опиту

Практичне завдання
1) Зробіть так, щоб у випадку спроби ділення на нуль калькулятор повідомляв про помилку. 2) Додайте кнопки для обчислення потрібних Вам функцій. 4.4. Основи роботи ігрових

Початок
{ витираємо (зеленим кольором) мішень } Олівець(1,0,255,0); Пензель(1,0,255,0); Еліпс(Xm-5,Ym-5,Xm+5,Ym+5); { якщо за крок мішень вийде

Початок
Олівець(1,0,255,0); Пензель(1,0,255,0); Прямокутник(0,0,250,250); Xm:=20; Ym:=20; dX:=1; dY:=2; Повторювати МішеньЛетить

Початок
Олівець(1,0,255,0); Пензель(1,0,255,0); Прямокутник(0,0,250,250); Xp:=100; Yp:=100; Приціл(Xp,Yp); Повторювати Повідомлення(k,i,j); Як

Початок
{Попадання.Великим жовтим кругом показуємо вибух.} Пензель(1,255,255,0); Олівець(1,255,255,0); Еліпс(Xm-30,Ym-30,Xm-(-30),Ym-(-30)); { р

Поурочне планування
(32 години + 2 години резервного навчального часу) № уро­ку Тема уроку Параграф 1. Базові конструкції мови прогр

Хотите получать на электронную почту самые свежие новости?
Education Insider Sample
Подпишитесь на Нашу рассылку
Наша политика приватности обеспечивает 100% безопасность и анонимность Ваших E-Mail
Реклама
Соответствующий теме материал
  • Похожее
  • Популярное
  • Облако тегов
  • Здесь
  • Временно
  • Пусто
Теги