рефераты конспекты курсовые дипломные лекции шпоры

Реферат Курсовая Конспект

Значення властивостей Font

Значення властивостей Font - раздел Образование, Вивчити поняття робочої книги № Властивість Значення Властивості ...

Властивість Значення властивості
FontName Назва шрифту
Font. Size Розмір шрифту
Font. Bold Напівжирний шрифт
Font. Italic Курсив
Font-Underline Підкреслення
Font.StrikeThrough Перекреслений
FontWeight Товщина символу •

Встановлення значення False властивості Visible ро­бить елемент керування невидимим і недоступним кори­стувачеві.

Ім'я. Властивість Name (ім'я) відіграє особливу роль. Ім'я є ідентифікатором елемента керування. Помилки під час його задання часто призводять до серйозних наслід­ків. З ім'ям елемента керування пов'язані всі процедури оброблення подій для нього. Тому завжди потрібно спо­чатку задавати ім'я елемента керування і лише потім вво­дити для нього код оброблення події.

Зовнішній вигляд. Більшість елементів керування ма­ють властивість Appearance, що відповідає за відображен­ня елемента керування (без візуальних ефектів або в три­вимірному вигляді).

Крім того, для більшості елементів керування можна встановити значення властивості ToolTipText. Виведений текст відображається в підказці, яка з'являється на екра­ні, якщо користувач установить покажчик миші на еле­менті керування екранної форми.

Об'єкт — це елемент інтерфейсу користувача, що створюється у формі за допомогою засобів керування. Такими об'єктами є командні кнопки, а також кнопки списків, текстові вікна тощо. Властивість — характеристика об'єкта, що вста­новлюється вибором із переліку у вікніProperties або за допомогою програмного коду у вікніCode (наприклад, колір тексту, наявність рамки навколо об'єкта, назва тощо). Процедура події — частина програми, що вико­нується після активізації об'єкта. Наприклад, після клацання мишею на командній кнопці автоматично виникає подіяCommandl_Click, а керування програ­мою передається на створені оператори, вміщені між командамиPrivate Sub Commandl_Click() та End Sub. Програмний оператор — це конструкція, що мо­же складатися із комбінації ключових слів Visual Basic, властивостей, функцій, значків операцій, імен змінних. Метод — це команда, що виконується об'єктом. Наприклад, оператор Forml.Show виводить форму на екран.

1.2. Деякі властивості об'єктів.

Властивість об'єкта Суть властивості
Alignment Вирівнювання інформації у створеному об'єкті (від­носно центра, по лівому чи правому краю)
Border Style Створення рамки навколо об'єкта (0 - None - рамки не існує; 1 - Fixed Single - рамка існує)
Caption Назва об'єкта, за замовчуванням збігається з іменем (Name), наприклад командна кнопка- Conunandl, текстове поле - Labell тощо
Font Установлення виду, розміру та накреслення шрифту
ForeColor Установлення кольору тексту в об'єкті; вкладка Palette містить кольори, доступні системі; вкладка System - установлені системні кольори для віконного інтерфейсу
PasswordChar Установлення символу, на який перетворюється вся введена в текстове поле інформація користувача (на­приклад, при введенні паролей)
Picture Вибір і завантаження рисунка в об'єкт
Stretch Установлення розміру вбудованого графічного об'єкта: True - масштаб не змінюється; False - можли­ва будь-яка зміна розміру (при цьому зображення мо­же бути викривленим)
Visible Установлення видимості створеного об'єкта: False -об'єкт невидимий; True - об'єкт видимий у формі

1.3. Спеціальні властивості елементів керування

Напис (Label). Елемент керування призначе­ний для відображення тексту, який користувач не може змінити з клавіатури. Написи найчастіше використовую­ться для того, щоб вміщувати заголовки у форми і позна­чати текстові вікна для вказування користувачеві, що по­трібно вводити в текстове вікно. Найважливішою властивістю напису є Caption (заго­ловок), що містить текст, який відображається. Скориста­вшись властивістю BorderStyle, можна встановити спосіб відображення тексту: з рамкою або без неї. Оформляти текст можна, використовуючи всі можливості його фор­матування, доступні у вікні властивостей: від вигляду і розміру шрифту до кольору символів. Якщо текст дов­ший, ніж поле напису, то частина тексту, яка не вмісти­лася у полі, просто не відображається. Цього можна уникнути, якщо задати значення True (істина) властивості Autosize, що автоматично приводить розмір напису у відповідність з довжиною тексту. Анало­гічно можна коректувати розмір напису по вертикалі. Для цього одночасно з властивістю Autosize треба встановити значення True властивості Wordwrap. Тоді слбва, що не вміщуються в рядку, автоматично будуть переноситися в наступний рядок.

Кнопка керування (Command Button). Цей елемент відображається майже в кожному вікні Windows-додатка. Користувач, клацнувши лівою клавішею миші.на цій кнопці, може ініціювати подію, яку необхідно розпо­чати. Головною подією для командної кнопки є Click (на­тиснення).

Текстове поле (Textbox). Це основний еле­мент керування, призначений для введення даних. Найва­жливішою його властивістю є властивість Text, що містить текст, який відображається в текстовому полі. Зазначимо, що властивість Text мають ті елементи керування, які да­ють змогу вводити символи, а в елементів, призначених тільки для відображення тексту, є властивість Caption. Властивість Multiline дає можливість вводити у поле кілька рядків тексту. Властивість Scrollbars дає змогу вибрати смугу прокру­чування, яку матиме текстове поле: горизонтальну, верти­кальну або обидві. При цьому смуги прокручування фун­кціонують самостійно без розроблення додаткового коду.

Вікно екранної форми

Вікно екранної форми — основна робоча область про­граміста у Visual BASIC, яку проектувальник розробляє для користувача з метою забезпечення зручностей взає­модії з ПК.

Під час запуску середовища проектування Visual BASIC за замовчуванням на екрані з'являється форма, яка називається Form1, зі стандартною сіткою. Розміри форми можна змінювати за допомогою миші; форма може займати частину ек­рана або весь екран. На етапі розроблення програми, форму можна перемі­щувати по екрану за допомогою миші. Для встановлення або розташування форми під час запуску програми необ­хідно помістити зменшене зображення форми у потрібне місце вікна Form Layout (вікно розташування форми). Розроблення екранної форми полягає в доданні до іс­нуючої форми деяких об'єктів, розташованих на панелі елементів керування, встановленні значення властивостей цих об'єктів і зв'язуванні елементів керування за допомо­гою мови Visual BASIC. Форми й елементи керування є свого роду цеглинками для створення інтерфейсу. Форми — це об'єкти, що мають властивості, які харак­теризують їхній зовнішній вигляд й описуються методами, що визначають їхню поведінку, та події, які відображають їх взаємодію з користувачами, встановленням властивос­тей форми і розробленням коду Visual BASIC для відгуку.

1.4. Вікно редактора коду

Це вікно, в якому мовою Visual BASIC записується програмний код додатка, що складається з операторів мови, констант та оголошень. У вікні редактора коду можна переглядати і редагувати будь-який фрагмент коду додатка.

 

Щоб відкрити це вікно, треба:

1. Двічі клацнути лівою клавішею миші на формі або елементі керування, для якого потрібно записати код.

2. Вибрати ім'я форми або модуля у вікні провідника проекту і клацнути лівою клавішею миші на кнопці «View Code» (переглянути код).

Можна встановити режим відображення всіх процедур в одному вікні або режим відображення однієї процедури.

1.5. Особливості проектування Windows - додатків

Одним з основних понять у системі Visual BASIC є поняття об'єкта — елемента, призначеного для користувача інтерфейсу, який створюється на екранній формі Visual BASIC за допомогою засобів керування. Об'єкти можна переміщувати, змінювати їхні розміри і настроювати, ви­користовуючи властивості об'єктів. Сама форма також є об'єктом. Об'єкт Visual BASIC характеризується властивостями, методами та подіями. Подією називається характеристика об'єкта, що описує зовнішній вплив, на який реагує об'єкт при застосуванні додатка. Подіями можуть бути, наприклад, завантаження форми, натиснення на яку-небудь клавішу на клавіатурі, клацання мишею на елементі керування, розташованому на формі, рух миші, такт системних годинників і т.д.

Є дві події від натиснення на мишу: Click та Dbclick. Подія Click виникає, як тільки користувач клацає клавішею миші на елементі, а подія Dbclick — внаслідок подвійного клацання нею на цьому елементі керування.

1.6. Створення процедур оброблення подій

Код додатка Visual BASIC поділяється на більш дрібні блоки, які називаються процедурами. Для створення про­цедури оброблення події потрібно зі списку об'єктів вікна редактора коду вибрати елемент, з яким пов'язана проце­дура, що розробляється, а зі списку процедур цього вікна — елемент із ім'ям події для вибраного об'єкта. Після цього у вікні редактора коду відображається шаблон для процедури оброблення події. Тепер між операторами Sub та End Sub треба записати програмний код. З кожною подією пов'язана процедура її оброблен­ня — фрагмент програмного коду, який виконується після здійснення певної події.

Метод — це дія, яка може здійснюватися над об'єктом.

Програмний проект — це сукупність елементів, з яких створюється Windows-додаток, що розробляється.

Будь-який проект може складатися з однієї або кількох екранних форм і одного чи кількох програмних модулів. Visual BASIC зберігає проект також в окремому файлі, що має розширення vbp. У проекті ведеться облік усієї колекції файлів, які утворюють Windows-додаток. Починаючи від створення найпростішого і розширюючи далі його функціональні можливості, проект відслідковує всі файли, пов'язані з цим проектом.

Правила запису програмного коду

Комп'ютерне програмування в широкому розумінні — це здатність описати і втілити ідеї за допомогою синтак­сису мови програмування. У Visual BASIC 6.0 є близько 200 вбудованих опера­торів і функцій. Кожні оператор та функція мають чітку структуру (синтаксис), тобто правила граматики, пункту­ації та орфографії, що використовуються для їх опису і розпізнання. Для опису операторів застосовуються різні символи та ключові слова. Як приклад у таблиці наведено деякі математичні операції, що виконуються за допомогою відповідних операторів, символи яких зазначено в таблиці.

1.7. Деякі математичні операції, що виконуються у Visual BASIC

Операція Символ оператора
Додавання +
Віднімання -
Множення *
Ділення /
Ділення без остачі
Ділення за модулем (обчислення залишку) Mod
Зведення до степеня ^

Крім символів, для позначення операторів у мові Visu­al BASIC 6.0 використовують ключові слова.

Ключове (зарезервоване) слово — це слово, призначе­не винятково для Visual BASIC; програміст не може застосувати ключові слова в своїх власних цілях. Такі слова, як Dim, As, New, ReDim, If, Then, Else, Loop, While, End — ключові слова Visual BASIC. За замовчуванням для виділення ключових слів Visual BASIC у вікні редагуван­ня коду використовується шрифт синього кольору.

ЛЕКЦІЯ 13

1.1. Стандартні типи даних і функцій. Оголошення та опис змінних.

1.2. Способи оголошення типів змінних

1.3. Стандартні типи функцій

1.1. Стандартні типи даних і функцій. Оголошення та опис змінних.

Змінна — це іменована область пам'яті, призначена для збереження даних, яка в ході виконання програми набу­ває різних значень. Будь-яка змінна має своє ім'я. Таким чином, для до­ступу до вмісту пам'яті досить знати ім'я змінної. Воно є унікальним і незмінним. Ім'я змінної — це рядок символів, що ідентифікує змінну у програмі.

Імена змінних створюються за певними правилами. У мові Visual BASIC ці правила такі:

1. Першим символом імені має бути літера.

2. Інші символи — літери та цифри.

3. Можна використовувати символ підкреслення. Не можна застосовувати крапку.

4. Число символів не може перевищувати 255.

5. Ім'я не повинно бути ключовим словом Visual BASIC.

Вибирати імена змінних слід так, щоб вони несли в собі інформацію про призначення змінної і не були дуже довгими. Значення змінної — це дані, які зберігаються й обробляються системою Visual BASIC. Спосіб збереження та оброблення даних залежить від того, до якого типу во­ни належать. Типом даних називається спосіб збереження і подання їх у комп'ютерній системі, який задає певний формат розмір вмісту змінної. Залежно від вмісту розрізняють змінні різних типів.

Visual BASIC підтримує типи даних, наведені в таблиці.

Тип даних Опис і діапазон даних
Boolean Тип даних, що набуває тільки одного з двох значень: True або False
Byte Позитивні числові значення в діапазоні від 0 до 255
Currency Дані, що містять грошові одиниці від - 922 337 203 б85 477,5808 до 922 337 203 685 477,5807. Чотири дро­бових десятеричного розряду забезпечують правильне округлення
Date Містить значення дати і часу. Дата може бути в діапазоні від 1 січня 100 р. до 31 грудня 9999 р.
Decimal Новий тип даних, що ще не підтримується у Visual BASIC, за винятком деяких ситу­ацій. Тип даних Decimal — це числа з 28 десятеричними розрядами точності
б Double Числові значення в діапазоні від – 1,79769313486232 Е+308 до 1,79769313486232 Е+308. Тип даних Double є типом даних із подвійною точ­ністю (double-precision)
Integer Числові значення без десятеричної крапки в діапазоні від -32 768 до 32 767
Long Цілі значення в діапазоні, що перевищує діапазон значень даних типу Integer. Діа­пазон даних типу Long становить від - 2 147 483 648 до 2 147 483 647
Object Особливий тип даних, який містить посилання на об'єкти, такі, як елементи керування і форми
Single Числові значення в діапазоні від -3,4020823 Е+38 до 3,402823 Е+38.Тип даних Single часто називають типом з оди­нарною точністю (single-precision)
String Дані, що складаються з 0 —1032 символів алфавітно-числових даних. Це означає, що дані можуть бути як алфавітними, так і числовими. Значення типу String можуть також містити особливі символи, такі, як ",% і @. Існують рядки фіксованої довжини
Variant Дані будь-якого тилу, що використовуються для елементів й інших додатків, для яких тип даних невідомий

1.2. Способи оголошення типів змінних

У багатьох мовах програмування всі змінні, що вико­ристовуються, мають бути оголошені. Цією процедурою системі програмування повідомляються ім'я і тип змінної. Під час складання програми мовою Visual BASIC ко­ристувач вирішує сам, треба оголошувати змінну чи ні.

У мові Visual BASIC існують три способи оголошення типу змінної:

• явне оголошення за допомогою оператора опису змінної Dim (від dimension — вимірність);

• оголошення за допомогою ідентифікаторів типів;

• неявне оголошення.

Для явного оголошення типу змінної використо­вується оператор Dim, який має такий вигляд:

Dim Ім'я_3мінної [As Тип__Даних]. Наприклад:

– Конец работы –

Эта тема принадлежит разделу:

Вивчити поняття робочої книги

При вивченні теми студенти повинні... отримати уявлення про електронні таблиці... вивчити поняття робочої книги...

Если Вам нужно дополнительный материал на эту тему, или Вы не нашли то, что искали, рекомендуем воспользоваться поиском по нашей базе работ: Значення властивостей Font

Что будем делать с полученным материалом:

Если этот материал оказался полезным ля Вас, Вы можете сохранить его на свою страничку в социальных сетях:

Все темы данного раздела:

Керування файлами
Розглянемо процедури роботи з робочими документами. За допомогою програми Excel можна створювати самі різні документи. Робочі листи (Sheets) можна використовувати для упорядкування таблиць, обчисле

VISUAL BASIC
1.1. Аналіз даних Для аналізу великих списків даних у програмі Excel передбачені спеціальні засоби. Під аналізом даних тут розуміються методи, що дозволяють краще

Бази даних
У комплект постачання Excel входить програма обробки зовнішніх баз даних MS Query. Програма Query (Запит) може працювати з текстовими файлами і з даними, що були підготовлені наступними пр

VISUAL BASIC
Починаючи з версії 5.0 у програму Excel включена спеціальна мова програмування, що одержав назву Visual Basic for Applications (VBA). Введення досить потужної мови програмування в Excel ро

Робота з браузером Internet Explorer
Завантаження браузеру Internet Explorer Для завантаження браузеру Internet Explorer виконайте одну з наступних дій: • Двічі клацніть мишею по значку Internet Explorer на робочому

Теги та синтаксис HTML
Форматування HTML-документів здійснюється за допомогою тегів (дескрипторів). Теги – це команди, які використовуються для того, щоб тим чи іншим способом вивести інформацію, показати малюнок тощо. Т

Структура заголовку
Заголовком HTML–документа є все те, що міститься між тегами <head>...</head>. Інформація, що міститься в заголовку носить допоміжний характер та, як правило, не виводиться у вікні брауз

Елементи форматування тексту
Для форматування текстів використовуються наступні теги: • <h1>..</h1>, ... , <h6>..</h6> - теги заголовків, h1 – найбільший, h6 – відповідно найменший

Робота з зображеннями
  Важко знайти у WWW сторінку, яка не мала б зображень. Документи, створені більшістю сучасних текстових редакторів, можуть містити малюнки, і, як правило, малюнки розміщуються в само

Мова програмування
1.1. Історія виникнення мов програмування У 2011 році, за версією журналу Forbes, 19-й раз поспіль найбагатшим жителем планети визнаний засновник компанії Microsoft Білл Г

Паскаль
Мова програмування Паскаль була розроблена в 1967—1971 pp. Ніклаусом Віртом і названа на честь французького математика і механіка XVII ст. Блеза Паскаля. Порівняно з Алголом, Паскаль мав дещо спрощ

Мова програмування
Алфавіт мови програмування — це набір символів, які можуть бути використані під час складання програми. Алфавіт мови програмування включає: • л

Поняття алгоритма
  Алгоритмом називають зрозуміле і точне розпорядження виконавцю про виконання послідовності дій, спрямованих на досягнення зазначеної мети чи на вирішення поставленої задачі. Поняття

Приклад
Алгоритм знаходження суми S трьох чисел a,b,c.   Розгалуження

Приклад
 

Принципи структурного програмування
Алгоритми, у яких використовується тільки структура «слідування», називаються лінійними. Алгоритми, в основі яких лежить структура «розгалуження», називаються алгоритма

ТЕМА 5. Основи Visual Basic
При вивченні теми студенти повинні: – отримати уявлення про мову програмування, їх типи; – вивчити поняття змінної, методу, процедури, функції; – вміти дати визначення зм

Dim FirstName As String; Dim Price As Currency; Dim Counter As Integer;
Ідентифікатори типів змінної. У цьому разі тип даних для оголошення може встановлюватися просто доданням знака до імені змінної, як показано в таблиці. Прикла­дами оголошення змінних таким способом

Тема 6. Програмування у Visual Basic
  При вивченні теми студенти повинні: – отримати уявлення про мову програмування, їх типи; – вивчити поняття змінної, методу, процедури, функції; – вміти да

End Select
Оператор Case Else передає управління групі операторів тоді, коли жодна умова у створеній структурі Select Caseне може бути виконана. ЛЕКЦІЯ 15

Робота з масивами
Масиви - один з головних засобів зберігання в пам'яті комп'ютера великих об'ємів інформації. Для того, щоб зрозуміти масиви, потрібно володіти деякою кул

Dim dlina(3) As Integer
Тут 3 - верхня межа індексу. В цілому цей рядок можна перевести так: Відвести в пам'яті під змінну dlina ряд осередків типа Integer, пронумерованих від 0 до 3. Якщо нам потрібно від 1, це означає в

Хотите получать на электронную почту самые свежие новости?
Education Insider Sample
Подпишитесь на Нашу рассылку
Наша политика приватности обеспечивает 100% безопасность и анонимность Ваших E-Mail
Реклама
Соответствующий теме материал
  • Похожее
  • Популярное
  • Облако тегов
  • Здесь
  • Временно
  • Пусто
Теги