рефераты конспекты курсовые дипломные лекции шпоры

Реферат Курсовая Конспект

Перо, чорнила

Перо, чорнила - раздел Искусство, Дещо з історії графічного мистецтва Динамічний, Такий, Що Не Допускає Виправлень, Малюнок Пером Вимагає Від Худож...

Динамічний, такий, що не допускає виправлень, малюнок пером вимагає від художника великої спритності і майстерності. Важкість цієї техніки міститься і в надзвичайній чуттєвості пера, незначний натиск якого легко змінює характер ліній. Лінія, штрих – основні елементи виразності в малюнку пером.

Майже до середини ХІХ ст. художники малювали пташиними перами або перами з тростини. Фарбовою речовиною слугувало чорнило -- водяний розчин фарби рослинного або мінерального походження з додаванням рослинного клею. Особливою популярністю користувались так звані “китайські чорнила”, виготовлені з лампової кіптяви з додаванням желатину і камфори.

 

Ду Цзинь. Поет Лін Пу, що гуляє у місячному Пітер Брейгель Старший. Художник і знавець Рисунок пером..

Сяйві. 1465-1487. Туш і бліді фарби. Китай. ХVІ ст.

 

4. Друкована графіка. Гравюра.

– Конец работы –

Эта тема принадлежит разделу:

Дещо з історії графічного мистецтва

План... Дещо з історії графічного мистецтва... Значення графіки як виду мистецтва Оригінальні графічні техніки...

Если Вам нужно дополнительный материал на эту тему, или Вы не нашли то, что искали, рекомендуем воспользоваться поиском по нашей базе работ: Перо, чорнила

Что будем делать с полученным материалом:

Если этот материал оказался полезным ля Вас, Вы можете сохранить его на свою страничку в социальных сетях:

Все темы данного раздела:

Графітний олівець
Цей олівець широко відомий нашому сучаснику з дитинства. Але не кожен знає, що він вперше з’явився в Англії у 1546 р., а з ХУІІІ ст. міцно увійшов в користування художниками завдяки винайденому у 1

Італійський олівець
В кожну епоху буває улюблена техніка малюнку. В творчості майстрів епохи Відродження особливе місце займав “”італійський олівець. В наш час так званий “італійський олівець” – це о

Металевий олівець
Найбільш ранні малюнки на папері відносяться до межі середньовіччя і Відродження. Першим, за словами Вазарі, хто “ввів звичай малювати живих людей з натури”, був великий італійський художник початк

Акварель, сепія, гуаш.
Акварель (від франц. і лат вода) – водяні фарби, якими зазвичай працюють на папері м'яким пензлем, розчиняючи фарби водою. Акварель відрізняється найтоншими кольоровими переходами, пр

Силует.
Виникнення мистецтва силуету йде в далеку давнину, воно відоме з часів Давньої Греції: за легендою, своїм виникненням воно завдячує доньці Дибутада, котра обвела на стіні будинку тінь

Ксилографія.
Ксилографія (від грець. дерево і пишу, малюю) – гравюра на дереві. Працюючи різними штихелями, гравер вирізає на дошці (зазвичай грушевого дерева) ті місця рисунка, які повинні стати

Літографія. Монотипія
Літографія (від грець. камінь і графо – пишу, малюю) – гравюра на камені відноситься до галузі плоского друку. В якості друкарської дошки використовується особлива порода вапняку, що

Мистецтво графіки.
Графічне мистецтво є одним з найвідоміших серед образотворчих мистецтв. Перші контурні й силуетні зображення тварин і людей на стінах печер первісної людини були суто графічними. Орнаментика на поб

По-сухому
Сангіна(франц. sanguine, від лат. sanguineus – криваво-червоний) – м’який червоний або червоно-брунатний (переважно мінеральний) олівець без оправи, який використовують у живописі

Хотите получать на электронную почту самые свежие новости?
Education Insider Sample
Подпишитесь на Нашу рассылку
Наша политика приватности обеспечивает 100% безопасность и анонимность Ваших E-Mail
Реклама
Соответствующий теме материал
  • Похожее
  • Популярное
  • Облако тегов
  • Здесь
  • Временно
  • Пусто
Теги