рефераты конспекты курсовые дипломные лекции шпоры

Реферат Курсовая Конспект

Графітний олівець

Графітний олівець - раздел Искусство, Дещо з історії графічного мистецтва Цей Олівець Широко Відомий Нашому Сучаснику З Дитинства. Але Не Кожен Знає, Щ...

Цей олівець широко відомий нашому сучаснику з дитинства. Але не кожен знає, що він вперше з’явився в Англії у 1546 р., а з ХУІІІ ст. міцно увійшов в користування художниками завдяки винайденому у 1795 р. “олівцю Конте”, олівцю різної твердості.

Графітний олівець, навіть якщо взяти його найм’якіші сорти , -- матеріал більш твердий, ніж вугіль та “італійський олівець”. Лінія його носить сіруватий відтінок, вона абсолютно визначена, рівна, без зернистості. Олівець приваблював багатьох художників.

Дуже тонка і точна лінія, з допомогою якої можна було не лише детально передати зовнішні особливості натури, але й показати середовище, дати відчуття фактури предмета, зробила графіт дуже популярною технікою серед художників академічного напряму ХІХ ст.

Першокласними були олівцеві портрети прекрасного радянського художника В.О.Фаворського. Як точно був побудований кожний його портрет, як вірно вибрана поза портретованого! Художник малював, як правило, близьких або добре знайомих людей. Він прагнув розкрити постійні якості людини. Сам малюнок дуже суворий: чітка, точна лінія, мілким штрихуванням і легкою розтушовкою подані об’єми.

Рисунки Фаворського – прекрасний зразок внутрішнього змісту, пластичної завершеності, композиційної виваженості.

Перший графітовий олівець виготовили 1560 року в Англії; до того свинцевими, олов’яними і срібними штифтами (штифт – з нім. – циліндричний або конічний металевий стрижень) писали на спеціальних дощечках. Наприкінці ХУІІІ ст. француз Н.Конте “одягнув” графітовий стержень у дерев’яну “опалубку.

 

 

– Конец работы –

Эта тема принадлежит разделу:

Дещо з історії графічного мистецтва

План... Дещо з історії графічного мистецтва... Значення графіки як виду мистецтва Оригінальні графічні техніки...

Если Вам нужно дополнительный материал на эту тему, или Вы не нашли то, что искали, рекомендуем воспользоваться поиском по нашей базе работ: Графітний олівець

Что будем делать с полученным материалом:

Если этот материал оказался полезным ля Вас, Вы можете сохранить его на свою страничку в социальных сетях:

Все темы данного раздела:

Італійський олівець
В кожну епоху буває улюблена техніка малюнку. В творчості майстрів епохи Відродження особливе місце займав “”італійський олівець. В наш час так званий “італійський олівець” – це о

Металевий олівець
Найбільш ранні малюнки на папері відносяться до межі середньовіччя і Відродження. Першим, за словами Вазарі, хто “ввів звичай малювати живих людей з натури”, був великий італійський художник початк

Акварель, сепія, гуаш.
Акварель (від франц. і лат вода) – водяні фарби, якими зазвичай працюють на папері м'яким пензлем, розчиняючи фарби водою. Акварель відрізняється найтоншими кольоровими переходами, пр

Перо, чорнила
Динамічний, такий, що не допускає виправлень, малюнок пером вимагає від художника великої спритності і майстерності. Важкість цієї техніки міститься і в надзвичайній чуттєвості пера, незначний нати

Силует.
Виникнення мистецтва силуету йде в далеку давнину, воно відоме з часів Давньої Греції: за легендою, своїм виникненням воно завдячує доньці Дибутада, котра обвела на стіні будинку тінь

Ксилографія.
Ксилографія (від грець. дерево і пишу, малюю) – гравюра на дереві. Працюючи різними штихелями, гравер вирізає на дошці (зазвичай грушевого дерева) ті місця рисунка, які повинні стати

Літографія. Монотипія
Літографія (від грець. камінь і графо – пишу, малюю) – гравюра на камені відноситься до галузі плоского друку. В якості друкарської дошки використовується особлива порода вапняку, що

Мистецтво графіки.
Графічне мистецтво є одним з найвідоміших серед образотворчих мистецтв. Перші контурні й силуетні зображення тварин і людей на стінах печер первісної людини були суто графічними. Орнаментика на поб

По-сухому
Сангіна(франц. sanguine, від лат. sanguineus – криваво-червоний) – м’який червоний або червоно-брунатний (переважно мінеральний) олівець без оправи, який використовують у живописі

Хотите получать на электронную почту самые свежие новости?
Education Insider Sample
Подпишитесь на Нашу рассылку
Наша политика приватности обеспечивает 100% безопасность и анонимность Ваших E-Mail
Реклама
Соответствующий теме материал
  • Похожее
  • Популярное
  • Облако тегов
  • Здесь
  • Временно
  • Пусто
Теги