Урок інформатики в 10 класі на тему: Поняття про Flash-презентації. Знайомство з середовищем Flash

Урок інформатики в 10 класі на тему:

«Поняття про Flash-презентації. Знайомство з середовищем Flash».

 

Тип уроку: урок формування знань та вмінь.

 

Мета уроку:

· ознайомити учнів із Flash середовищем;

· ознайомити учнів із основними поняттями і термінами Flash;

· зацікавити учнів у використанні Flash для створення презентацій.

 

Очікувані результати:

- учні знають основні поняття Flash;

- учні вміють розрізняти елементи робочого вікна;

- учні самостійно зможуть запустити Flash середовище.

 

Обладнання та матеріали: комп’ютер, встановлене Flash середовище.

 

План уроку:

I. Організаційний момент. Оголошення теми, мети та очікуваних результатів уроку.

 

II. Вступ.

  III. Компоненти вікна Flash. Панель інструментів – панель на якій розміщені інструменти для малювання і інші елементи, що дозволяють створювати…

II. Встановлення властивостей документа (1).

  III. Створення та імпорт мультимедійних елементів (2).

II. Завдання №1.

    Відкриття шаблону презентації.

III. Завдання №2.

Вікно налаштування публікації. вікно налаштування публікації Налаштування, попередній перегляд та публікація презентації у меню File.

II. Завдання.

  Створення відео кліпу, кнопки або графіки.  

II. Завдання №1.

Вставити зображення із файлу у документ.

 

 

Вставка графіки за допомогою функції Import to Stage…меню Import у File.

 

 

III. Завдання №2.

  IV. Домашнє завдання. 1. Імпорт графіки.

IV. Створення руху за кривою.

· На першому кадрі анімації переносимо «центр маси» анімованого об’єкту на початок кривої траєкторії; · На останньому кадрі переміщуємо «центр маси» анімованого об’єкта в кінець…  

II. Завдання №1.

Створити по кадрову анімацію обертання колеса.

 

III. Завдання №2.

    IV. Домашнє завдання.

II. Завдання №1.

    III. Домашнє завдання.

VI. Завдання №1.

Створити кнопку переходу до визначеного кадру із зупинкою.

Для того щоб створити таку кнопку слід виконати наступні дії:

a. Створити кнопку;

b. Виділити кнопку і в панелі Actions ввести наступний код:

On(release)

{

gotoAndStop(X);

}

де X –номер кадру до якого здійснюється перехід.

 

VII. Завдання №2.

Створити кнопку переходу до визначеного кадру із подальшим відтворенням.

Для того щоб створити таку кнопку слід виконати наступні дії:

a. Створити кнопку;

b. Виділити кнопку і в панелі Actions ввести наступний код:

On(release)

{

gotoAndPlay(X);

}

де X –номер кадру до якого здійснюється перехід.

 

VIII. Завдання №3.

Створити кнопку переходу до визначеного кадру із зупинкою та висвідченням підказки при наведенні миші на неї.

Для того щоб створити таку кнопку слід виконати наступні дії:

a. Створити кнопку;

b. Виділити кнопку і в панелі Actions ввести наступний код:

On(rollOver)

{

pidkaz._visible=true;

}

On(rollOut)

{

pidkaz._visible=false;

}

On(release)

gotoAndStop(Х); } де X –номер кадру до якого здійснюється перехід, pidkaz – ім’я Movie Clip (конвертованого тексту підказки).

II. Завдання №1.

Вставити звуковий файл до презентації та налаштувати медіа плеєр.

 

III. Завдання №2.

    Налаштування медіа плеєра.