рефераты конспекты курсовые дипломные лекции шпоры

Реферат Курсовая Конспект

III. Завдання №2.

III. Завдання №2. - раздел Философия, Урок інформатики в 10 класі на тему: Поняття про Flash-презентації. Знайомство з середовищем Flash Налаштувати Параметри Публікації Та Опублікувати Створену Презентацію. ...

Налаштувати параметри публікації та опублікувати створену презентацію.

Вікно налаштування публікації.

вікно налаштування публікації

Налаштування, попередній перегляд та публікація презентації у меню File.

 

 

IV. Домашнє завдання.

1. Налаштування публікації.

2. Робота з шаблонами.

 

V. Підбиття підсумків уроку.


Урок інформатики в 10 класі на тему:

«Створення вмісту презентації».

 

Тип уроку: урок формування знань та вмінь.

 

Мета уроку:

· ознайомити учнів із наповненням Flash документу необхідними даними;

· ознайомити учнів із способами наповнення Flash документу;

· навчити учнів наповнювати мультимедійними файлами Flash презентацію.

 

Очікувані результати:

- учні знають як додавати мультимедійні дані;

- учні вміють наповняти вмістом презентацію;

- учні самостійно зможуть наповнювати даними Flash документи.

 

Обладнання та матеріали: комп’ютер, встановлене Flash середовище.

 

План уроку:

I. Організаційний момент. Оголошення теми, мети та очікуваних результатів уроку.

 

II. Наповнення презентації вмістом.

Існує декілька способів наповнення презентації вмістом. Кожен із цих способів має свої переваги та недоліки. Серед них основною є проблема з розміром створеного документу. Якщо створений документ має великий обсяг виникає проблема з його публікацією в мережі Internet, адже коли браузер буде сторінку вашого сайту це займатиме дуже велику кількість часу та трафіку і в подальшому все може просто зависнути. Саме з цієї причини доцільніше відвантажувати файли розміщені окремо від документа, або ж створювати динамічні за допомогою ActionScript.

 

III. Наповнення презентації вмістом за допомогою меню File.

Для наповнення за допомогою меню File слід виконати наступні дії:

File – Import:

a. Import to Stage… (імпорт файлу безпосередньо на робоче поле);

b. Import to Library… (імпорт файлу безпосередньо до мультимедійної бібліотеки документу);

c. Open External Library… (відкриття попередньо створеної існуючої бібліотеки);

d. Import Video… (додавання відео файлу у форматі .flv).

Використання меню File – це найпростіший спосіб наповнення презентації. За його допомогою можна додавати наступні елементи:

· Символи;

· Картинки;

· Графіку;

· Відео;

· .swf файли.

d.
b.
c.
a.

 

IV. Завантаження файлів за допомогою компонентів Flash середовища.

Це один із найоптимальніших способів завантаження даних у презентацію. Він дозволяє завантажувати дані у презентацію зі сторонніх файлів. Для такого типу завантаження використовують пункт менюComponents, що розміщене у меню Window. У ньому розміщені компоненти, які дозволяють завантажувати дані з файлів. Налаштування цих компонент проводиться у Components Inspector.

Components Inspector
Components  

 

V. Наповнення за допомогою Панелі інструментів.

За допомогою Панелі інструментів можна створювати та редагувати графічні об’єкти, які в подальшому можна об’єднувати в один та конвертувати їх у символи (Movie clip, Button)

 

Панель інструментів

VI. Домашнє завдання.

1. Наповнення Flash презентації даними.

2. Наповнення за допомогою: Панелі інструментів, File, Components.

 

VII. Підбиття підсумків уроку.


Урок інформатики в 10 класі на тему:

«Використання символів у презентаціях».

 

Тип уроку: практична робота.

 

Мета уроку:

· ознайомити учнів із наповненням Flash документу необхідними даними;

· ознайомити учнів із типами символів у Flash документі;

· навчити учнів використовувати символи у Flash презентаціях.

 

Очікувані результати:

- учні знають типи символів;

- учні вміють створювати власні символи;

- учні самостійно зможуть додавати власні символи у Flash документ.

 

Обладнання та матеріали: комп’ютерний клас, встановлене Flash середовище.

 

План уроку:

I. Організаційний момент. Оголошення теми, мети та очікуваних результатів уроку.

 

– Конец работы –

Эта тема принадлежит разделу:

Урок інформатики в 10 класі на тему: Поняття про Flash-презентації. Знайомство з середовищем Flash

Поняття про Flash презентації Знайомство з середовищем Flash... Тип уроку урок формування знань та вмінь...

Если Вам нужно дополнительный материал на эту тему, или Вы не нашли то, что искали, рекомендуем воспользоваться поиском по нашей базе работ: III. Завдання №2.

Что будем делать с полученным материалом:

Если этот материал оказался полезным ля Вас, Вы можете сохранить его на свою страничку в социальных сетях:

Все темы данного раздела:

II. Вступ.
Застосування Flash технології дозволяє швидко та ефективно створювати мультимедійні файли, оформлені анімацією, аудіо і відео фрагментами, здатні реагувати на дії користувача. Одні

II. Встановлення властивостей документа (1).
Перед тим, як приступити до роботи над Flash проектом, ви повинні створити навий документ і задати його початкові властивості, що визначають загальний вид і особливості відтворення

II. Завдання №1.
Відкрийте шаблон презентації та замініть у ньому текст на власний.     Відкриття шаблону презентації.

II. Завдання.
Створити три види символів: відео кліп, кнопку, графічний символ.   Створення відео кліпу, кнопки або графіки.     Для конвертування об’є

III. Завдання №2.
Створити малюнок пейзажу використовуючи панель інструментів та її функції для обробки та створення графіки   IV. Домашнє завдання.

IV. Створення руху за кривою.
Виділяємо шар траєкторії і на ньому олівцем з панелі інструментів будуємо траєкторію руху кульки. Далі переключаємося на шар об’єкту і виконуємо наступні дії: · На першому кадрі анімації п

III. Завдання №2.
Створити анімацію руху кулі зі збільшенням з авто заповненням кадрів.     IV. Домашнє завдання. 1. Типи анімації. 2. Використ

II. Завдання №1.
Створити анімацію руху кулі за заданою траєкторією.     III. Домашнє завдання. 1. Ефекти часової шкали. 2. Використання аніма

On(release)
{ gotoAndStop(Х); } де X –номер кадру до якого здійснюється перехід, pidkaz –

III. Завдання №2.
Протестувати чи вставлений звук співпадає з швидкістю відтворення кадрів у створеній презентації.     Налаштування медіа плеєра.    

Хотите получать на электронную почту самые свежие новости?
Education Insider Sample
Подпишитесь на Нашу рассылку
Наша политика приватности обеспечивает 100% безопасность и анонимность Ваших E-Mail
Реклама
Соответствующий теме материал
  • Похожее
  • Популярное
  • Облако тегов
  • Здесь
  • Временно
  • Пусто
Теги