рефераты конспекты курсовые дипломные лекции шпоры

Реферат Курсовая Конспект

III. Завдання №2.

III. Завдання №2. - раздел Философия, Урок інформатики в 10 класі на тему: Поняття про Flash-презентації. Знайомство з середовищем Flash Протестувати Чи Вставлений Звук Співпадає З Швидкістю Відтворення Кадрів У Ст...

Протестувати чи вставлений звук співпадає з швидкістю відтворення кадрів у створеній презентації.

 

 

Налаштування медіа плеєра.

 

 

IV. Домашнє завдання.

1. Вставка звуку.

2. Налаштування медіа плеєра.

 

V. Підбиття підсумків уроку.


Урок інформатики в 10 класі на тему:

«Демонстрація Flash- презентацій».

 

Тип уроку: урок формування знань та вмінь.

 

Мета уроку:

· ознайомити учнів із поняттям тестування;

· ознайомити учнів як вірно озвучувати та захищати створену презентацію;

· навчити учнів озвучувати презентацію.

Очікувані результати:

- учні знають як вірно запустити презентацію;

- учні вміють тестувати створену презентацію;

- учні самостійно зможуть створити, протестувати та захистити презентацію.

 

Обладнання та матеріали: ноутбук, проектор, колонки, встановлене Flash середовище.

 

План уроку:

I. Організаційний момент. Оголошення теми, мети та очікуваних результатів уроку.

 

II. Тестування презентації.

Тестування – процес випробування створеного продукту для виявлення та усунення недоліків роботи.

Тестування слід проводити на кожному з етапів створення презентації. Це пов’язано з тим, щоб відразу виправити помилки, що виникнуть та уникнути подальшої невірної роботи продукту. Даний процес, зазвичай займає 2/3 від всього часу створення продукту.

 

III. Озвучення презентації.

Якщо ви використовували вставку озвучення в саму презентацію – слід перевірити синхронізацію між кадрами та звуком, якщо ні і ви самі її озвучуєте – слід щоб озвучення йшло чітко і по темі відображеної інформації. Попередньо слід потренуватися озвучувати вашу презентацію.

 

IV. Захист презентації.

Під час захисту створеної презентації ви маєте чітко та ясно знати наступні речі:

· Тема презентації;

· Мета створення презентації;

· Про що ваша презентація;

· Розуміти вміст презентації;

· Сказати де вона може бути застосована.

 

V. Домашнє завдання.

1. Тестування презентації.

2. Налаштування, та захист презентації.

VI. Підбиття підсумків уроку.

– Конец работы –

Эта тема принадлежит разделу:

Урок інформатики в 10 класі на тему: Поняття про Flash-презентації. Знайомство з середовищем Flash

Поняття про Flash презентації Знайомство з середовищем Flash... Тип уроку урок формування знань та вмінь...

Если Вам нужно дополнительный материал на эту тему, или Вы не нашли то, что искали, рекомендуем воспользоваться поиском по нашей базе работ: III. Завдання №2.

Что будем делать с полученным материалом:

Если этот материал оказался полезным ля Вас, Вы можете сохранить его на свою страничку в социальных сетях:

Все темы данного раздела:

II. Вступ.
Застосування Flash технології дозволяє швидко та ефективно створювати мультимедійні файли, оформлені анімацією, аудіо і відео фрагментами, здатні реагувати на дії користувача. Одні

II. Встановлення властивостей документа (1).
Перед тим, як приступити до роботи над Flash проектом, ви повинні створити навий документ і задати його початкові властивості, що визначають загальний вид і особливості відтворення

II. Завдання №1.
Відкрийте шаблон презентації та замініть у ньому текст на власний.     Відкриття шаблону презентації.

III. Завдання №2.
Налаштувати параметри публікації та опублікувати створену презентацію. Вікно налаштування публікації. вікно налаштування публікації

II. Завдання.
Створити три види символів: відео кліп, кнопку, графічний символ.   Створення відео кліпу, кнопки або графіки.     Для конвертування об’є

III. Завдання №2.
Створити малюнок пейзажу використовуючи панель інструментів та її функції для обробки та створення графіки   IV. Домашнє завдання.

IV. Створення руху за кривою.
Виділяємо шар траєкторії і на ньому олівцем з панелі інструментів будуємо траєкторію руху кульки. Далі переключаємося на шар об’єкту і виконуємо наступні дії: · На першому кадрі анімації п

III. Завдання №2.
Створити анімацію руху кулі зі збільшенням з авто заповненням кадрів.     IV. Домашнє завдання. 1. Типи анімації. 2. Використ

II. Завдання №1.
Створити анімацію руху кулі за заданою траєкторією.     III. Домашнє завдання. 1. Ефекти часової шкали. 2. Використання аніма

On(release)
{ gotoAndStop(Х); } де X –номер кадру до якого здійснюється перехід, pidkaz –

Хотите получать на электронную почту самые свежие новости?
Education Insider Sample
Подпишитесь на Нашу рассылку
Наша политика приватности обеспечивает 100% безопасность и анонимность Ваших E-Mail
Реклама
Соответствующий теме материал
  • Похожее
  • Популярное
  • Облако тегов
  • Здесь
  • Временно
  • Пусто
Теги