Реферат Курсовая Конспект
Спільні риси, що характеризують педагогічну й акторсько-режисерську діяльність - раздел Образование, Тексти лекцій З навчальної дисципліни Основи сценарної роботи соціального педагога Спільні Риси, Що Характеризують Педагогічну Й Акторсько-Режисерську Діяльніст...
|
Спільні риси, що характеризують педагогічну й акторсько-режисерську діяльність: 1. Змістовна ознака — комунікативність, тому що спільною основою є взаємодія, живе співробітництво різних індивідуальностей. 2. Інструментальна ознака — особистість творця і його психофізична природа як інструмент впливу. 3. Цільова ознака — вплив людини на людину і виклик певного переживання у партнера. 4. Процесуальні характеристики: творчість здійснюється в обстановці публічності, регламентовано в часі; результат творчості динамічний; спостерігається спільність переживань актора і глядача, актора і режисера, педагога й учня; об’єкт впливу є одночасно і суб’єктом творчості, співтворцем; творчість має колективний характер. 5. Структурна ознака — аналіз матеріалу; визначення проблем, протиріч; народження задуму, що вирішує протиріччя; втілення; аналіз результату; коректування. Робота над уроком і роллю відбувається в трьох періодах: Репетиційний —- в актора, доурочний — в учителя. Це період, коли в уяві, у думках, у відчуттях діяча створюється образ. Образ героя — в актора, образ уроку — в учителя. Технічний. Період, коли розумно, з розрахунком вивіряється матеріал і підкоряється власному творчому задуму діяча. Закріплюється, „обкатується” на репетиціях роль актора, в учителя „репетирується” урок, уточнюється його задум, фіксується його хід, складається план. Період втілення творчого задуму. Робота актора на спектаклі, учителя — у класі. 6. Концептуальні ознаки: наявність елементів роботи, що не піддаються автоматизації, самостійній і вільній творчості; здійснення соціальної функції — функції виховання; присутність інтуїції, чуття, натхнення; специфічні професійні емоції; необхідність безперервної внутрішньої роботи (тренувальної і „над предметом”). 7. Вимоги до особистості творця. На відому подібність акторських і педагогічних здібностей вказував у свій час А.С. Макаренко, а також дослідники В.Н. Гоноболін, Ю.П. Азаров, Н.В. Кузьміна, Ю.Л. Львова, В.А. Кан-Калік і ін. На цю ж особливість вказував К.С. Станіславський. Основні здібності, необхідні і для творчості актора, і для продуктивної творчості педагога такі: розвинена уява, увага, емпатія, рефлексія, рухливість. виразні здібності, чарівність. Розходження між педагогічною й акторсько-режисерською діяльністю полягають у відсутності глядача у педагогічній діяльності; у акторсько-режисерській діяльності відбувається перевтілення в героя вистави, а в педагогічній – показується особистість учителя або предмет, про який йдеться мова; у акторсько-режисерській діяльності життя на сцені відбувається в іншому шарі буття в порівнянні зі звичайним життям, а в педагогічній діяльності діяльність відбувається в межах реально існуючого життя; відповідальність за результат діяльності у акторсько-режисерській діяльності є колективною, а у педагогічній діяльності вона є особистою, наслідки педагогічних помилок більш драматичні, ніж результати акторських невдач; специфіка спілкування в акторсько-режисерській діяльності полягає у тому, що в ній спілкування тяжіє до монологу, а в педагогічній діяльності – до діалогу; тривалість діяльності учителя у 5-6 разів більша, ніж в актора.
– Конец работы –
Эта тема принадлежит разделу:
З навчальної дисципліни... Основи сценарної роботи соціального педагога... Для денної форми навчання...
Если Вам нужно дополнительный материал на эту тему, или Вы не нашли то, что искали, рекомендуем воспользоваться поиском по нашей базе работ: Спільні риси, що характеризують педагогічну й акторсько-режисерську діяльність
Если этот материал оказался полезным ля Вас, Вы можете сохранить его на свою страничку в социальных сетях:
Твитнуть |
Новости и инфо для студентов