рефераты конспекты курсовые дипломные лекции шпоры

Реферат Курсовая Конспект

Роль театралізованого дійства

Роль театралізованого дійства - раздел Образование, Тексти лекцій З навчальної дисципліни Основи сценарної роботи соціального педагога Наше Суспільство Як Ніколи Потребує Активних І Творчих Людей. Як Же Пробудити...

Наше суспільство як ніколи потребує активних і творчих людей. Як же пробудити в дітях цікавість до світу і до самих себе? Як примусити їх душу “працювати”? Як зробити творчу діяльність потребою, необхідною часткою життя?

Розмірковуючи над цим питанням, можна прийти до висновку: допомогти може театр та музично-театралізовані дійства.

Театр - один із найдемократичніших видів мистецтва для дітей, він дозволяє вирішити безліч актуальних проблем сучасної педагогіки і психології, пов'язані з:

– художньою освітою та вихованням дітей;

– формуванням естетичного смаку;

– моральним вихованням;

– розвитком комунікативних якостей особистості;

– вихованням волі, розвитком пам'яті, уяви, ініціативності, фантазії, мови (діалогу і монологу);

– створенням позитивного емоційного настрою, зняттям напруження, вирішенням конфліктних ситуацій через гру.

Головне, театр розкриває духовний і творчий потенціал дитини і надає реальну можливість адаптуватися їй в соціальній сфері.

Зокрема театралізовані дійства формують мистецьку активність їх учасників, яка є складовою особистісної культури.

Про мистецьку активність як важливу складову особистісної культури можна говорити за умов, якщо:

– дитина виявляє активність у музично-естетичній атмосфері театралізованої діяльності;

– вміє співпрацювати з дітьми і дорослими в процесі такої діяльності;

– співвідносить індивідуальне музично-театральне виконання з виконанням інших;

– радіє з власних і спільних театрально-музичних успіхів;

– дістає задоволення від спілкування з музикою, від спільного переживання з іншими дітьми та дорослими культурно-мистецьких подій.

Театралізовані дійства передбачають включення їх учасників до музично-театралізованої діяльності, яка передбачає формування умінь „входити в образ” та „утримувати” його впродовж усієї театралізованої діяльності; усвідомлювати мовленнєві та виконавські дії; передавати характерні особливості різних художніх образів; переносити здобуті уявлення в самостійну ігрову діяльність; прищеплення дітям інтересу до театру як до виду мистецтва.

Водночас музично-театралізована діяльність є специфічним видом дитячої активності, одним з найулюбленіших видів творчості. Діти охоче включаються у музично-театралізовану діяльність. Через театр діти реалізують свою потребу у самовираженні, спілкуванні, в пізнанні себе через відтворення різних образів. У відвертому, щиросердному ставленні до художнього образу, втіленні його в різних формах музично-театралізованої діяльності дитина виявляє рівень художньо-естетичного сприймання, мовленнєвої компетенції, певні знання, вміння, навички, здобуті нею раніше в умовах спеціально організованого навчання.

Організація музично-театралізованої діяльності передбачає формування певних знань, умінь, уявлень про театр; створення сприятливих умов для ігрової діяльності; заохочення дітей до імпровізації; використання набутих знань у грі; формування театральних дій, елементів сценічної виразності.

У межах кожного вікового періоду музично-театралізована діяльність дітей має свої особливості, зумовлені особливостями розвитку мовлення, ігрової діяльності, театральних дій, сприймання дітьми музичних та літературних творів.

Залежно від віку дітей змінюються методи і характер керівництва музично-театралізованою діяльністю. Так, у молодшому віці це цілеспрямований вплив на зміст ігор, але без підміни ініціативи і самостійності дітей, що створює умови для розвитку творчості, допомагає малюкам встановити позитивні взаємини.

У роботі зі старшими дітьми ширше застосовуються методи опосередкованого педагогічного впливу: організація предметно-ігрового середовища, постановка проблемних ігрових завдань, допомога у плануванні діяльності, попередня мовленнєва робота.

– Конец работы –

Эта тема принадлежит разделу:

Тексти лекцій З навчальної дисципліни Основи сценарної роботи соціального педагога

З навчальної дисципліни... Основи сценарної роботи соціального педагога... Для денної форми навчання...

Если Вам нужно дополнительный материал на эту тему, или Вы не нашли то, что искали, рекомендуем воспользоваться поиском по нашей базе работ: Роль театралізованого дійства

Что будем делать с полученным материалом:

Если этот материал оказался полезным ля Вас, Вы можете сохранить его на свою страничку в социальных сетях:

Все темы данного раздела:

Драматургія культурно-дозвіллєвих програм як важлива частина технології культурно-дозвіллєвого процесу.
Сучасне розуміння технології культурно-дозвіллєвої діяльності як комплексного, гнучкого педагогічного інструменту дії на людину, з урахуванням її психології, у тому числі і в умовах домашнього дозв

Артистизм соціального педагога
Артистизм соціального педагога – це здатність до органічного існування і ефективної діяльності в умовах педагогічного процесу. Завдання артистичного педагога – здійснити на учнів емоційний вплив, в

Спільні риси, що характеризують педагогічну й акторсько-режисерську діяльність
Спільні риси, що характеризують педагогічну й акторсько-режисерську діяльність: 1. Змістовна ознака — комунікативність, тому що спільною основою є взаємодія, живе співробітництво різних індивідуаль

Принципи організації музично-театралізованої діяльності
Для правильної організації музично-театралізованої діяльності рекомендується враховувати наступні принципи: 1. Принцип гуманізації. Передбачає вміння педагога стати на позицію дитини, врах

Театралізовані дійства і свята стародавньої Греції і Риму.
У 5 столітті до н.е. Еллада, як тоді називалася Давня Греція, досягла вершини свого розвитку. Серед багатьох полісів, міст-держав , з яких вона складалася, чільне місце ще десь із 13 ст. до н.е. по

Театральні елементи в українських іграх та обрядах
В Україні з давніх-давен зберігалися театральні елементи в народних обрядах та іграх, синтетично поєднаних з піснею і танцем. Однак початок театру можна пов’язувати не з обрядом і не з буд

Різновиди театралізованих дійств у радянський період
Важливе місце в культурному та політичному житті Радянського союзу займали масові свята, які охоплювали всі найбільш значущі події в житті людини, визначалися включення свята в «систему ідейно-полі

Свято зустрічі зими
Помилка тут полягає в тому, що сценарист створює не свято, а сценарій свята. У нижньому «поверсі» титульного аркушу містяться відомості про

Луганськ
2010 Досить розповсюджене останнім часом вживання літер М поруч з назвою міста та Р поруч з датою (м. Луганськ, 2009 р.) ніякими правилами не передбачене. Це лише п

Технологічні аспекти створення сценарію театралізованого дійства
Тема: 7 „Композиційна побудова сценарію культурно-дозвіллєвих програмˮ

Тема 15. Театралізація як засіб активізації дітей і молоді до проблеми. Характеристика змісту і засобів його реалізації
План: 1. Основні напрямами формування основ сценарної майстерності. 2. Ігрові методи в процесі формування сценарних нави

Хотите получать на электронную почту самые свежие новости?
Education Insider Sample
Подпишитесь на Нашу рассылку
Наша политика приватности обеспечивает 100% безопасность и анонимность Ваших E-Mail
Реклама
Соответствующий теме материал
  • Похожее
  • Популярное
  • Облако тегов
  • Здесь
  • Временно
  • Пусто
Теги