рефераты конспекты курсовые дипломные лекции шпоры

Реферат Курсовая Конспект

Принципи організації музично-театралізованої діяльності

Принципи організації музично-театралізованої діяльності - раздел Образование, Тексти лекцій З навчальної дисципліни Основи сценарної роботи соціального педагога Для Правильної Організації Музично-Театралізованої Діяльності Рекомендується ...

Для правильної організації музично-театралізованої діяльності рекомендується враховувати наступні принципи:

1. Принцип гуманізації. Передбачає вміння педагога стати на позицію дитини, врахувати її точку зору, не ігнорувати її почуття і емоції, бачити в дитині повноправного партнера, а також орієнтуватися на вищі загальнолюдські поняття.

2. Принцип диференціації. Заключається в створенні оптимальних умов для самореалізації кожної дитини в процесі музично-театралізованої діяльності з врахуванням віку, статі дитини, накопиченого нею досвіду, особливостей емоційної та пізнавальної сфери.

3. Принцип інтегративності. Інтеграція в педагогічному процесі зараз розглядається як фактор створення емоційного благополуччя дитини в дитячому закладі, як найважливіша умова її цілісного розвитку, перших творчих проявів і становлення індивідуальності, гармонічного поєднання на заняттях і в різних життєвих ситуаціях музичних, літературних фрагментів, живопису, поезії, виходом на образотворення в різних видах художньої діяльності - малювання, ліплення, аплікацію, музикування, мімічні та пантомімічні етюди.

4. Принцип змістовності. Передбачає змістовність занять, різноманітність тематики і методів роботи.

5. Принцип систематичності. Щоденне включення театралізованих та музично-театралізованих вправ у всі форми організації педагогічного процесу, що робить їх такими ж необхідними, як дидактичні та сюжетно-рольові.

6. Принцип дитячої активності. Робиться акцент на максимальну активність дітей на всіх етапах підготовки і проведення ігор. При наявності такої активності музично-театралізована діяльність проходить більш інтенсивно і плідно, діти менше втомлюються, так як вони займаються не важкою працею, а захоплюючою діяльністю.

7. Принцип співпраці. Співпраця дітей один з одним та з дорослими.

8. Принцип професійної компетентності. „Все, що ми робимо, - ми робимо професійно!” - так можна визначити суть цього принципу. Підготовленість та зацікавленість педагога. Всі ігри і вправи на занятті повинні бути підібрані таким чином, що вдало поєднують рухи, мову, міміку, пантоміму в різних варіаціях.


– Конец работы –

Эта тема принадлежит разделу:

Тексти лекцій З навчальної дисципліни Основи сценарної роботи соціального педагога

З навчальної дисципліни... Основи сценарної роботи соціального педагога... Для денної форми навчання...

Если Вам нужно дополнительный материал на эту тему, или Вы не нашли то, что искали, рекомендуем воспользоваться поиском по нашей базе работ: Принципи організації музично-театралізованої діяльності

Что будем делать с полученным материалом:

Если этот материал оказался полезным ля Вас, Вы можете сохранить его на свою страничку в социальных сетях:

Все темы данного раздела:

Драматургія культурно-дозвіллєвих програм як важлива частина технології культурно-дозвіллєвого процесу.
Сучасне розуміння технології культурно-дозвіллєвої діяльності як комплексного, гнучкого педагогічного інструменту дії на людину, з урахуванням її психології, у тому числі і в умовах домашнього дозв

Артистизм соціального педагога
Артистизм соціального педагога – це здатність до органічного існування і ефективної діяльності в умовах педагогічного процесу. Завдання артистичного педагога – здійснити на учнів емоційний вплив, в

Спільні риси, що характеризують педагогічну й акторсько-режисерську діяльність
Спільні риси, що характеризують педагогічну й акторсько-режисерську діяльність: 1. Змістовна ознака — комунікативність, тому що спільною основою є взаємодія, живе співробітництво різних індивідуаль

Роль театралізованого дійства
Наше суспільство як ніколи потребує активних і творчих людей. Як же пробудити в дітях цікавість до світу і до самих себе? Як примусити їх душу “працювати”? Як зробити творчу діяльність потребою, не

Театралізовані дійства і свята стародавньої Греції і Риму.
У 5 столітті до н.е. Еллада, як тоді називалася Давня Греція, досягла вершини свого розвитку. Серед багатьох полісів, міст-держав , з яких вона складалася, чільне місце ще десь із 13 ст. до н.е. по

Театральні елементи в українських іграх та обрядах
В Україні з давніх-давен зберігалися театральні елементи в народних обрядах та іграх, синтетично поєднаних з піснею і танцем. Однак початок театру можна пов’язувати не з обрядом і не з буд

Різновиди театралізованих дійств у радянський період
Важливе місце в культурному та політичному житті Радянського союзу займали масові свята, які охоплювали всі найбільш значущі події в житті людини, визначалися включення свята в «систему ідейно-полі

Свято зустрічі зими
Помилка тут полягає в тому, що сценарист створює не свято, а сценарій свята. У нижньому «поверсі» титульного аркушу містяться відомості про

Луганськ
2010 Досить розповсюджене останнім часом вживання літер М поруч з назвою міста та Р поруч з датою (м. Луганськ, 2009 р.) ніякими правилами не передбачене. Це лише п

Технологічні аспекти створення сценарію театралізованого дійства
Тема: 7 „Композиційна побудова сценарію культурно-дозвіллєвих програмˮ

Тема 15. Театралізація як засіб активізації дітей і молоді до проблеми. Характеристика змісту і засобів його реалізації
План: 1. Основні напрямами формування основ сценарної майстерності. 2. Ігрові методи в процесі формування сценарних нави

Хотите получать на электронную почту самые свежие новости?
Education Insider Sample
Подпишитесь на Нашу рассылку
Наша политика приватности обеспечивает 100% безопасность и анонимность Ваших E-Mail
Реклама
Соответствующий теме материал
  • Похожее
  • Популярное
  • Облако тегов
  • Здесь
  • Временно
  • Пусто
Теги