Реферат Курсовая Конспект
З курсу „Історія української літератури - раздел Образование, (40-60-і роки ХІХ ст.) Посібник для студентів-філологів (40-60-І Рр. Хіх Ст.)” 1. Суспільно-Історичні Умови...
|
(40-60-і рр. ХІХ ст.)”
1. Суспільно-історичні умови функціонування української літератури 40-60-х рр.
2. Кирило-Мефодіївське товариство і розвиток української літератури 40-60-х рр.
3. Українська періодика 50-60-х рр.
4. Журнал “Основа” (1861-1862) як перший український “литературно-ученый вестник”.
5. Переслідування царизмом українського слова як продовження утисків української культури.
6. Діяльність Громад щодо збереження українського менталітету.
7. Селянська тема в українській літературі 50-60-х рр. Поєднання “бальзаківської” та “жоржсандівської” тенденцій у її висвітленні.
8. Зародження і утвердження в українській літературі 50-60-х рр. розвинутого реалізму, його ознаки.
9. Розвиток української літературної критики. Роль П.Куліша у становленні української професійної літературної критики.
10. Тематично-жанрове розширення творчих меж розвиненого реалізму у 50-60-х рр. ХІХ ст.
11. Періодизація творчості Т.Шевченка. Загальна характеристика кожного періоду.
12. Еволюція образу жінки-матері у поемах Т.Шевченка. Художній аналіз поеми “Марія”.
13. Проблематика та новизна порушеної теми у поемі Т.Шевченка “Гайдамаки”.
14. Жанрова своєрідність та особливості композиції поеми Т.Шевченка “Гайдамаки”.
15. Романтичний характер поеми Т.Шевченка “Гайдамаки”.
16. “Кобзар” Т.Шевченка 1840 р. як явище літературного життя 40-х років ХІХ ст.
17. Жанрово-композиційні особливості поеми Т.Шевченка “Великий льох”.
18. Еволюція історіософського осмислення минулого у творчості Т.Шевченка.
19. Мотив національної провини у творчості Т.Шевченка. Художній аналіз поезії “Стоїть в селі Суботові…”.
20. Біблійні жанри у творчості Т.Шевченка (молитва, псалом, пророцтво). Художній аналіз поезії “Осії. Глава ХVІ”.
21. Новаторство та художня майстерність Т.Шевченка у жанрі балади. Художній аналіз балади “Тополя”.
22. Поема “Сон” (1844) Т.Шевченка як сатира на самодержавно-кріпосницьку систему, засоби реалізації авторського задуму.
23. Роль історичних ремінісценцій у поемі Т.Шевченка “Сон”. Образ Петра Полуботка.
24. Жанрова своєрідність та ідейно-тематичне багатство поеми Т.Шевченка “Кавказ”.
25. Інонаціональні мотиви та їх авторське потрактування у творчості Т.Шевченка. Художній аналіз поезії “У Бога за дверима лежала сокира…”.
26. Проблематика послання “І мертвим, і живим, і ненарожденним…” Т.Шевченка у контексті творчості періоду "трьох літ“.
27. Проблематика лірики Т.Шевченка періоду “трьох літ”. Художній аналіз поезії “Розрита могила”.
28. Жанр соціально-побутової поеми у творчості Т.Шевченка. Художній аналіз поеми “Наймичка”.
29. Мотиви й образи поезій циклу “В казематі” Т.Шевченка. Художній аналіз поезії “Мені однаково…”.
30. Жанрове різноманіття поезій циклу “В казематі” Т.Шевченка. Художній аналіз поезії “Садок вишневий…”.
31. Образи національних героїв у творчості Т.Шевченка. Художній аналіз поезії “Іван Підкова”.
32. Мотиви та образи поезій Т.Шевченка періоду заслання. Художній аналіз поезії “Полякам”.
33. Ідейно-тематичний зміст поеми Т.Шевченка “Неофіти”. Образ нової людини.
34. Мотиви й образи лірики Т.Шевченка останнього періоду життя і творчості. Художній аналіз поезії “Чи не покинуть нам, небого…”.
35. Ідейно-тематичне спрямування триптиха Т.Шевченка “Доля”, “Муза”, “Слава”.
36. Майбутнє України та шляхи його здобуття у творчості Т.Шевченка. Художній аналіз поезії “Заповіт”.
37. Автобіографічна лірика Т.Шевченка. Художній аналіз поезії “І виріс я на чужині…”.
38. Порівняльний аналіз поеми “Наймичка” та однойменної повісті Т.Шевченка.
39. Повісті Т.Шевченка “Художник”, “Музыкант”: тематично-ідейний аналіз.
40. Біблійні сюжети та образи у творчості Т.Шевченка. Художній аналіз поезії “Во Іудеї во дні они…”.
41. Фольклорні образи та прийоми у творчості Т.Шевченка. Художній аналіз поезії “Ой три шляхи широкії…”.
42. Осмислення Т.Шевченком власних мистецьких завдань. Художній аналіз поезії “Думи мої, думи мої…”.
43. Тираноборчі мотиви у творчості Т.Шевченка. Художній аналіз поеми “Царі”.
44. Мотиви самотності та сирітства у творчості Т.Шевченка. Художній аналіз поезії “Хіба самому написать…”.
45. Драми Т.Шевченка у контексті розвитку національної драматургії.
46. Соціальна проблематика прози Марка Вовчка.
47. “Інститутка” Марка Вовчка: жанрова природа, проблематика, система образів.
48. “Народні оповідання” Марка Вовчка як якісно нове явище української прози. Тематичні групи оповідань.
49. Художній аналіз оповідання Марка Вовчка “Козачка”.
50. Образ нової людини у романі Марка Вовчка “Живая душа”.
51. “Три долі ” Марка Вовчка як спроба створення психологічної повісті.
52. Повісті-казки Марка Вовчка: синтез романтичного і реалістичного. Жанрові особливості.
53. Проблематика романтичних оповідань Марка Вовчка.
54. Продовження Марком Вовчком традицій Т.Шевченка.
55. Образ людини-протестанта у прозі Марка Вовчка.
56. Православний клір, його життя та звичаї у “Записках причетника” Марка Вовчка.
57. “Рассказы из русского быта” Марка Вовчка у зв”язку з проблематикою попередніх україномовних творів.
58. Повість Марка Вовчка “Маруся”: специфіка історизму.
59. Перекладацька діяльність Марка Вовчка.
60. Образ Кармелюка у однойменній казці Марка Вовчка.
61. Характер оповідної манери прози Марка Вовчка. Образ оповідача.
62. Традиції і новаторство у байкарській творчості Л.Глібова.
63. Тематика байок Л.Глібова.
64. Народність байок Л.Глібова.
65. Художній аналіз байки Л.Глібова “Вовк і Ягня”.
66. Художній аналіз байки Л.Глібова “Мірошник”.
67. Мотиви й образи, жанрова своєрідність лірики Л.Глібова.
68. Твори Л.Глібова для дитячого читання.
69. Історія публікації роману А.Свидницького “Люборацькі”.
70. Роман А.Свидницького “Люборацькі”: розширення тематичних меж української прози.
71. Жанрова природа роману А.Свидницького “Люборацькі”.
72. Проблематика роману А.Свидницького “Люборацькі”.
73. Проблема національно-культурних взаємин у романі А.Свидницького “Люборацькі”.
74. Етнографічно-фольклорна діяльність А.Свидницького.
75. Погляди С.Руданського на фольклор і авторську літературну творчість.
76. Жанр “небилиці” у творчості С.Руданського: традиції і новаторство.
77. Мотив неволі України у національно-патріотичній поезії С.Руданського.
78. Панорама життя України середини ХІХ ст. у приказках С.Руданського.
79. Історичні поеми С.Руданського: здобутки і прорахунки.
80. Перекладацька діяльність С.Руданського. Особливості перекладу “Слова про Ігорів похід”.
81. Приказки С.Руданського: жанрова природа, фольклорні традиції, система образів.
82. Художній аналіз поезії С.Руданського “ Повій, вітре, на Вкраїну”.
83. Художній аналіз поезій С.Руданського “Наука” та “Над колискою”.
84. Козаччина і козаки у творчості П.Куліша.
85. .Суперечності світогляду П.Куліша.
86. Історіософські погляди П.Куліша.
87. Ідея хутірства у творчості П.Куліша.
88. Просвітницькі тенденції у громадській діяльності та літературній творчості П.Куліша.
89. “Чорна рада” П.Куліша як історично-соціальний роман.
90. Ідея християнського гуманізму у романі П.Куліша “Чорна рада”.
91. Проблема індивудума і маси у романі П.Куліша “Чорна рада”.
92. Історіософія роману П.Куліша “Чорна рада”, його полемічність.
93. Романтичні тенденції роману П.Куліша “Чорна рада”.
94. Поетизація патріархальних звичаїв у оповідання П.Куліша “Орисі”.
95. Жанр ідилії у творчості П.Куліша.
96. Художній аналіз оповідання П.Куліша “Дівоче серце”.
97. “Чорна рада” П.Куліша як роман ідей.
98. Вальтерскоттівські традиції у “Чорній раді” П.Куліша.
99. Просвітницько-народницький характер поезій збірки П.Куліша “Досвітки”.
100. Втілення ідеї культурництва, просвіти у збірці П.Куліша “Хуторна поезія”.
101. Протест проти “демона тьми” – деспотизму в поезіях “Кривавим манівцем…”, “Дума-пересторога” (збірка П.Куліша “Дзвін”).
102. Мотив скорботи за трагічну долю України у поезії П.Куліша “Народна слава”.
103. Творче опрацювання фольклорних сюжетів в “Українських оповіданнях” О.Стороженка.
104. Фантастичний елемент “Українських оповідань” О.Стороженка.
105. Образ козака, гайдамаки у прозі О.Стороженка.
106. Фольклорно-легендарна основа “Марка Проклятого” О.Стороженка.
107. Жанрова природа “Марка Проклятого” О.Стороженка (ознаки готичного роману).
108. Історіографічний аспект “Марка Проклятого” О.Стороженка: визначення причин народних повстань, ставлення до козацтва.
109. Образ Марка Проклятого у однойменному творі О.Стороженка. Варіації легендарного образу Агасфера.
110. Запорозька старовина у оповіданнях О.Стороженка.
111. Романтичний характер прози О.Стороженка.
112. Цикл О.Стороженка “З народних уст”: художній аналіз.
113. Вплив М.Гоголя на оригінальну творчість О.Стороженка.
114. Художній аналіз оповідання О.Стороженка “Закоханий чорт”.
115. Громадська діяльність та світогляд Ю.Федьковича.
116. Мотиви та образи лірики Ю.Федьковича.
117. Фольклорно-літературна основа поетичної творчості Ю.Федьковича. Продовження традицій Т.Шевченка.
118. Національно-патріотичний пафос поем Ю.Федьковича “Новобранчик” та “Дезертир”.
119. Історизм поеми Ю.Федьковича “Лук”ян Кобилиця”.
120. Поєднання реалістичних та романтичних прийомів у прозі Ю.Федьковича.
121. Образи народних героїв-визволителів у творчості Ю.Федьковича.
122. Національний колорит, образи та обставини у оповіданні Ю.Федьковича “Люба-згуба”.
123. Художній аналіз поезії Ю.Федьковича “Пречиста діво, радуйся, Маріє!”.
124. Художнє розкриття жовнірської теми у прозі Ю.Федьковича.
125. Завдання митця і мистецтва у поезіях Ю.Федьковича (“Окресни, Бояне”, “До руського боянства”, “Нива”, “Осьмий поменник Тарасові Шевченку”).
[1] Псевдоніми Дармограй, Кобзарь Дармограй
[2] Псевдонім Патриченко
[3] Псевдоніми Вешняк, Гладкій штаб-лекарь, Горницький, Гургурдядько, Забоцень Петро, Іродчук, Казюка Панько, Кулеш Нечипор, Ломусь, Макаров, Небреха Панько, Необачний Н., Прач Опанас, Ратай Павло, Хуторянин та ін.
– Конец работы –
Эта тема принадлежит разделу:
НАЦІОНАЛЬНИЙ ПЕДАГОГІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ... ІМЕНІ М П ДРАГОМАНОВА... РИНА САВЧЕНКО і роки ХІХ ст Посібник для студентів філологів ТЕМА...
Если Вам нужно дополнительный материал на эту тему, или Вы не нашли то, что искали, рекомендуем воспользоваться поиском по нашей базе работ: З курсу „Історія української літератури
Если этот материал оказался полезным ля Вас, Вы можете сохранить его на свою страничку в социальных сетях:
Твитнуть |
Новости и инфо для студентов