рефераты конспекты курсовые дипломные лекции шпоры

Реферат Курсовая Конспект

Вступне слово вчителя.

Вступне слово вчителя. - раздел Философия, УРОК 1. Тема уроку: Пісня, танець, марш переростають у пісенність, танцювальність, маршовість Вч. Ми Вже Знаємо, Що „Три Кити” (Три Типи) Музики Пісня, Танець І Марш Можут...

Вч. Ми вже знаємо, що „три кити” (три типи) музики пісня, танець і марш можуть перерости у пісенність, танцювальність, маршовість. Це ми вже побачили на прикладах багатьох музичних творів. А сьогодні поглибимо свої знання про танцювальність музики.

 

Розповідь про іспанські мотиви у творчості М. Глінки

Дуже часто до народної танцювальної музики зверталися професійні композитори. Наприклад, Михайло Іванович Глінка, відомий російський композитор ХІХ ст.

Завітавши на два роки до Іспанії, він був вражений незвичайною особливістю, експресивністю, національним колоритом іспанського танцю „хота” і, навіть не зважаючи на складність рухів, навчився його танцювати. На карнавалах Глінку неможливо було відрізнити від професійних іспанських танцюристів. Повернувшись додому, він спробував негайно відтворити мелодію цього танцю. Так з’явивися твір „Арагонська хота”.

До речі, назва „Арагонська” походить від назви іспанського міста Арагон.

Зверніть увагу, як звучать іспанські національні інструменти – кастаньєти.

Музику „Арагонської хоти” характеризують яскрава танцювальність та витонченість звучання струнних інструментів.

 

ІІ . Слухання. М. Глінка. „Арагонська хота”

III . Виконання музичної розспівки.

 

Ця розспівка розвиває почуття ритму, музичний слух, образне мислення, усі види пам’яті, уваги, голосу.

 

- Виконання розспівки за співом учителя;

- виконання розспівки з рухами.

 

Дводольний розмір .Тактування.

 

Вч. Відтворення рівномірної пульсації помахом руки називається – тактуванням. Перший помах згори донизу – сильніший, другий вгору – легший.

Проспівайте вправу, тактуючи на 2

 

Вч. У іншій вправі вам потрібно записати ноти на нотному стані. Поділити вправу на такти, і проспівати її тактуючи на два .

 

 

Виконання вправи.

 

IV . Розучування поспівки „Дівчатка ми”

Вч. Демонстрація поспівки „Дівчатка ми”

Розучуючи та виконуючи цю поспівку, слід звернути увагу на її легкість, граціозність, навіть пустотливість, а також підкреслити танцювальність.

 

Розучування поспівки „Дівчатка ми”

 

Караоке. Поспівка „Дівчатка ми”

 

Дівчатка ми, веселі ми,

Красивий весь наш рід.

Коли настане літо,

Тоді підем в похід!

Тоді підем в похід!

 

Виконання укр.нар.пісні «Вийшли в поле косарі»

 

– Конец работы –

Эта тема принадлежит разделу:

УРОК 1. Тема уроку: Пісня, танець, марш переростають у пісенність, танцювальність, маршовість

УРОК... Тема уроку Пісня танець марш переростають у пісенність танцювальність... МЕТА УРОКУ Навчальна Пісня танець марш...

Если Вам нужно дополнительный материал на эту тему, или Вы не нашли то, что искали, рекомендуем воспользоваться поиском по нашей базе работ: Вступне слово вчителя.

Что будем делать с полученным материалом:

Если этот материал оказался полезным ля Вас, Вы можете сохранить его на свою страничку в социальных сетях:

Все темы данного раздела:

Вступне слово вчителя.
Три кити” – це три типи музики (пісня, танець і марш). Сьогодні вони приведуть нас до трьох особливих якостей музики – пісенності, танцювальності та маршовості. Послухайте невеликий уривок

Повторення тривалостей нот
Вч . Восьма нота. Її витримують на „раз” або „і”.    

Вступне слово вчителя.
  Вч. Три кити музики (пісня, танець і марш) можуть перерости в пісенність, танцювальність і маршовість. Російський композитор Родіон Щедрін допоможе нам ще раз переконатися в цьому.

Вступне слово вчителя.
  Вч. Прослухайте твір відомого норвезького композитора Едварда Гріга, спробуйте відчути характер музики. Поміркуйте, про що композитор хотів розповісти різними засобами музи

Вступне слово вчителя.
Вч. Прикладом пісенності у вокальній музиці є Дума кобзаря „Ой чи довго ще нам” з опери відомого українського композитора Миколи Віталійовича Лисенка „Тарас Бульба”. Дума

Вступне слово вчителя.
Вч. Ми вже прослухали та проспівали багато творів пісенного характеру, однак цим музика не обмежується. Ми не можемо обійтися без танцювальності. Отож, сьогодні говоритимемо про танцювальність.

Вступне слово вчителя.
Вч. Ми вже розглянули приклади пісенної та танцювальної музики.   ІІ . Слухання. Є. Адамцевич. „Запорізький марш” Українській музиці притаманна не л

Вступне слово вчителя.
  Вч. На минулому уроці ми дізналися про одну з найважливіших властивостей музики – маршовість. Сьогодні ми поглибимо свої знання, адже і в симфонічній музиці є чимало таких прикладів

Вступне слово вчителя.
Вч . У музиці велику роль відіграють пісні, танці й марші. Без них вона просто не може існувати. Пісня, танець, марш переростають у такі найважливіші властивості музики, як пісенність, танцювальніс

Слухання. Ф. Шопен. Полонез ля мажор
Прослухайте один із полонезів і спробуйте визначити характер музики. У полонезі поєднуються урочистий крок і танцювальні рухи.   III . Виконання музичної роз

Вступне слово вчителя.
Вч. Мова є одним з основних засобів людського спілкування. Ми знаємо мову розмовну (наприклад, українську, англійську, німецьку) та мову музичну. Кожна з них може існувати самостійно, але вони мают

Слухання музики
Це ж пташка! Український композитор Володимир Сокальський у своєму фортепіанному творі використав звуконаслідувальні інтонації для зображення образу пташки.

Вступне слово вчителя.
  Вч. Ми вже знаємо, що музична мова дуже близька до розмовної. Красива виразна мова наче прагне наблизитися до музики, а музика багато в чому близька до розмовної мови. Як і в мові,

Вступне слово вчителя.
Вч. Музика може мати різну інтонаційну виразність: питальну, окличну, стверджувальну, гумористичну та діалогічну. Крім того, в музичних творах вони можуть поєднуватися. У музичній мові мож

Вступне слово вчителя.
Вч . Ми вже знаємо, що за допомогою головної інтонації музичний твір запам’ятовується, його можна упізнати. Відомості про зерно-інтонацію Ми вже знаємо, що в музичній мові може іс

Вступне слово вчителя.
Вч. Ми вже дізналися, що мелодія може вирости із «зерна-інтонації»   Розповідь про виражальні та зображальні інтонації в музиці Інтонації в музиці б

Вступне слово вчителя.
Вч. Ми вже знаємо, що інтонація – це основа музики, і від її яскравості залежить яскравість музики. Інтонації в музиці можуть бути зображальними та виражальними. До зображальних інтонацій

Вступне слово вчителя.
Вч. Музична Фея, потрапила в біду!! Її викрала Зла Чаклунка, яка не хоче, щоб звучала музика. Ми можемо врятувати Музичну Фею, якщо виконаємо завдання Злої Чаклунки.  

Хотите получать на электронную почту самые свежие новости?
Education Insider Sample
Подпишитесь на Нашу рассылку
Наша политика приватности обеспечивает 100% безопасность и анонимность Ваших E-Mail
Реклама
Соответствующий теме материал
  • Похожее
  • Популярное
  • Облако тегов
  • Здесь
  • Временно
  • Пусто
Теги