рефераты конспекты курсовые дипломные лекции шпоры

Реферат Курсовая Конспект

Слухання. Ф. Шопен. Полонез ля мажор

Слухання. Ф. Шопен. Полонез ля мажор - раздел Философия, УРОК 1. Тема уроку: Пісня, танець, марш переростають у пісенність, танцювальність, маршовість Прослухайте Один Із Полонезів І Спробуйте Визначити Характер Музики. ...

Прослухайте один із полонезів і спробуйте визначити характер музики.

У полонезі поєднуються урочистий крок і танцювальні рухи.

 

III . Виконання музичної розспівки.

 

Ця розспівка розвиває почуття ритму, музичний слух, образне мислення, усі види пам’яті, уваги, голосу.

 

- Виконання розспівки за співом учителя;

- виконання розспівки з рухами.

 

Вч. Звучання музичних інструментів , чоловічих, жіночих, дитячих голосів відрізняються забарвленням звуку – тембром.

Проспівайте вправу. Визначте подібність і відмінність у звучанні музичних фраз.

 

 

Виконання вправи.

 

IV . Розучування пісні „Хто чергові?”

Демонстрація пісні Д. Кабалевського „Хто чергові?”

 

Вч. У цьому музичному творі ми теж почули інтонації. Вони були питальними і стверджувальними.

В інтонаціях пісні „Хто чергові?” відчувається виразність мови дітей, які розповідають про обов'язки чергового в класі. У музиці були посилення та послаблення звучання, сильні та слабкі долі, наголоси, паузи.

Розпочнімо розучувати цю невеличку пісеньку про будні шкільного життя.

 

Розучування пісні „Хто чергові?”

 

– Конец работы –

Эта тема принадлежит разделу:

УРОК 1. Тема уроку: Пісня, танець, марш переростають у пісенність, танцювальність, маршовість

УРОК... Тема уроку Пісня танець марш переростають у пісенність танцювальність... МЕТА УРОКУ Навчальна Пісня танець марш...

Если Вам нужно дополнительный материал на эту тему, или Вы не нашли то, что искали, рекомендуем воспользоваться поиском по нашей базе работ: Слухання. Ф. Шопен. Полонез ля мажор

Что будем делать с полученным материалом:

Если этот материал оказался полезным ля Вас, Вы можете сохранить его на свою страничку в социальных сетях:

Все темы данного раздела:

Вступне слово вчителя.
Три кити” – це три типи музики (пісня, танець і марш). Сьогодні вони приведуть нас до трьох особливих якостей музики – пісенності, танцювальності та маршовості. Послухайте невеликий уривок

Повторення тривалостей нот
Вч . Восьма нота. Її витримують на „раз” або „і”.    

Вступне слово вчителя.
  Вч. Три кити музики (пісня, танець і марш) можуть перерости в пісенність, танцювальність і маршовість. Російський композитор Родіон Щедрін допоможе нам ще раз переконатися в цьому.

Вступне слово вчителя.
  Вч. Прослухайте твір відомого норвезького композитора Едварда Гріга, спробуйте відчути характер музики. Поміркуйте, про що композитор хотів розповісти різними засобами музи

Вступне слово вчителя.
Вч. Прикладом пісенності у вокальній музиці є Дума кобзаря „Ой чи довго ще нам” з опери відомого українського композитора Миколи Віталійовича Лисенка „Тарас Бульба”. Дума

Вступне слово вчителя.
Вч. Ми вже прослухали та проспівали багато творів пісенного характеру, однак цим музика не обмежується. Ми не можемо обійтися без танцювальності. Отож, сьогодні говоритимемо про танцювальність.

Вступне слово вчителя.
Вч. Ми вже знаємо, що „три кити” (три типи) музики пісня, танець і марш можуть перерости у пісенність, танцювальність, маршовість. Це ми вже побачили на прикладах багатьох музичних творів. А сьогод

Вступне слово вчителя.
Вч. Ми вже розглянули приклади пісенної та танцювальної музики.   ІІ . Слухання. Є. Адамцевич. „Запорізький марш” Українській музиці притаманна не л

Вступне слово вчителя.
  Вч. На минулому уроці ми дізналися про одну з найважливіших властивостей музики – маршовість. Сьогодні ми поглибимо свої знання, адже і в симфонічній музиці є чимало таких прикладів

Вступне слово вчителя.
Вч . У музиці велику роль відіграють пісні, танці й марші. Без них вона просто не може існувати. Пісня, танець, марш переростають у такі найважливіші властивості музики, як пісенність, танцювальніс

Вступне слово вчителя.
Вч. Мова є одним з основних засобів людського спілкування. Ми знаємо мову розмовну (наприклад, українську, англійську, німецьку) та мову музичну. Кожна з них може існувати самостійно, але вони мают

Слухання музики
Це ж пташка! Український композитор Володимир Сокальський у своєму фортепіанному творі використав звуконаслідувальні інтонації для зображення образу пташки.

Вступне слово вчителя.
  Вч. Ми вже знаємо, що музична мова дуже близька до розмовної. Красива виразна мова наче прагне наблизитися до музики, а музика багато в чому близька до розмовної мови. Як і в мові,

Вступне слово вчителя.
Вч. Музика може мати різну інтонаційну виразність: питальну, окличну, стверджувальну, гумористичну та діалогічну. Крім того, в музичних творах вони можуть поєднуватися. У музичній мові мож

Вступне слово вчителя.
Вч . Ми вже знаємо, що за допомогою головної інтонації музичний твір запам’ятовується, його можна упізнати. Відомості про зерно-інтонацію Ми вже знаємо, що в музичній мові може іс

Вступне слово вчителя.
Вч. Ми вже дізналися, що мелодія може вирости із «зерна-інтонації»   Розповідь про виражальні та зображальні інтонації в музиці Інтонації в музиці б

Вступне слово вчителя.
Вч. Ми вже знаємо, що інтонація – це основа музики, і від її яскравості залежить яскравість музики. Інтонації в музиці можуть бути зображальними та виражальними. До зображальних інтонацій

Вступне слово вчителя.
Вч. Музична Фея, потрапила в біду!! Її викрала Зла Чаклунка, яка не хоче, щоб звучала музика. Ми можемо врятувати Музичну Фею, якщо виконаємо завдання Злої Чаклунки.  

Хотите получать на электронную почту самые свежие новости?
Education Insider Sample
Подпишитесь на Нашу рассылку
Наша политика приватности обеспечивает 100% безопасность и анонимность Ваших E-Mail
Реклама
Соответствующий теме материал
  • Похожее
  • Популярное
  • Облако тегов
  • Здесь
  • Временно
  • Пусто
Теги