I V . Розучування пісні Л. Кніпер «Чому ведмідь взимку спить » .
I V . Розучування пісні Л. Кніпер «Чому ведмідь взимку спить » . - Конспект, раздел Философия, ТЕМА: Розвиток музики Вч . Слухання. Л. Кніппер. „Чому Ведмідь Взимку Спить”
Поміркуйте, П...
Вч . Слухання. Л. Кніппер. „Чому ведмідь взимку спить”
Поміркуйте, про що розповідається в пісні.
Уч. Відповіді.
Вч. Зі скількох куплетів вона складається?
Уч. Відповіді.
Вч. Чи однаковою є мелодія в куплетах ?
Уч. Відповіді.
Вч. Проаналізуємо прослуханий твір
Пісня відповідає на питання : чому ж ведмідь спить узимку ? Так чому ж ?
Уч. Відповіді.
Вч. Так . Якось узимку, проходячи через міст, ведмідь наступив лисиці на хвіст. От уже і галасу вчинила вона!.. З переляку ведмідь виліз на сосну, де сидів дятел. А той став повчати ведмедя : „ Ходить навчись ! І куди стаєш дивись ! ”. От тоді і вирішив ведмідь, що взимку потрібно спати.
Це невеличке оповідання композитор розділив на три частини (три куплети). Їх мелодія однакова ?
Уч. Так .
Вч. А що ж змінювалося ?
Уч. Відповіді. Змінювався характер музики.
Вч. Так. Змінювався характер музики. Перший куплет виконувався …
Уч. Спокійно (в лісі взимку спокій ), другий – прискорено , із хвилюванням , голосніше ( ведмідь наступив лисиці на хвіст ), третій – знову спокійно, повільно (ведмідь заліз у барліг – і в лісі запанував спокій ) .
Розучування пісні „Чому ведмідь взимку спить”
Велике значення для створення образу пісні має зміна темпів. На це слід звернути увагу при розучуванні та виконанні пісні. Вона починається не з повного такту, а з другої слабкої долі.
Отже, перший такт – неповний, у ньому є тільки друга, ненаголошена доля. Це затакт.
Затакт — це неповний такт на початку твору.
Ця пісня є яскравим прикладом виконавського розвитку музики : композитор написав для всіх куплетів однакову музику , а учнівське виконання надало їй розвитку , руху , зміни характеру.
Поштовхом для розвитку музики став літературний текст.
УРОК 1 .
ТЕМА УРОКУ :Інтонаційний розвиток музики.
МЕТА УРОКУ :
Навчальна :вчитиучнів уважно слухати музи
УРОК 2 .
ТЕМА УРОКУ :Прийоми розвитку музики .
МЕТА УРОКУ :
Навчальна :вчитиучнів уважно слухати музичні
УРОК 3 .
ТЕМА УРОКУ :Прийоми розвитку музики . Жанровий та симфонічний розвиток .
МЕТА УРОКУ :
Навчальна :
I I I. Виконання музичної розспівки.
Ця розспівка налаштовує учнів на характер пісні, яку вони будуть вчити на уроці.
- виконання розспівки за співом учителя ;
- виконання розспівки в характері .
УРОК 4 .
ТЕМА :Розвиток музики та розвиток образу .
МЕТА УРОКУ :
Навчальна :вчитиучнів уважно слухати муз
I I I. Виконання музичної розспівки .
Проспівайте вправу « Хто у лісі » на два голоси . Створіть перегук : 1 – голосно, 2 – тихо . Навчіться співом створювати динамічний контраст музики .
УРОК 5.
ТЕМА :Розвиток музики та розвиток образу .
МЕТА УРОКУ :
Навчальна :вчитиучнів уважно слухати муз
II .Слухання та аналіз п’єси Едварда Гріга .
Вч Розвиток музики характерний і для наступного музичного твору.
Послухайте його і спробуйте в уяві намалювати те, що композитор хотів передати звуками.
Вч .Прозву
Відомості про С. Гулака - Артемовського .
На початку своєї творчої діяльності Семен Степанович Гулак-Артемовський був відомий як прекрасний співак. Саме через спів відбулося його знайомство з великим російським композитором Михайлом І
УРОК 13 .
ТЕМА :Рондо .
МЕТА УРОКУ :
Навчальна :вчитиучнів уважно слухати музичні тво-
ри вміти х
Графічне зображення нової форми
Вч .А тепер погляньте на графічне зображення створеної нами будови музики. Головна тема повторюється тричі.
Наш твір побудований наче у формі кола. Таку будову музики називають рондо.
Новости и инфо для студентов