рефераты конспекты курсовые дипломные лекции шпоры

Реферат Курсовая Конспект

II .Слухання та аналіз п’єси Едварда Гріга .

II .Слухання та аналіз п’єси Едварда Гріга . - Конспект, раздел Философия, ТЕМА: Розвиток музики Вч Розвиток Музики Характерний І Для Наступного Музичного Твору. Пос...

Вч Розвиток музики характерний і для наступного музичного твору.

Послухайте його і спробуйте в уяві намалювати те, що композитор хотів передати звуками.

 

Вч .Прозвучав твір норвезького композитора Едварда Гріга «В печері гірського короля».

Вч .Про що ж у ньому йдеться?

Уч. відповіді

Вч . Які події відбуваються в цій печері?

Уч. Відповіді

Вч. Так. Молодці .Едвард Гріг жив у містечку Трольхаугені. Ця назва означає «пагорб тролів».

Ельфи, гноми, тролі є персонажами норвезьких народних казок. Саме їх образи втілені у п’єсі. Усі вони живуть у горах. Їх король сидить на троні в печері, а навколо нього розважаються фантастичні істоти.

Композитор створив яскраву картину стрімкого танцю казкових персонажів. В основі твору – одна тема. Її характер постійно змінюється: від настороженого до схвильованого, збудженого.

Спочатку тема звучить у найнижчому регістрі, насторожено і таємничо. Поступово підвищується мелодія, посилюється звучність, прискорюється темп, який наприкінці п’єси стає стрімким. Здається, ніби казкові мешканці закружляли у стрімкому вихорі. Раптом усе переривається різкими акордами. Ще двічі мелодія прагне відновити свій нестримний біг, однак настійливі акорди (наче владні жести печерного повелителя) зупиняють дикий танок.

Вч. Прослухайте цей твір ще раз і спробуйте розпізнати інтонації маршу, в якому повторюється одна і та сама мелодія, однак характер її змінюється завдяки використанню композитором різноманітних прийомів розвитку музики.

Динамічний прийом (зміна звучності);

жанровий прийом (від вкрадливої ходи до фантастичного танцю);

Темповий прийом (від повільного до прискорено-стрімкого);

Тембровий прийом (від низького, густого тембру до високого, пронизливо-напруженого);

інтонаційно-мелодичний прийом (зміна характеру теми від настороженого до схвильованого).

 

Повторне слухання з плесканням у долоні. Е. Гріг. «В печері гірського короля»

Вч .Осмисленому сприйняттю прийомів розвитку музики, використаних Едвардом Грігом, сприятиме супровід п’єси легким плесканням у долоні: рівними частками у характері музики, від piano до forte.

П’єса Едварда Гріга «В печері гірського короля» є прикладом того, як композитор може використовувати різноманітні прийоми розвитку музики для створення яскравого музичного образу.

.

– Конец работы –

Эта тема принадлежит разделу:

ТЕМА: Розвиток музики

КОНСПЕКТИ УРОКІВ... З МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА ДЛЯ КЛАСІВ...

Если Вам нужно дополнительный материал на эту тему, или Вы не нашли то, что искали, рекомендуем воспользоваться поиском по нашей базе работ: II .Слухання та аналіз п’єси Едварда Гріга .

Что будем делать с полученным материалом:

Если этот материал оказался полезным ля Вас, Вы можете сохранить его на свою страничку в социальных сетях:

Все темы данного раздела:

УРОК 1 .
ТЕМА УРОКУ :Інтонаційний розвиток музики.   МЕТА УРОКУ :   Навчальна :вчитиучнів уважно слухати музи

I V . Розучування пісні Л. Кніпер «Чому ведмідь взимку спить » .
Вч . Слухання. Л. Кніппер. „Чому ведмідь взимку спить” Поміркуйте, про що розповідається в пісні. Уч. Відповіді. Вч. Зі скількох куплетів вона складається? Уч. В

УРОК 2 .
ТЕМА УРОКУ :Прийоми розвитку музики .   МЕТА УРОКУ :   Навчальна :вчитиучнів уважно слухати музичні

УРОК 3 .
ТЕМА УРОКУ :Прийоми розвитку музики . Жанровий та симфонічний розвиток .   МЕТА УРОКУ :   Навчальна :

I I I. Виконання музичної розспівки.
Ця розспівка налаштовує учнів на характер пісні, яку вони будуть вчити на уроці. - виконання розспівки за співом учителя ; - виконання розспівки в характері .  

УРОК 4 .
ТЕМА :Розвиток музики та розвиток образу .   МЕТА УРОКУ :   Навчальна :вчитиучнів уважно слухати муз

I I I. Виконання музичної розспівки .
  Проспівайте вправу « Хто у лісі » на два голоси . Створіть перегук : 1 – голосно, 2 – тихо . Навчіться співом створювати динамічний контраст музики .  

УРОК 5.
ТЕМА :Розвиток музики та розвиток образу .   МЕТА УРОКУ :   Навчальна :вчитиучнів уважно слухати муз

Відомості про С. Гулака - Артемовського .
На початку своєї творчої діяльності Семен Степанович Гулак-Артемовський був відомий як прекрасний співак. Саме через спів відбулося його знайомство з великим російським композитором Михайлом І

I I I. Виконання музичної розспівки . Теорія.
Вч . Поділіть на такти уривок пісні . Визначте темп і динаміку . Проспівайте уривок нотами , а потім – із словами

УРОК 7.
ТЕМА :Інтонаційно – мелодичний розвиток музики .   МЕТА УРОКУ :   Навчальна :вчитиучнів уважно слуха

УРОК 8.
ТЕМА :Ладо – гармонійний розвиток музики .   МЕТА УРОКУ :   Навчальна :вчитиучнів уважно слухати муз

УРОК 9 .
ТЕМА :Ой весна , весна , днем красна .   МЕТА УРОКУ :   Навчальна :вчитиучнів уважно слухати музичні

УРОК 9 .
ТЕМА :Розвиток музики ( узагальнення )   МЕТА УРОКУ :   Навчальна :вчитиучнів уважно слухати музичні

УРОК 10.
ТЕМА :Будова ( форми) музики .   МЕТА УРОКУ :   Навчальна :вчитиучнів уважно слухати музичні тво-

УРОК 11 .
ТЕМА :Двочастинна будова музики .   МЕТА УРОКУ :   Навчальна :вчитиучнів уважно слухати музичні тво-

I I I. Виконання музичної розспівки . Теорія.
  Вч. Відстань між звуками у звукоряді може бути більшою чи меншою . Найм

УРОК 12 .
ТЕМА :Три частинна будова музики .   МЕТА УРОКУ :   Навчальна :вчитиучнів уважно слухати музичні тво

I I I. Виконання музичної розспівки . Теорія.
Вч. Заспівайте вправи та визначте лад кожної з них . Лад –це

УРОК 13 .
ТЕМА :Рондо .   МЕТА УРОКУ :   Навчальна :вчитиучнів уважно слухати музичні тво- ри вміти х

Графічне зображення нової форми
Вч .А тепер погляньте на графічне зображення створеної нами будови музики. Головна тема повторюється тричі. Наш твір побудований наче у формі кола. Таку будову музики називають рондо.

УРОК 14 .
ТЕМА :Рондо . Варіації .   МЕТА УРОКУ :   Навчальна :вчитиучнів уважно слухати музичні тво-

II . Прослухайте наступний музичний твір. Поміркуйте, чи знайомі вам його інтонації. Зверніть увагу на його будову. Варіації .
  Вч. У цій музиці ми почули мелодію знайомої нам пісні. Композитори дуже люблять писати варіації на тему народних пісень. Не є винятком і геніальний австрійський композитор Вольфганг

I I I. Виконання музичної розспівки . Теорія.
  Вчіться співати з камертоном. Уважно прислухайтесь до цього звука. Це—звук ля.  

УРОК 15 .
ТЕМА :Три основні групи побудови .   МЕТА УРОКУ :   Навчальна :вчитиучнів уважно слухати музичні тво

УРОК 16 .
ТЕМА : :Рондо . Варіації .   МЕТА УРОКУ :   Навчальна :вчитиучнів уважно слухати музичні тво-

УРОК 17 .
ТЕМА :Будова ( форми) музики .   МЕТА УРОКУ :   Навчальна :вчитиучнів уважно слухати музичні тво-

УРОК 18 .
ТЕМА :Стежками музичного мистецтва .   МЕТА УРОКУ :   Навчальна :вчитиучнів уважно слухати музичні т

Хотите получать на электронную почту самые свежие новости?
Education Insider Sample
Подпишитесь на Нашу рассылку
Наша политика приватности обеспечивает 100% безопасность и анонимность Ваших E-Mail
Реклама
Соответствующий теме материал
  • Похожее
  • Популярное
  • Облако тегов
  • Здесь
  • Временно
  • Пусто
Теги