рефераты конспекты курсовые дипломные лекции шпоры

Реферат Курсовая Конспект

Розкадровка.

Розкадровка. - раздел Образование, ОСНОВИ РЕЖИСУРИ Розкадровка- Це Малюнок Кожного Кадру У Відповідності З Режи...

Розкадровка- це малюнок кожного кадру у відповідності з режисерським сценарієм. Зрозуміло, що малюнок є статичною картинкою, в той час, як кадр передбачає рухливе зображення. В розкадровці (малюнок має співвідношення частин 3х4, як і екран) малюють дію в певний момент її існування на екрані. Це робиться для того, щоб створити графічний образ майбутнього фільму. При подальшій зйомці легше буде орієнтуватися в потрібному ракурсі чи масштабі об'єктів, у напрямку поглядів і таке інше.

В розкадровці також малюють рух камери (панораму, проїзд) та зміну фокусної відстані. (зум - від'їзд чи наїзд ). Якщо рух камери, то кадр замість співвідношення сторін 34 (№1) має 64 (№2 - панорама вверх або вниз) або 38 (№3 - панорама праворуч чи ліворуч) із додаванням стрілки для показу напрямку руху.

 

 

Якщо планується наїзд чи від'їзд, малюють додаткову рамку кадру в середині рамки кадру, стрілками показуючи, як змінюється масштаб кадру.

 

Часто доводиться знімати кадри не так, як вони розташовані в режисерському сценарії, або перезнімати якісь кадри через брак чи інші причини. Або вставляти додаткові кадри. Тоді розкадровка стає неоціненною допомогою для всієї знімальної групи. Також дуже важливою розкадровка стає при монтажі фільму.

Після розкадровки вибирають кадри по об'єктах, якщо їх кілька. Значно простіше і дешевше відзняти всі кадри на одному об'єкті, якщо дозволяють обставини, а вже потім переходити до зйомок на іншому об'єкті.

 

Питання для самоконтролю:

1. Описати режисерський сценарій на ТБ і в кіно.

2. Розтлумачити кожну графу режисерського сценарію.

3. Пояснити необхідність такого документу, як режисерський сценарій.

4. Пояснити роль масштабу кадрів.

5. Пояснити роль розкадровки як етапу режисерського рішення.

6. Описати епізод як сладову екранного проекту.

 

Практична робота:

Написати літературний сценарій на тему “Моя вулиця”.

Створити режисерську експлікацію на основі літературного сценарію.

Розробити режисерський сценарій.

Створити технологічну записку для втілення екранного проекту.

 

Мета:

Засвоїти на практиці методи режисерської роботи на підготовчому етапі створення екранного твору.

Методичні рекомендації щодо виконання практичних робіт:

Зібрати історико-краєзнавчі відомості про виникнення рідної вулиці та походження її назви.

Визначити найбільш характерні особливості вулиці ( чим вона відрізняється від інших чи схожа).

Визначити жанр екранної розповіді про рідну вулицю.

Написати літературний сценарій.

Визначити приблизний хронометраж екранного твору.

Визначити певний простір і час подій, що відбуватимуться в екранному творі.

Визначити характеристики дійових осіб.

Запропонувати характер звукової партитури.

Скласти режисерський сценарій майбутнього екранного твору з чітким визначенням послідовної нумерації кадрів, назвою об'єктів зйомки, масштабом кадрів, описанням зорового та звукового ряду, описати необхідні шуми, зйомочну апаратуру та інші деталі.

Скласти і обґрунтувати перелік необхідної апаратури та технічних засобів для проведення зйомок.

 

Терміни, що зустрічаються:

Декорація - виразний елемент художньої концепції фільму, спеціально побудовані об'єкти, в яких відбувається зйомка. При їх створенні мають бути враховані умови зйомки, характер освітлення, якість знімальної техніки і оптики та носіїв, щоб на пласкому екрані створити враження об'єму. Вимагає штучного освітлення.

Інтер'єр - спеціально підібраний і, при необхідності, обладнаний об'єкт, який відповідає художньому рішенню твору. Значно дешевший, ніж декорація. Вимагає штучного освітлення.

Натура - об'єкт, який не вимагає додаткових пристосувань і готовий до зйомки у природному вигляді, відповідає художній концепції твору. Можливі добудови. Для роботи на натурі може додаватися штучне освітлення, а може відбуватися зйомка при природному світлі.

 

Література:[ №11, №12, №4, №14].


– Конец работы –

Эта тема принадлежит разделу:

ОСНОВИ РЕЖИСУРИ

КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ТЕХНОЛОГІЙ І ДИЗАЙНУ ФАКУЛЬТЕТ ДИЗАЙНУ...

Если Вам нужно дополнительный материал на эту тему, или Вы не нашли то, что искали, рекомендуем воспользоваться поиском по нашей базе работ: Розкадровка.

Что будем делать с полученным материалом:

Если этот материал оказался полезным ля Вас, Вы можете сохранить его на свою страничку в социальных сетях:

Все темы данного раздела:

НАВЧАЛЬНИЙ ПОСІБНИК
    Частина 1     Київ 2007р. УДК 778.582 (075.8) К72 Костилєва В.А. Основи режисури та мон

Передмова
  Сьогоднішній ринок вибору фаху є надзвичайно широким, а дизайн став мистецтвом комунікативним. В сучасному сприйнятті дизайнер - людина, яка створює функціональні речі. Але перш, ні

ПРИНЦИПИ І ЗАВДАННЯ ВИВЧЕННЯ ДИСЦИПЛІНИ
Методичний посібник з дисципліни “Основи режисури і монтажу” пропонується для студентів спеціальності “Дизайн” спеціалізація “Фотовідеодизайн” 2 курсу (2,5 модулі). Знання, набуті протягом цих семе

ТЕОРІЇ РЕЖИСУРИ
  Серед величезної кількості професій, якими займаються люди в різних країнах, режисерська професія одна з найскладніших. Її складність полягає в тому гігантському обсязі знань, що ск

Практичне завдання.
Передивитися декілька телевізійних програм і на основі власних вражень написати реферат, в якому проаналізувати успіхи і недоліки програм. Мета: Навчити студентів

СЦЕНАРІЙ – ОСНОВА ЕКРАННОГО ТВОРУ
  В перші роки свого існування кінематограф висунув як драматургічну основу - новелу, маленьке оповідання. Але немає підстав твердити, що фільми знімалися за сценаріями. Скоріше то бу

Драматургія як компонент видовища.
Отже початок усього- драматургія. Вона організовує взаємодію компонентів видовища та їх розподіл у часі. Основою драматургії є конфлікт, тобто зіткнення характерів, ідей, характеру

Глядач і виконавець як компоненти видовища.
Необхідно ретельно продумати всі компоненти фільму. Ми вже розглянули драматургію і її місце у творенні видовища. Не менш важливим є визначення аудиторії, для якої готується твір. Глядач

Експлікація як документ режисерського задуму.
Режисер після аналізу сценарію пише експлікацію. В цьому документі він умотивовує власне авторське бачення майбутнього твору. Пояснює тлумачення всього сценарію та окремих компонен

Режисерський сценарій.
В режисерському сценарії визначається ритмічна побудова, звукове вирішення, технічне забезпечення. На основі цього документу вже створюється остаточний кошторис. Тому таке важливе значення має ця р

ЗЙОМКА - ГОЛОВНИЙ ЕТАП У СТВОРЕННІ ЕКРАННОГО ПРОЕКТУ
  Для того, щоб задуманий проект хтось побачив, його треба зафіксувати на довговічному носії, чи простіше сказати - зняти. Режисер кіно чи ТБ не створює в реальному життєвому просторі

Мізансцена.
Композиційна гармонія усіх компонентів забезпечує єдність кадру. Зміст кадру диктує його композицію. Кадр проходить по екрану стрімко. Треба дбати про його ідейно-смислове наповнення і худож

Прийоми зйомки.
При всій різноманітності технічних засобів і режисерських способів, є три прийоми зйомки сцен однією камерою. Перший, традиційний, бо з'явився у часи перших фільмів

Робота з виконавцем.
При підготовці у вузі режисерів для кіно й телебачення є обов'язкова дисципліна - акторська майстерність. Студенти самі грають як актори і беруть участь у постановці як режисери. Але в умовах викла

Сюжет і фабула.
Фабула фільму - це події, викладені в хронологічному порядку. А сюжет - це вже скомпонований виклад подій, в порядку, який найбільш повноцінно передасть розвиток конфлікту. В творах д

Конструктивні елементи композиції.
Експозиція, зав'язка, розвиток дії, кульмінація, розв'язка - ці вузлові моменти в різних творах приймають різні форми вираження. В одних експозиції присвячується багато епізодів, в інших екс

ДРАМАТУРГІЧНІ ПРИНЦИПИ МОНТАЖУ
  Кінематографічний монтаж - не просто один із засобів вираження. Це спосіб мислення, мета якого - відображення життя у його розвитку. З визначенням принципів і законів монтажу у 20-т

Монтаж - це не просто один із засобів вираження, це - спосіб мислення.
    Питання для самоконтролю: 1. Назвати драматургічні види монтажу. 2. Назвати відмінності монтажу - розповіді та монтажу - вираження

Практична робота.
· Запропонувати кілька прикладів монтажних з'єднань окремих кадрів, щоб отримати приклади паралельного монтажу, асоціативного, з деформацією часу. Мета: · Навчити

Розділ 9.
КОМФОРТНИЙ МОНТАЖ   Непомітним або комфортним монтажем називається таке з’єднання двох планів, коли глядач не помічає склейки. При створенні ілюзії безпе

Практична робота.
· Змонтувати відзнятий матеріал на тему “Моя вулиця” за принципами комфортного монтажу, використовуючи інші (драматургічні), закладені в сценарії за допомогою комп'ютерної програми Adobе Premier .

ЗВУКОВА ПАРТИТУРА ФІЛЬМУ
  Використання музики в кіно почалося ще за часів німого кінематографу. Всім відомі так звані тапери, виконавці, які німий фільм супроводжували грою на музичному інст

Музика в екранному творі.
Намітилися два шляхи використання музики в кіно: самостійна, спеціально написана музика і музика, що була створена без відношення до кіно, але за задумом ре

Роль шумів і мови на екрані.
Роль шумів не може бути переоцінена. Шуми, як і музика, беруть участь у створенні звуко-зорового образу і разом з музикою створюють звукову партитуру фільму. Документальний фільм,

Практична робота.
· Озвучити власну практичну роботу, виходячи із режисерського рішення, закладеного в сценарії.   Мета: · Навчити студентів створювати звуко-зоровий

СПЕЦИФІКА ВІДЕОРЕКЛАМИ
Аудіовізуальна реклама вигідно відрізняється від інших насамперед комплексністю впливу, завдяки сполученню зображення, кольору і звуку. Тому запам’ятати інформацію, отрим

Quot;Жанри" телереклами
Умовно телерекламу можна поділити на наступні жанри: *прямий продаж; *звертання від імені фірми; *рекомендації чи знаменитостей фахівця; *інтерв'ю з покупцем;

Навчити студента правильному підходу до типової дизайнерської роботи в рекламній галузі.
Методичні рекомендації щодо виконання практичної роботи: На вибрану тему написати спочатку анотацію, в якій передбачити сценарні ходи. Написати літературний сцена

Розділ 12.
ЗАКОН УКРАЇНИ ПРО АВТОРСЬКІ ПРАВА   В Україні прийнято Закон про авторське право, який захищає особисті майнові і немайнові права авт

Практична робота.
· Скласти тези доповіді про права автора стосовно фото та відео робіт. Методичні рекомендації щодо виконання практичної роботи. · Вивчити в Законі Укра

ЛІТЕРАТУРА ДЛЯ ВИВЧЕННЯ КУРСУ.
  1. Н.Крючечников, Композиция кинофильма, М, Искусство, 1960, 203ст. 2. Б.Коноплев, Производство кинофильмов, М, Искусство, 1998, 395ст. 3. В.Кісін, Режисура як мис

Хотите получать на электронную почту самые свежие новости?
Education Insider Sample
Подпишитесь на Нашу рассылку
Наша политика приватности обеспечивает 100% безопасность и анонимность Ваших E-Mail
Реклама
Соответствующий теме материал
  • Похожее
  • Популярное
  • Облако тегов
  • Здесь
  • Временно
  • Пусто
Теги