рефераты конспекты курсовые дипломные лекции шпоры

Реферат Курсовая Конспект

Музика в екранному творі.

Музика в екранному творі. - раздел Образование, ОСНОВИ РЕЖИСУРИ Намітилися Два Шляхи Використання Музики В Кіно: Самостійна...

Намітилися два шляхи використання музики в кіно: самостійна, спеціально написана музика і музика, що була створена без відношення до кіно, але за задумом режисера мала необхідні властивості для втілення конкретних завдань конкретного фільму.

Музика ділиться ще на внутрішньокадрову ( замотивовану) і закадрову, (невмотивовану).

Внутрішньокадрова музика завжди є драматургічним компонентом, а часто і сюжетною складовою фільму. За допомогою такої музики дійові особи спілкуються. Наприклад: дійові особи слухають музику, реагують на неї (пісні закоханих), музичні номери, які виконують герої і виправдані ситуацією, вони є необхідними по драматургії (композитор чи виконавець творять у кадрі). А є ще фільми чи передачі, повністю присвячені концерту або музичному твору (фільми-опери). Внутрішньокадрова музика в них є необхідним компонентом. Вона створює атмосферу сцени, підкреслює почуття, допомагає зрозуміти стан героїв і смислово висловлює думку авторів, їхнє ставлення до героїв і подій.

З’являючись час від часу, така музика у перехідних місцях від події до події Зв’язує шматки в один вузол, цементує елементи композиції, організовує в єдине ціле направлення фільму.

 

Закадрова музика звучить як супровід і доповнення до драматургії, для підсилення її або для зіткнення зображення і звуку за принципом контрасту. З такою музикою ні сюжет, ні дійові особи, ні драматургія не зв‘язані. Це збіднює її драматургічне навантаження, виключає її з активного засобу вираження. З другого боку закадрова музика має більш широке поле діяльності, бо вона не залежить від конкретних подій і є виявленням підтексту, несе навантаження по створенню загального емоційного настрою, навіть з’єднує розрізнені шматки якимись зовнішніми ознаками. Закадрова музика вільна у використанні власних художніх засобів. Звідси і ширший діапазон та можливості використання.

Найголовнішим завданням режисера і композитора при роботі над фільмом є створення звуко-пластичного образу. Це відноситься як до фільму в цілому, так і до музичної характеристики кожної дійової особи чи кожної сцени.

“Зримість образів на екрані є безперервною, значить, і звукова лінія повинна теж бути безперервною, бо кожен кадр має звучати (звідси звуко-зрима образність кадру), як природна, реалістична риса предмету, що з’єднують у собі визначеність зовнішнього зримого образу (пластика) і наповненість внутрішню (музика) і становлять собою звуко-пластичний образ. Це не сума складових, суміш елементів, а нове утворення в результаті складних реакцій між ними. Будучи по художній природі носієм емоцій, музика часто стає природним виразником думки”. (В.Ілляшенко. Книга режисури.)

 

Музика, що служить виявленню ідейно-смислових акцентів, що підсумовується протягом всього фільму в емоційно-смислове виявлення ідей твору, є найбільш продуктивним засобом вираження. Функції музики в кіно надзвичайно різноманітні. Музика є елементом, складовою як змісту, так і форми. Музика виконує емоційні навантаження і є раціональною функцією у побудові конструкції.

Музика є суб’єктивним фактором вираження, авторським голосом і інтонацією, і об’єктивним, незалежним фактором. Музика створює своєрідну емоційну атмосферу фільму, особливо, в картинах музичних Музика допомагає виявити характер і глибше розкрити психологізм персонажів, доповнює їх характеристиками і повніше розкриває їх внутрішній світ. Музика допомагає розкриттю соціальної і національної характеристики, створює колорит. Таким чином, чим важливіші драматургічні функції виконує музика, тим більше сплетений в ціле звуко-зримий образ, тим яскравіше, чіткіше, продуктивніше допомагає музика у змалюванні характерів персонажів, змалюванні побуту, тим більший її вплив на глядача, тим цінніша її роль в кіно, а значить, і в музикально-естетичному вихованню народу.

 

Окремо є необхідність сказати про особливості зйомки музичних фільмів чи кліпів. Музична складова таких проектів створюється і записується перед зйомкою, а не після, як це буває у випадках озвучування фільмів і передач. Під час зйомки таких музичних проектів треба подбати про аудіоплеєр, який буде забезпечувати виконавцям у кадрі необхідну синхронність звуку і зображення. А виконавцям треба подбати про співпадання артикуляції в кадрі і звуку з плеєра. При зйомці звук з плеєра треба записувати разом із зображенням, тоді буде легше при монтажі досягти синхронності.

 

– Конец работы –

Эта тема принадлежит разделу:

ОСНОВИ РЕЖИСУРИ

КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ТЕХНОЛОГІЙ І ДИЗАЙНУ ФАКУЛЬТЕТ ДИЗАЙНУ...

Если Вам нужно дополнительный материал на эту тему, или Вы не нашли то, что искали, рекомендуем воспользоваться поиском по нашей базе работ: Музика в екранному творі.

Что будем делать с полученным материалом:

Если этот материал оказался полезным ля Вас, Вы можете сохранить его на свою страничку в социальных сетях:

Все темы данного раздела:

НАВЧАЛЬНИЙ ПОСІБНИК
    Частина 1     Київ 2007р. УДК 778.582 (075.8) К72 Костилєва В.А. Основи режисури та мон

Передмова
  Сьогоднішній ринок вибору фаху є надзвичайно широким, а дизайн став мистецтвом комунікативним. В сучасному сприйнятті дизайнер - людина, яка створює функціональні речі. Але перш, ні

ПРИНЦИПИ І ЗАВДАННЯ ВИВЧЕННЯ ДИСЦИПЛІНИ
Методичний посібник з дисципліни “Основи режисури і монтажу” пропонується для студентів спеціальності “Дизайн” спеціалізація “Фотовідеодизайн” 2 курсу (2,5 модулі). Знання, набуті протягом цих семе

ТЕОРІЇ РЕЖИСУРИ
  Серед величезної кількості професій, якими займаються люди в різних країнах, режисерська професія одна з найскладніших. Її складність полягає в тому гігантському обсязі знань, що ск

Практичне завдання.
Передивитися декілька телевізійних програм і на основі власних вражень написати реферат, в якому проаналізувати успіхи і недоліки програм. Мета: Навчити студентів

СЦЕНАРІЙ – ОСНОВА ЕКРАННОГО ТВОРУ
  В перші роки свого існування кінематограф висунув як драматургічну основу - новелу, маленьке оповідання. Але немає підстав твердити, що фільми знімалися за сценаріями. Скоріше то бу

Драматургія як компонент видовища.
Отже початок усього- драматургія. Вона організовує взаємодію компонентів видовища та їх розподіл у часі. Основою драматургії є конфлікт, тобто зіткнення характерів, ідей, характеру

Глядач і виконавець як компоненти видовища.
Необхідно ретельно продумати всі компоненти фільму. Ми вже розглянули драматургію і її місце у творенні видовища. Не менш важливим є визначення аудиторії, для якої готується твір. Глядач

Експлікація як документ режисерського задуму.
Режисер після аналізу сценарію пише експлікацію. В цьому документі він умотивовує власне авторське бачення майбутнього твору. Пояснює тлумачення всього сценарію та окремих компонен

Режисерський сценарій.
В режисерському сценарії визначається ритмічна побудова, звукове вирішення, технічне забезпечення. На основі цього документу вже створюється остаточний кошторис. Тому таке важливе значення має ця р

Розкадровка.
Розкадровка- це малюнок кожного кадру у відповідності з режисерським сценарієм. Зрозуміло, що малюнок є статичною картинкою, в той час, як кадр передбачає рухливе зображення. В роз

ЗЙОМКА - ГОЛОВНИЙ ЕТАП У СТВОРЕННІ ЕКРАННОГО ПРОЕКТУ
  Для того, щоб задуманий проект хтось побачив, його треба зафіксувати на довговічному носії, чи простіше сказати - зняти. Режисер кіно чи ТБ не створює в реальному життєвому просторі

Мізансцена.
Композиційна гармонія усіх компонентів забезпечує єдність кадру. Зміст кадру диктує його композицію. Кадр проходить по екрану стрімко. Треба дбати про його ідейно-смислове наповнення і худож

Прийоми зйомки.
При всій різноманітності технічних засобів і режисерських способів, є три прийоми зйомки сцен однією камерою. Перший, традиційний, бо з'явився у часи перших фільмів

Робота з виконавцем.
При підготовці у вузі режисерів для кіно й телебачення є обов'язкова дисципліна - акторська майстерність. Студенти самі грають як актори і беруть участь у постановці як режисери. Але в умовах викла

Сюжет і фабула.
Фабула фільму - це події, викладені в хронологічному порядку. А сюжет - це вже скомпонований виклад подій, в порядку, який найбільш повноцінно передасть розвиток конфлікту. В творах д

Конструктивні елементи композиції.
Експозиція, зав'язка, розвиток дії, кульмінація, розв'язка - ці вузлові моменти в різних творах приймають різні форми вираження. В одних експозиції присвячується багато епізодів, в інших екс

ДРАМАТУРГІЧНІ ПРИНЦИПИ МОНТАЖУ
  Кінематографічний монтаж - не просто один із засобів вираження. Це спосіб мислення, мета якого - відображення життя у його розвитку. З визначенням принципів і законів монтажу у 20-т

Монтаж - це не просто один із засобів вираження, це - спосіб мислення.
    Питання для самоконтролю: 1. Назвати драматургічні види монтажу. 2. Назвати відмінності монтажу - розповіді та монтажу - вираження

Практична робота.
· Запропонувати кілька прикладів монтажних з'єднань окремих кадрів, щоб отримати приклади паралельного монтажу, асоціативного, з деформацією часу. Мета: · Навчити

Розділ 9.
КОМФОРТНИЙ МОНТАЖ   Непомітним або комфортним монтажем називається таке з’єднання двох планів, коли глядач не помічає склейки. При створенні ілюзії безпе

Практична робота.
· Змонтувати відзнятий матеріал на тему “Моя вулиця” за принципами комфортного монтажу, використовуючи інші (драматургічні), закладені в сценарії за допомогою комп'ютерної програми Adobе Premier .

ЗВУКОВА ПАРТИТУРА ФІЛЬМУ
  Використання музики в кіно почалося ще за часів німого кінематографу. Всім відомі так звані тапери, виконавці, які німий фільм супроводжували грою на музичному інст

Роль шумів і мови на екрані.
Роль шумів не може бути переоцінена. Шуми, як і музика, беруть участь у створенні звуко-зорового образу і разом з музикою створюють звукову партитуру фільму. Документальний фільм,

Практична робота.
· Озвучити власну практичну роботу, виходячи із режисерського рішення, закладеного в сценарії.   Мета: · Навчити студентів створювати звуко-зоровий

СПЕЦИФІКА ВІДЕОРЕКЛАМИ
Аудіовізуальна реклама вигідно відрізняється від інших насамперед комплексністю впливу, завдяки сполученню зображення, кольору і звуку. Тому запам’ятати інформацію, отрим

Quot;Жанри" телереклами
Умовно телерекламу можна поділити на наступні жанри: *прямий продаж; *звертання від імені фірми; *рекомендації чи знаменитостей фахівця; *інтерв'ю з покупцем;

Навчити студента правильному підходу до типової дизайнерської роботи в рекламній галузі.
Методичні рекомендації щодо виконання практичної роботи: На вибрану тему написати спочатку анотацію, в якій передбачити сценарні ходи. Написати літературний сцена

Розділ 12.
ЗАКОН УКРАЇНИ ПРО АВТОРСЬКІ ПРАВА   В Україні прийнято Закон про авторське право, який захищає особисті майнові і немайнові права авт

Практична робота.
· Скласти тези доповіді про права автора стосовно фото та відео робіт. Методичні рекомендації щодо виконання практичної роботи. · Вивчити в Законі Укра

ЛІТЕРАТУРА ДЛЯ ВИВЧЕННЯ КУРСУ.
  1. Н.Крючечников, Композиция кинофильма, М, Искусство, 1960, 203ст. 2. Б.Коноплев, Производство кинофильмов, М, Искусство, 1998, 395ст. 3. В.Кісін, Режисура як мис

Хотите получать на электронную почту самые свежие новости?
Education Insider Sample
Подпишитесь на Нашу рассылку
Наша политика приватности обеспечивает 100% безопасность и анонимность Ваших E-Mail
Реклама
Соответствующий теме материал
  • Похожее
  • Популярное
  • Облако тегов
  • Здесь
  • Временно
  • Пусто
Теги