рефераты конспекты курсовые дипломные лекции шпоры

Реферат Курсовая Конспект

Передмова

Передмова - раздел Образование, ОСНОВИ РЕЖИСУРИ   Сьогоднішній Ринок Вибору Фаху Є Надзвичайно Широким, А Дизай...

 

Сьогоднішній ринок вибору фаху є надзвичайно широким, а дизайн став мистецтвом комунікативним. В сучасному сприйнятті дизайнер - людина, яка створює функціональні речі. Але перш, ніж її створити, цю річ треба придумати. Безумовно, навчити генерувати ідеї - шлях важкий і складний процес, але ми допомагаємо створити “певну модель”, наповнити її змістом, гумором, перетворити у нову прекрасну дійсність.

Мистецтво екранного видовища не завжди опановують випускники режисерських курсів відповідних вузів. Часто художні керівники, які готують майбутніх режисерів, з радістю беруть до себе на курс людей, котрі вже мають досвід роботи в інших областях діяльності. І на цьому перетині різних знань і умінь часто з'являються видатні майстри і талановиті твори мистецтва.

А в сучасних умовах, коли апаратура для зйомки і монтажу фільмів стала, не дивлячись на доступність, ще й достатньо довершеною, багато мистецьких закладів почали надавати своїм студентам можливість засвоїти основи режисури і монтажу екранних творів. Тим більше, що фестивалі, поважні і знані, включили до конкурсу нові номінації: хоум-відео (такі фільми раніше відносили до аматорських) та фільми, які були зняті за допомогою сучасних телефонів або фотоапаратів.

Цей стрімкий розвиток техніки вимагає від керівників творчих закладів надання студентам знань з основних категорій і положень екранної режисури і монтажу, які побудовані на теоретико-практичному досвіді режисури кінематографу та телебачення.

При підготовці фотовідеодизайнерів слід враховувати, що сучасні дизайнерські студії отримують замовлення на створення відеореклами. Для цього треба мати знання і вміння в цій галузі дизайнерської діяльності.

Підготовка, яку отримують студенти на лекціях з малюнку, живопису, композиції, дають їм змогу легко опановувати операторську майстерність. А вміння працювати із штучним і природним світлом, якого студенти набувають на заняттях з курсу фотографії, робить можливою для них зйомку в будь-яких умовах.

Комп'ютерне обладнання кафедри дизайну дозволяє студентам самостійно монтувати і озвучувати власні практичні роботи з режисури, відеореклами та інші завдання.

Відповідно до освітньо-кваліфікаційних вимог до випускників з вищою освітою за професійним спрямуванням Бакалавр спеціалізації “Фотовідеодизайн” повинен вміти використовувати основи психології у дизайнерській творчості, вживати прийоми образного мислення, мати навички поетапного вирішення фотовідеодизайнерських завдань дизайн-проекту, в тому числі і екранного твору: реклами, презентації, веб-проекту та інших. Знання основ режисури і відеомонтажу, архитектоніки твору та набуття відповідних навичок і прийомів дозволяє дизайнеру вирішувати такі завдання.

Відповідно до вимог болонського процесу, курс підготовки з дисципліни “Основи режисури та відеомонтажу” поділено на модулі, а саме 2,5модулів практично - теоретичного та самостійного навчання.

Майбутній дизайнер опановує різні дисципліни, які можуть стати у нагоді в його самостійному професійному житті. Темпи сучасного розвитку технологій – не вада, а благо. Тому людина мусить весь час вчитися, тим більше молода. На світі немає нічого постійного, сталого - ні технологій, ні аудиторії, ні стилю. Новий компютерний чіп може здешевити і облегчити створення фільму. Нові програми дозволяють протягом лічених хвилин змонтувати репортаж і видати його в ефір, мініатюрні камери можуть зафіксувати чи одразу передати подію, що може мати інтерес аудиторії або резонанс.

Курси композиції, графіки, операторської та фото майстерності, основ режисури, монтажу, архітектоніки та реклами дають студентам різні знання і навички, готують до роботи у різних сферах діяльності сучасного дизайнера.

Але для того, щоб донести до глядача екранний проект, треба оволодіти увагою цього глядача і тримати її протягом певного відрізку часу. Без глибокої яскравої думки будь-які вигадки режисера не зможуть привести до успіху.

Запропонований посібник підготовлено для вивчення курсу “Основи режисури та відеомонтажу”, але монтаж у посібнику дається у широкому розумінні, як складова режисерської професії, а не як технологічна операція у процесі створення екранного твору.

 

Контроль знань студентів здійснюється за такими формами:

- реферати на теми, що опановуються самостійно протягом семестру;

- контрольні роботи з вивчених тем по закінченні вивчення теми;

- практичні роботи в кінці семестру;

- відповідь на питання по вивченому матеріалу в кінці семестру (залік, іспит).

 

В кінці курсу “Основи режисури і відеомонтажа” студент має здати готову роботу на електронному носії за умовною темою “Моя вулиця”. Щоб це зробити, треба засвоїти основи режисури, навчитися знімати цифровою камерою та опанувати спеціальні комп'ютерні програми. Впродовж навчання на третьому і четвертому курсах студенти мають створити екранний зразок рекламного та презентаційного фільмів (в рамках інших дисціплін).

Людина, озброєна знанням сучасних технологій, може створити будь-який дизайн – проект. Але ніяка суперсучасна техніка не створить шедеврів. Для цього потрібна творча пристрасть та цілеспрямованість.

Фотовідеодизайнеру важливо зрозуміти своє місце в світі, який постійно змінюється, не розгубитися, не пропасти в ньому і працювати з переконанням, що твоя робота змінює світ і людей на краще.

 

По закінченні роботи студент складає звіт на твердих та електронних носіях, у якому мають бути

сценарій;

експлікація;

кошторис;

закінчена екранна робота .

 

ПЕРЕЛІК КОМП'ЮТЕРНИХ ПРОГРАМ, ЯКІ ВИКОРИСТОВУЮТЬСЯ ПРИ ВИВЧЕННІ ДИСЦИПЛІНИ.

 

Microsoft Word – для ознайомлення з електронними текстовими матеріалами, пов'язаними з даною дисципліною.

Internet Еxplorer – для пошуку матеріалів, які можуть бути корисними при виконанні завдань.

Adobe Premier – для монтажу відеокадрів при виконанні завдань.

Adobe Photoshop – для роботи з фотокадрами при виконанні завдань.

ACDSee 4.0 – для роботи із фото і відео матеріалами при виконанні завдань.

 


– Конец работы –

Эта тема принадлежит разделу:

ОСНОВИ РЕЖИСУРИ

КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ТЕХНОЛОГІЙ І ДИЗАЙНУ ФАКУЛЬТЕТ ДИЗАЙНУ...

Если Вам нужно дополнительный материал на эту тему, или Вы не нашли то, что искали, рекомендуем воспользоваться поиском по нашей базе работ: Передмова

Что будем делать с полученным материалом:

Если этот материал оказался полезным ля Вас, Вы можете сохранить его на свою страничку в социальных сетях:

Все темы данного раздела:

НАВЧАЛЬНИЙ ПОСІБНИК
    Частина 1     Київ 2007р. УДК 778.582 (075.8) К72 Костилєва В.А. Основи режисури та мон

ПРИНЦИПИ І ЗАВДАННЯ ВИВЧЕННЯ ДИСЦИПЛІНИ
Методичний посібник з дисципліни “Основи режисури і монтажу” пропонується для студентів спеціальності “Дизайн” спеціалізація “Фотовідеодизайн” 2 курсу (2,5 модулі). Знання, набуті протягом цих семе

ТЕОРІЇ РЕЖИСУРИ
  Серед величезної кількості професій, якими займаються люди в різних країнах, режисерська професія одна з найскладніших. Її складність полягає в тому гігантському обсязі знань, що ск

Практичне завдання.
Передивитися декілька телевізійних програм і на основі власних вражень написати реферат, в якому проаналізувати успіхи і недоліки програм. Мета: Навчити студентів

СЦЕНАРІЙ – ОСНОВА ЕКРАННОГО ТВОРУ
  В перші роки свого існування кінематограф висунув як драматургічну основу - новелу, маленьке оповідання. Але немає підстав твердити, що фільми знімалися за сценаріями. Скоріше то бу

Драматургія як компонент видовища.
Отже початок усього- драматургія. Вона організовує взаємодію компонентів видовища та їх розподіл у часі. Основою драматургії є конфлікт, тобто зіткнення характерів, ідей, характеру

Глядач і виконавець як компоненти видовища.
Необхідно ретельно продумати всі компоненти фільму. Ми вже розглянули драматургію і її місце у творенні видовища. Не менш важливим є визначення аудиторії, для якої готується твір. Глядач

Експлікація як документ режисерського задуму.
Режисер після аналізу сценарію пише експлікацію. В цьому документі він умотивовує власне авторське бачення майбутнього твору. Пояснює тлумачення всього сценарію та окремих компонен

Режисерський сценарій.
В режисерському сценарії визначається ритмічна побудова, звукове вирішення, технічне забезпечення. На основі цього документу вже створюється остаточний кошторис. Тому таке важливе значення має ця р

Розкадровка.
Розкадровка- це малюнок кожного кадру у відповідності з режисерським сценарієм. Зрозуміло, що малюнок є статичною картинкою, в той час, як кадр передбачає рухливе зображення. В роз

ЗЙОМКА - ГОЛОВНИЙ ЕТАП У СТВОРЕННІ ЕКРАННОГО ПРОЕКТУ
  Для того, щоб задуманий проект хтось побачив, його треба зафіксувати на довговічному носії, чи простіше сказати - зняти. Режисер кіно чи ТБ не створює в реальному життєвому просторі

Мізансцена.
Композиційна гармонія усіх компонентів забезпечує єдність кадру. Зміст кадру диктує його композицію. Кадр проходить по екрану стрімко. Треба дбати про його ідейно-смислове наповнення і худож

Прийоми зйомки.
При всій різноманітності технічних засобів і режисерських способів, є три прийоми зйомки сцен однією камерою. Перший, традиційний, бо з'явився у часи перших фільмів

Робота з виконавцем.
При підготовці у вузі режисерів для кіно й телебачення є обов'язкова дисципліна - акторська майстерність. Студенти самі грають як актори і беруть участь у постановці як режисери. Але в умовах викла

Сюжет і фабула.
Фабула фільму - це події, викладені в хронологічному порядку. А сюжет - це вже скомпонований виклад подій, в порядку, який найбільш повноцінно передасть розвиток конфлікту. В творах д

Конструктивні елементи композиції.
Експозиція, зав'язка, розвиток дії, кульмінація, розв'язка - ці вузлові моменти в різних творах приймають різні форми вираження. В одних експозиції присвячується багато епізодів, в інших екс

ДРАМАТУРГІЧНІ ПРИНЦИПИ МОНТАЖУ
  Кінематографічний монтаж - не просто один із засобів вираження. Це спосіб мислення, мета якого - відображення життя у його розвитку. З визначенням принципів і законів монтажу у 20-т

Монтаж - це не просто один із засобів вираження, це - спосіб мислення.
    Питання для самоконтролю: 1. Назвати драматургічні види монтажу. 2. Назвати відмінності монтажу - розповіді та монтажу - вираження

Практична робота.
· Запропонувати кілька прикладів монтажних з'єднань окремих кадрів, щоб отримати приклади паралельного монтажу, асоціативного, з деформацією часу. Мета: · Навчити

Розділ 9.
КОМФОРТНИЙ МОНТАЖ   Непомітним або комфортним монтажем називається таке з’єднання двох планів, коли глядач не помічає склейки. При створенні ілюзії безпе

Практична робота.
· Змонтувати відзнятий матеріал на тему “Моя вулиця” за принципами комфортного монтажу, використовуючи інші (драматургічні), закладені в сценарії за допомогою комп'ютерної програми Adobе Premier .

ЗВУКОВА ПАРТИТУРА ФІЛЬМУ
  Використання музики в кіно почалося ще за часів німого кінематографу. Всім відомі так звані тапери, виконавці, які німий фільм супроводжували грою на музичному інст

Музика в екранному творі.
Намітилися два шляхи використання музики в кіно: самостійна, спеціально написана музика і музика, що була створена без відношення до кіно, але за задумом ре

Роль шумів і мови на екрані.
Роль шумів не може бути переоцінена. Шуми, як і музика, беруть участь у створенні звуко-зорового образу і разом з музикою створюють звукову партитуру фільму. Документальний фільм,

Практична робота.
· Озвучити власну практичну роботу, виходячи із режисерського рішення, закладеного в сценарії.   Мета: · Навчити студентів створювати звуко-зоровий

СПЕЦИФІКА ВІДЕОРЕКЛАМИ
Аудіовізуальна реклама вигідно відрізняється від інших насамперед комплексністю впливу, завдяки сполученню зображення, кольору і звуку. Тому запам’ятати інформацію, отрим

Quot;Жанри" телереклами
Умовно телерекламу можна поділити на наступні жанри: *прямий продаж; *звертання від імені фірми; *рекомендації чи знаменитостей фахівця; *інтерв'ю з покупцем;

Навчити студента правильному підходу до типової дизайнерської роботи в рекламній галузі.
Методичні рекомендації щодо виконання практичної роботи: На вибрану тему написати спочатку анотацію, в якій передбачити сценарні ходи. Написати літературний сцена

Розділ 12.
ЗАКОН УКРАЇНИ ПРО АВТОРСЬКІ ПРАВА   В Україні прийнято Закон про авторське право, який захищає особисті майнові і немайнові права авт

Практична робота.
· Скласти тези доповіді про права автора стосовно фото та відео робіт. Методичні рекомендації щодо виконання практичної роботи. · Вивчити в Законі Укра

ЛІТЕРАТУРА ДЛЯ ВИВЧЕННЯ КУРСУ.
  1. Н.Крючечников, Композиция кинофильма, М, Искусство, 1960, 203ст. 2. Б.Коноплев, Производство кинофильмов, М, Искусство, 1998, 395ст. 3. В.Кісін, Режисура як мис

Хотите получать на электронную почту самые свежие новости?
Education Insider Sample
Подпишитесь на Нашу рассылку
Наша политика приватности обеспечивает 100% безопасность и анонимность Ваших E-Mail
Реклама
Соответствующий теме материал
  • Похожее
  • Популярное
  • Облако тегов
  • Здесь
  • Временно
  • Пусто
Теги