рефераты конспекты курсовые дипломные лекции шпоры

Реферат Курсовая Конспект

ПРИНЦИПИ І ЗАВДАННЯ ВИВЧЕННЯ ДИСЦИПЛІНИ

ПРИНЦИПИ І ЗАВДАННЯ ВИВЧЕННЯ ДИСЦИПЛІНИ - раздел Образование, ОСНОВИ РЕЖИСУРИ Методичний Посібник З Дисципліни “Основи Режисури І Монтажу” Пропонується Для...

Методичний посібник з дисципліни “Основи режисури і монтажу” пропонується для студентів спеціальності “Дизайн” спеціалізація “Фотовідеодизайн” 2 курсу (2,5 модулі). Знання, набуті протягом цих семестрів, мають бути використані при засвоєнні на 3 і 4 курсах тем “Рекламний відеоролик” та “Презентація.Відеопроект.”

 

СТРУКТУРНО-ЛОГІЧНА СХЕМА ВИВЧЕННЯ ДИСЦИПЛІНИ.

 

ЗНАТИ ТЕОРЕТИЧНО ЗНАТИ ПРАКТИЧНО ВМІТИ ПРАКТИЧНО
  - Основні компоненти дійового видовища.   - Взаємозв'язок простору і часу.   - Загальні форми побудови екранного твору.   - Характер побудови драматургічної основи екранного твору.   - Закон України про авторське право.   - Кодекс поведінки журналіста.   - Кваліфіковано аналізувати тему завдання щодо її втілення на екрані.   - Вплив майбутньої аудиторії на вибір режисерського рішення.   - Функціональні обов'язки режисера на всіх етапах творчо-виробничого процесу.   - Основні умови складання контракту.     - Створювати експлікацію і сценарій екранного твору.   - Керувати творчим процесом на знімальному майданчику.   - Застосовувати на практиці основні положення Закону про авторське право.   - Методику створення екранного твору.   - Загальні методи створення звукової палітри екранного твору.   - Застосовувати традиційні і сучасні форми монтажу і озвучання екранного твору на лінійній та комп'ютерній апаратурі.  

2,5 модулі самостійної підготовки студентів складають 56 годин. За цей час студенти мають

- написати невеликий твір на тему “Цікавий день мого життя”, проілюструвати його власними фотографіями;

- знайти, вивчити матеріали на тему “Моя вулиця”. Проаналізувавши ці матеріали, написати експлікацію до майбутнього екранного твору. Визначитися із жанром, скласти сценарій, підготувати приблизний кошторис і зняти на фото або відеоносій;

- в залежності від носія змонтувати відеофільм або скласти фотофільм.

Матеріали до свого фільму студенти повинні вміти знаходити у різних джерелах, в тому числі в Інтернеті.

Студенти, які опановують професію дизайнерів, часто не готові до креативного процесу в галузі екранного мистецтва. Тому викладацька тактика має спиратися на інші дисципліни, які викладаються на факультеті дизайну.

Підготовка з фотографії, малюнку та композиції допомагають студентам у створенні екранних робіт, так само і знання, набуті під час підготовки з курсу “Основи режисури та відеомонтажу”, можуть бути корисними при створенні дизайнерських проектів. Наприклад, розуміння архітектоніки фільму додає майбутнім дизайнерам грамотного використання співвідношення різних частин проекту, який вирішується іншими засобами. А володіння словом під час написання сценарію та експлікації (творчої концепції рішення проекту) дозволить в подальшій роботі написати анонс чи синопсис свого проекту, грамотно пояснити замовнику свій задум і викласти його на папері.

База підготовки з інших дисциплін дозволяє розраховувати на вміння студентів побачити майбутній образ твору на папері або іншому носії.

Технічна база факультету надає навички та можливість працювати з комп'ютером. Знімати відеокамерою навчають професіонали - оператори телебачення, що дозволяє здатним студентам втілювати свої екранні задуми в життя.

Виходячи з цих умов, програма підготовки з предмету “Основи режисури і монтажу” побудована таким чином, що перша половина лекцій присвячена теоретичним викладкам, а друга безпосередній творчій практиці. Індивідуальна практична робота відбувається у присутності всього курсу. Тобто кожний наступний студент, що пропонує свою роботу на задану тему, може завчасно внести корективи, скориставшись досвідом попереднього учня. А самі теми наближені до сучасних умов. Будь-який студент може бути запрошений як оператор або режисер на свято чи на замовлення зробити фільм про ювілей, весілля абощо. Тому і в навчальній програмі є такі теми для опанування.

Дизайнер - дуже сучасна динамічна професія, все більше бере на себе функції інших фахів: літредактора, фотографа, макетувальника, вивчає менеджмент, маркетинг, креатив, веб-дизайн, рекламу.

Проте не кожний студент спроможний створити фільм або рекламу на відеоносії. Тому кінцевий результат після необхідних і затверджених викладачем сценарію, режисерської розробки і попереднього кошторису може бути у вигляді фотофільму, “коміксу”, намальованому на папері або комп'ютері, комп'ютерної анімації і відеоролику. Всі необхідні для цього знання студент отримує протягом 4,5 модулів навчання.


– Конец работы –

Эта тема принадлежит разделу:

ОСНОВИ РЕЖИСУРИ

КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ТЕХНОЛОГІЙ І ДИЗАЙНУ ФАКУЛЬТЕТ ДИЗАЙНУ...

Если Вам нужно дополнительный материал на эту тему, или Вы не нашли то, что искали, рекомендуем воспользоваться поиском по нашей базе работ: ПРИНЦИПИ І ЗАВДАННЯ ВИВЧЕННЯ ДИСЦИПЛІНИ

Что будем делать с полученным материалом:

Если этот материал оказался полезным ля Вас, Вы можете сохранить его на свою страничку в социальных сетях:

Все темы данного раздела:

НАВЧАЛЬНИЙ ПОСІБНИК
    Частина 1     Київ 2007р. УДК 778.582 (075.8) К72 Костилєва В.А. Основи режисури та мон

Передмова
  Сьогоднішній ринок вибору фаху є надзвичайно широким, а дизайн став мистецтвом комунікативним. В сучасному сприйнятті дизайнер - людина, яка створює функціональні речі. Але перш, ні

ТЕОРІЇ РЕЖИСУРИ
  Серед величезної кількості професій, якими займаються люди в різних країнах, режисерська професія одна з найскладніших. Її складність полягає в тому гігантському обсязі знань, що ск

Практичне завдання.
Передивитися декілька телевізійних програм і на основі власних вражень написати реферат, в якому проаналізувати успіхи і недоліки програм. Мета: Навчити студентів

СЦЕНАРІЙ – ОСНОВА ЕКРАННОГО ТВОРУ
  В перші роки свого існування кінематограф висунув як драматургічну основу - новелу, маленьке оповідання. Але немає підстав твердити, що фільми знімалися за сценаріями. Скоріше то бу

Драматургія як компонент видовища.
Отже початок усього- драматургія. Вона організовує взаємодію компонентів видовища та їх розподіл у часі. Основою драматургії є конфлікт, тобто зіткнення характерів, ідей, характеру

Глядач і виконавець як компоненти видовища.
Необхідно ретельно продумати всі компоненти фільму. Ми вже розглянули драматургію і її місце у творенні видовища. Не менш важливим є визначення аудиторії, для якої готується твір. Глядач

Експлікація як документ режисерського задуму.
Режисер після аналізу сценарію пише експлікацію. В цьому документі він умотивовує власне авторське бачення майбутнього твору. Пояснює тлумачення всього сценарію та окремих компонен

Режисерський сценарій.
В режисерському сценарії визначається ритмічна побудова, звукове вирішення, технічне забезпечення. На основі цього документу вже створюється остаточний кошторис. Тому таке важливе значення має ця р

Розкадровка.
Розкадровка- це малюнок кожного кадру у відповідності з режисерським сценарієм. Зрозуміло, що малюнок є статичною картинкою, в той час, як кадр передбачає рухливе зображення. В роз

ЗЙОМКА - ГОЛОВНИЙ ЕТАП У СТВОРЕННІ ЕКРАННОГО ПРОЕКТУ
  Для того, щоб задуманий проект хтось побачив, його треба зафіксувати на довговічному носії, чи простіше сказати - зняти. Режисер кіно чи ТБ не створює в реальному життєвому просторі

Мізансцена.
Композиційна гармонія усіх компонентів забезпечує єдність кадру. Зміст кадру диктує його композицію. Кадр проходить по екрану стрімко. Треба дбати про його ідейно-смислове наповнення і худож

Прийоми зйомки.
При всій різноманітності технічних засобів і режисерських способів, є три прийоми зйомки сцен однією камерою. Перший, традиційний, бо з'явився у часи перших фільмів

Робота з виконавцем.
При підготовці у вузі режисерів для кіно й телебачення є обов'язкова дисципліна - акторська майстерність. Студенти самі грають як актори і беруть участь у постановці як режисери. Але в умовах викла

Сюжет і фабула.
Фабула фільму - це події, викладені в хронологічному порядку. А сюжет - це вже скомпонований виклад подій, в порядку, який найбільш повноцінно передасть розвиток конфлікту. В творах д

Конструктивні елементи композиції.
Експозиція, зав'язка, розвиток дії, кульмінація, розв'язка - ці вузлові моменти в різних творах приймають різні форми вираження. В одних експозиції присвячується багато епізодів, в інших екс

ДРАМАТУРГІЧНІ ПРИНЦИПИ МОНТАЖУ
  Кінематографічний монтаж - не просто один із засобів вираження. Це спосіб мислення, мета якого - відображення життя у його розвитку. З визначенням принципів і законів монтажу у 20-т

Монтаж - це не просто один із засобів вираження, це - спосіб мислення.
    Питання для самоконтролю: 1. Назвати драматургічні види монтажу. 2. Назвати відмінності монтажу - розповіді та монтажу - вираження

Практична робота.
· Запропонувати кілька прикладів монтажних з'єднань окремих кадрів, щоб отримати приклади паралельного монтажу, асоціативного, з деформацією часу. Мета: · Навчити

Розділ 9.
КОМФОРТНИЙ МОНТАЖ   Непомітним або комфортним монтажем називається таке з’єднання двох планів, коли глядач не помічає склейки. При створенні ілюзії безпе

Практична робота.
· Змонтувати відзнятий матеріал на тему “Моя вулиця” за принципами комфортного монтажу, використовуючи інші (драматургічні), закладені в сценарії за допомогою комп'ютерної програми Adobе Premier .

ЗВУКОВА ПАРТИТУРА ФІЛЬМУ
  Використання музики в кіно почалося ще за часів німого кінематографу. Всім відомі так звані тапери, виконавці, які німий фільм супроводжували грою на музичному інст

Музика в екранному творі.
Намітилися два шляхи використання музики в кіно: самостійна, спеціально написана музика і музика, що була створена без відношення до кіно, але за задумом ре

Роль шумів і мови на екрані.
Роль шумів не може бути переоцінена. Шуми, як і музика, беруть участь у створенні звуко-зорового образу і разом з музикою створюють звукову партитуру фільму. Документальний фільм,

Практична робота.
· Озвучити власну практичну роботу, виходячи із режисерського рішення, закладеного в сценарії.   Мета: · Навчити студентів створювати звуко-зоровий

СПЕЦИФІКА ВІДЕОРЕКЛАМИ
Аудіовізуальна реклама вигідно відрізняється від інших насамперед комплексністю впливу, завдяки сполученню зображення, кольору і звуку. Тому запам’ятати інформацію, отрим

Quot;Жанри" телереклами
Умовно телерекламу можна поділити на наступні жанри: *прямий продаж; *звертання від імені фірми; *рекомендації чи знаменитостей фахівця; *інтерв'ю з покупцем;

Навчити студента правильному підходу до типової дизайнерської роботи в рекламній галузі.
Методичні рекомендації щодо виконання практичної роботи: На вибрану тему написати спочатку анотацію, в якій передбачити сценарні ходи. Написати літературний сцена

Розділ 12.
ЗАКОН УКРАЇНИ ПРО АВТОРСЬКІ ПРАВА   В Україні прийнято Закон про авторське право, який захищає особисті майнові і немайнові права авт

Практична робота.
· Скласти тези доповіді про права автора стосовно фото та відео робіт. Методичні рекомендації щодо виконання практичної роботи. · Вивчити в Законі Укра

ЛІТЕРАТУРА ДЛЯ ВИВЧЕННЯ КУРСУ.
  1. Н.Крючечников, Композиция кинофильма, М, Искусство, 1960, 203ст. 2. Б.Коноплев, Производство кинофильмов, М, Искусство, 1998, 395ст. 3. В.Кісін, Режисура як мис

Хотите получать на электронную почту самые свежие новости?
Education Insider Sample
Подпишитесь на Нашу рассылку
Наша политика приватности обеспечивает 100% безопасность и анонимность Ваших E-Mail
Реклама
Соответствующий теме материал
  • Похожее
  • Популярное
  • Облако тегов
  • Здесь
  • Временно
  • Пусто
Теги