рефераты конспекты курсовые дипломные лекции шпоры

Реферат Курсовая Конспект

Редагування спецдокументації

Редагування спецдокументації - Конспект, раздел Журналистика и СМИ, Редагування Спецдокументації Конспект Лекцій Для Студентів Спеціальності Доку...

Редагування спецдокументації Конспект лекцій Для студентів спеціальності Документознавство та інформаційна діяльність Івано-Франківськ Зміст Вступ 1. Загальне редагування. Історія розвитку і сутність редагування 1.1 Сутність редагування 1.1.1 Що таке редагування? 1.2 Предмет редагування 1.1.3 Обєкт і мета редагування 1.2 Історія розвитку редагування 2.1 Виникнення редагування 1.3 Редактор - автор - твір - видання 3.1 Основні напрямки роботи редактора 3.2 Пошуки процесу редагування 1.4 Трансляція повідомлень як наслідок професійного спілкування 4.1 Роль редактора як транслятора повідомлень 4.2 Завдання для трансляції повідомлення 2. Окремі галузі редагування.

Аспекти редагування. Компютерне редагування та його види 2.1 Галузі редагування 2.1.1 Три типи класифікації повідомлень 1.2 Галузі редагування як поділ літератури за соціальним і функціональним призначенням 1.3 Internet 2.2 Види компютерного редагування 2.1 Ступені автоматизації компютерного редагування 2.2.2 Етапи опрацювання тексту 2.3 Компютерний словник 3.1 Роль електронного словника для редагування текстів 3.2 Методи реконструкції 3. Загальні і конкретні норми редагування. Види норм. Динамічність нормативної бази. Творче редагування 3.1 Нормативна база редагування 3.2 Загальні норми постулати 3.3 Конкретні норми 3.1 Види конкретних норм 3.2 Типи норм 3.3.3 Зафіксовані і незафіксовані норми 1.3.4 Обєктивні та субєктивні норми 3.4 Основна суперечність нормативної бази 4.1 Потужність нормативної бази 3.5 Динамічність нормативної бази 3.6 Творче редагування 6.1 Етапи творчого редагування 4. Поняття про основний текст. Методи аналізу тексту документа 4.1 Текст. Будова тексту 4.2 Поняття про основний текст 4.3 Структура текстової частини оригіналу 4.3.1 Лінгвістична структура 3.2 Композиційна структура 4.3.3 Інформаційна структура 4.3.4 Логічна структура 4.4 Структура нетекстової частини оригіналу 4.4.1 Ілюстрації 4.4.2 Таблиці 4.3 Формули 4.5 Види тексту 5.1 Контекст 4.5.2 Підтекст 5.3 Надтекст 5. Лінгвістичні норми редагування 5.1 Норми для рівня елементарних знаків звуків і графем 5.1.1 Два паралельні методи контролю лінгвістичних норм 1.2 Сучасні орфографічні норми української мови 1.3 Методи пошуку орфографічних помилок за допомогою компютера 5.2 Норми для рівня морфем 2.1 Морфемний склад слова 2.2 Морфологічні характеристики слів 2.3 Засоби і способи словотвору 5.3 Норми для рівня слів і словосполучень 3.1 Контроль словникового складу повідомлень 3.2 Точність слововживання 3.3 Методи для контролю термінів 5.4 Норми для рівня простих і складних синтаксичних конструкцій 5.4.1 Норми для рівня речень 4.2 Норми для рівня надфразних єдностей, блоків, дискурсів 6.Завдання, методика і техніка вичитки тексту. Класифікація методів виправлення 6.1 Звичайне і фахове читання 1.1 Роль повторного читання 1.2 Метод швидкого читання 1.3 Читання за алгоритмом 1.4 Ознайомлювальне і заглиблене читання 6.1.5 Робота з авторами 1.6 Правка вичитування 2.1 Класифікація методів виправлення 2.2 Послідовність операцій виправлення 2.3 Методи виправлення 2.4 Виправлення поліграфічних видань 2.5 Основні вимоги до редакційних виправлень, що визначають їх методику 2.6 Недоліки методів виправлення 2.7 Основні завдання та найважливіші правила виправлення тексту 6.3 Роль компютерного редагування для усунення з повідомлення помилок 7. Редагування службових документів 7.1 Суть редагування в діловодстві та його призначення 1.1 Роль основних логічних законів при редагуванні тексту документа 7.2.1 Співвідношення частин тексту 2.2 Загальні вимоги до документа 7.3 Етапи роботи над службовим документом 3.1 Редагування документа в електронному варіанті 7.3.2 Види текстових документів 7.4 Виправлення тексту та технічні прийоми виправлень 8. Помилки та їх види. Коректурні знаки.

Компютерна коректура 8.1 Вступ до теми 8.2 Значущість помилок 8.3 Вага помилок 4. Загальна класифікація помилок 8.4.1 Інформаційні помилки 4.2 Модальні й фактичні помилки 4.3 Темпоральні й локальні помилки 8.4.4 Семіотичні помилки 8.4.5 Відображувальні помилки полягають у тому, що у реципієнта при стрийманні знака виникає інший відображений образ, ніж в автора повідомлення 4.6 Тезаурусні помилки 4.7 Сприйняттєві та атенційні помилки 8.4.8 Копіювальні помилки спотворення 4.9 Нормативні помилки 8.5 Реконструкція помилок реципієнтами 8.6 Коректурні знаки 8.7 Типові коректорські помилки 8.8 Компютерна коректура Глосарій Список рекомендованої літератури Вступ Загальне редагування спецдокументації - це навчальна дисципліна, яка досліджує теорію загального нормативного редагування повідомлень.

Оскільки редагування призначене для опрацювання повідомлень, тобто інформації, а без інформації людина існувати не може, тому отримання й опрацювання інформації - це спосіб існування людини.

У суспільстві інформацію людям реципієнтам передають засоби масової інформації газетні, журнальні та книжкові видавництва, радіо й телебачення, а також різні видавничі та інші організації. До моменту передачі ЗМІ опрацьовують її на цілому ряді етапів публікування.

Курс лекцій розрахований на студентів, осіб, які планують працювати з інформацією в управлінській системі, у закладах освіти, науково-дослідницьких організаціях, тобто, де готують ділову, рекламну, науково-технічну літературу і документацію. В ньому подаються уніфіковані, точні й елементарно прості процедури алгоритми для опрацювання авторських оригіналів на всіх етапах редагування.

Ми намагалися, щоб ці алгоритми могли використовуватись і при компютерному редагуванні. У звязку з компютеризацією видавничого процесу виникає потреба використовувати компютери у видавничій справі, зокрема, під час редагування тексту.

Кожна тема курсу лекцій передбачає проведення практичного заняття.

У межах кожної теми є внутрітекстові рубрики, контрольні завдання.

У кінці подано глосарій словник основних термінів з їх означеннями і список рекомендованої літератури. Ці елементи апарату конспекта виконують роль довідника. 1. Загальне редагування. Історія розвитку і сутність редагування1.1 Сутність редагування 1.1.1 Що таке редагування?Редагування лат впорядкований - вид фахової діяльності, повязаної з підготовкою до випуску у світ творів друку та аудіовізуальної продукції. Сучасне уявлення про редагування почало формуватися з виникненням книгодрукування в Європі - сер. XV ст Є редагування технічне і мовно-літературне.

Структура редагування включає редакторський аналіз, прийняття рішення й правку.

За визначенням Партика З.І. Редагування - це виробничий процес опрацювання повідомлень у ЗМІ. С. 382, Заг. редагування. Редагування не мета, а засіб в утвердженні себе. Для багатьох категорій мовців воно входить у професійні обовязки. Це освітяни, працівники культури, держапарату, засобів масової інформації, духовенство.

Особлива відповідальність належить працівникам радіо і телебачення.

Щоб вміти редагувати, треба мати високий рівень культури усного і писемного мовлення.

Редагування - аж ніяк не наукотворча примха Партико З. І людей.

Воно існує тому, що автор і реципієнт обєктивно через відсутність зворотнього звязку не можуть спілкуватися з потрібною ефективністю. Для її підвищення потрібні редактори, а редакторам для того, щоби забезпечити цю ефективність, необхідна наукова теорія, яка давала б змогу досягти цієї ефективності. Для науки, що описує теорію редагування повідомлень і видавничу діяльність, поки що не існує загальноприйнятої назви. Останнім часом як назву цієї науки запропонували вживати термін едитологія від англійського edit - виправляти, редагувати і грецького логос - вчення.

Отже, едитологія - це прикладна суспільна інформологічна наука, яка досліджує методологічні засади готування в ЗМІ повідомлень до публікування видавничої справи. Для навчання фахівців у галузі журналістики існує навчальна дисципліна, яка досліджує теорію загального нормативного редагування повідомлень.

Назва її - Загальне редагування. Під час вивчення її можна ділити на окремі частини Галузеве редагування , Видавнича діяльність , Творче редагування . 1.1.2 Предмет редагуванняВизначення предмета редагування в наукових дослідженнях є тим питанням, яке викликає багато суперечок.

Отже, як вважає більшість дослідників і як зафіксовано в енциклопедичних виданнях, предметом редагування є приведення обєкта редагування у відповідність із чинними нормами.

Так, існує низка означень редагування, де вказують, що редагування - це перевірка перегляд, аналіз, контроль і виправлення повідомлень під час їх готування до опублікування. Існують ще інші означення предмета редагування.

Так, вказують, що редагування - це опрацювання повідомлень з позицій його сприйняття реципієнтами. Слід зупинитися і на належності до редагування операцій виправлення тексту, адже деякі дослідники зараховують до редагування лише операції його аналізу. Проте аналіз повідомлень, на нашу думку, лише задля самого аналізу не потрібен. Його проводять з єдиною метою якщо в повідомленні є відхилення від норм - їх слід виправити.

Тому вважаємо, що винесення процедур виправлення за межі редагування не має вагомих підстав. Є думка, що редагування - це тільки творчий процес. Але нормативне редагування становить близько 80 усіх операцій, тому є в основному нетворчим процесом, тобто таким, якому можна навчити шляхом засвоєння певної множини норм і процедур. У західній літературі означення редагування часто взагалі відсутнє. Подають лише переліки процедур, які повинен виконувати редактор. Враховуючи сказане, будемо базуватися на нормативній концепції предмета редагування.

Вона є також продуктивною з позиції можливості автоматизації процесу редагування, яка може служити теоретичною базою для опрацювання текстів на компютерах. Отже, предмет редагування - це приведення обєкта редагування у відповідність із чинними у певний час у конкретному суспільстві нормами, а також його творча оптимізація, метою яких є отримання заданого соціального ефекту. 1.1.3 Обєкт і мета редагуванняОбєкт редагування - це обєкт, над яким здійснюються операції редагування авторський оригінал, що містить текстову, ілюстраційну, аудіо- чи відеочастини конструкція видання, видавничий оригінал, проект видання, наклад видання.

Метою редагування є трансляція повідомлень для отримання заданого соціального ефекту. До найважливіших завдань редагування належать верифікація повідомлень, адаптація повідомлень, адвербіалізація повідомлень, нормалізація повідомлень, рецепціація повідомлень, інтерпретація повідомлень, уніфікація повідомлень, політизація деполітизація повідомлення, етизація повідомлення, естетизація повідомлень, мінімізація кількості відхилень у повідомленні. 1.2 Історія розвитку редагування 1.2.1 Виникнення редагуванняРізну ефективність впливу повідомлень люди відчували здавна, ще в дописемний період. Наприклад, в українському мовленні є таке повчання Говори не так, щоби тебе могли зрозуміти, а говори так, щоби тебе не могли не зрозуміти. З появою писемності проблема редагування стала актуальною.

Автори повинні були дбати про те, щоб інші люди могли зрозуміти їх повідомлення через десятки, сотні чи тисячі років. Ця потреба вимагала від авторів та їх читачів користуватися одними й тими самими нормами однаково позначати літери. Тому з появою перших писемностей виникло завданя їх нормалізації. Наприклад, до обовязків хранителів Александрійської бібліотеки, яка була заснована на початку ІІІ ст.д.о н. е належало, зокрема, виправлення і коментування зібраних текстів. Отже, ці перші видатні граматики були й першими професійними редакторами.

У ІІ ст. до н.е. в латинській мові виник термін редагування упорядкування. У VI ст. до н.е. в Римі покупці, за певну плату, могли замовити перевірку книг на відповідність оригіналу. Саме тоді цей процес приведення копії тексту у відповідність із оригіналом почали називати коректурою виправлення. Отже, першими професійними коректорами були античні виправлячі книг. В античному Римі вже існували певні соціальні норми редагування.

При римських бібліотеках були посади префектів, які дозволяли читати або вилучали соціально небезпечні книги.

У майбутньому ці книги перетворились на закони авторського права і політичні норми редагування. У Китаї були обовязкові спеціальні правила, що регламентували теми повідомлень що повинен говорити підлеглий під час обіду зі своїм правителем. В Індії було розроблене спеціальне вчення ріті , яке регламентувало художню властивість повідомлень. Проте між античною та східною цивілізаціями існувала різниця в тому, що антична цивілізація встановлювала норми для композиції повідомлень, не торкаючись теми, а східна реґламентувала тему повідомлень, абстрагуючись від їх побудови.

У період античності виникли, як відомо, логіка, риторика, поетика. Теорія редагування скористалася цілою низкою їх положень питання ефективності повідомлень теорія готування повідомлень знаходження, розташування, компонування матеріалу словесне оформлення правильність, доречність, зрозумілість теорія стилів повідомлень високий, середній, низький способи опрацювання повідомлень видалення, вставлення, заміна частини логічні норми поетичні норми.

Отже, редагування як соціально необхідний процес опрацювання тексту існує вже близько двох з половиною тисяч років, проте редагування як наука виникло не так давно - лише століття тому. Періодизація. Етапи розвитку редагування Період існування редагування як виду практичної діяльності І п ІІІ ст. до н.е сер. ХІХ ст. виникнення редагування ІІІ ст. до н.е поч. н. е стагнація поч. н. е сер. XV ст. відродження редагування кін. ХV ст сер. ХІХ ст ІІ. Період нагромадження фактів редакційної практики та теорії ІІ пол. 19 ст 30-ті рр. ХХ ст ІІІ. Період функціонування редагування як науки 30-ті - 60-ті роки ХХ ст становлення редагування класичне редагування 60-ті - 90-ті роки ХХ ст. компютерне редагування 90-ті роки ХХ ст поч. ХХІ ст Становлення редагування в Україні В Україні в часи середньовіччя, у майстернях, де виготовляли рукописні книги, працювали так звані справники, які звіряли переписані копії з оригіналами книг. Справники одночасно виконували функції і коректора, і текстолога. І. Федоров, який прибув із Москви до Львова, теж був справником.

Оскільки через справництво він змушений був покинути Москву. І. Федоров у канонічних текстах заміняв малозрозумілі слова на зрозуміліші, тобто виконував одне з основних завдань - адаптацію тексту.

У 17 ст. у друкарні Києво-Печерської лаври коректорів називали столпоправителями, а у Львівській братській школі - дозорцями. Як і в країнах Західної Європи, в Україні поряд з практикою видавничої справи ставили й деякі питання теорії опрацювання повідомлень.

Наприклад, І. Галятовський підготував трактат Наука, елбо способ зложення казання , Ф. Прокопович - підручник Риторика , М. Довгалевський та Г. Сковорода на жаль, робота Сковороди до нас не дійшла. ХІХ ст мовознавець О. Потебня відкрив теорію значень слова. П. Куліш досконало знав українську мову. Але як редактор, дуже субєктивно виправляв тексти.

Значну роль відіграв Франко. Дослідники окреслюють такі його властивості як редактора принциповість стосовно суспільної орієнтованості видання правдивість слова колегіальність у прийнятті рішень обєктивний відбір авторів і матеріалів повага до творчої манери авторів узгодження з авторами виправлень тексту. Прочит. спогади М. Рудницького від В. Стефаника про будні редакторської праці - див. дод. кн. Партико Заг. редагування . 1917-1920 рр журнал Книгарь - вчені ставили питання композиції видання, нормованість мови. М. Грушевський - фундатор українського академічного видання.

Він чітко визначив допустимі межі втручання в текст. Часто просив автора виправляти помилки самому. І. Огнієнко дуже багато зробив для становлення в Україні єдиних лінгвістичних норм редагування. Почав формулювати найбільш узагальнені норми редагування. Львівська школа редагування на базі Українського поліграфічного інституту.

Праці цієї школи Р. Іванченко Робота редактора над точністю слова і стислістю викладу Львів, 1964 , Літературне редагування Харків, 1970 Д. Григораш Теорія і практика редагування газети Львів, 1966 . М. Феллер Литературное редактирование , М 1968. У 1972 р. викладачі Українського поліграфічного інституту М. Феллер, І. Квітко, М. Шевченко опублікували Довідник коректора, який є найповнішим україномовним виданням, що описує норми редагування. На початку 80-х років розвивалася київська школа редагування. Засн. Р. Іванченко Літературна редакція , К 1986. У 80-х роках ХХ ст. українське академічне наукове книговидання посідало у світі третє місце після таких видавництв, як рос. Наука та америк.

Мак Гроу-Хіл . 1.3 Редактор - автор - твір - видання 1.3.1 Основні напрямки роботи редактораРедактора називають і першим читачем книги, і провідною творчою фігурою видавництва, і першим помічником автора тощо. Але що ж конкретно має робити редактор? Як треба розуміти коло обовязків першого читача? Щодо обовязків, то тут панує згода - редактор повинен випускати у світ тільки добрі книги.

У поодиноких статтях про роботу редактора, що виходили у світ, одностайно підкреслювалося він редактор має випустити твір у найкращому із можливих для даного автора та даного матеріалу вигляді, знайти, виявити в творі все краще, що в ньому є, але що ще не вийшло на поверхню, не стало живою тканиною книги Хай це визначення приблизне - за ним все краще в творі десь глибоко заховане і його треба виявити, проте воно якоюсь мірою окреслює коло обовязків редактора.

Тільки ж як виконувати ті обовязки? Яка методика роботи редактора може вважатися прийнятною? Правлячи те або інше місце викладу, редактор не завжди впевнений, що не переступає межі прийнятного і дозволеного в його роботі. Він вносить в текст окремі словесні, текстуальні і композиційні виправлення, кожне з яких якоюсь мірою, хай зовсім непомітно, змінює авторську думку і часто боляче вражає автора. А й справді, чому редактор дозволяє собі уточнювати, підправляти автора? Адже всім відомо, що створення книги - справа, насамперед, її творця, письменника.

Саме автор найбільш авторитетно може судити про слушність чи зайвість першої- ліпшої композиційної ланки твору, того чи іншого слова у викладі. Ще і сьогодні можна чути, що закономірностей в роботі редактора годі шукати, рецептів редакторської роботи немає та й сумнівно, чи можуть вони бути. Що робити в тому чи іншому випадку це вже справа редактора зокрема. Посилаючись на те, що він відповідає за книгу перед державою та читачем, редактор часто правив в ній, що хотів і як хотів. У своїй роботі він нерідко виходив з особистих уподобань і смаків. Тому в колах наших провідних працівників пера свого часу склалася думка, що безпосередньо практична робота редакційних працівників часто залежить від сваволі і особистих пристрастей . І дійсно, загальновизнаних посібників чи підручників з редагування справді майже не було. Поодинокі інструкції не рятували справи. Вважалося, що редактором можна стати, але навчити редагувати не можна.

А раз не можна навчити, то й підручник тут ні до чого. Проте розуміння природи видавничого процесу може стати в пригоді редакторові. Приміром, допоможе іноді уникнути прикрих незгод у ході спільної праці автора і редактора.

Тому немає нічого дивного в тому, що серед письменників мали місце й такі думки Редактор - друг письменника і перший його порадник! А редактор першої книги молодого письменника - якоюсь мірою є і наставником для нього Так, редагування - особливо відповідальна справа, і вершити її треба, керуючись не тільки власними смаками й уподобаннями, а, насамперед, добрим знанням природи редакторського процесу, знанням сильних і слабких сторін процесу підготовки рукопису. Такі знання треба брати у наших редакторів-практиків, у вчених і письменників, які частину свого часу приділяли і видавничій роботі. На сьогодні є вже ряд книг з редагування, які здобули загальне визнання, що є результатом роздумів над нашою видавничою практикою і, можливо, зросли на ґрунті творчих суперечок. 1.3.2

Пошуки процесу редагування

Творче редагування може бути необхідним суб єктивно чи об єктивно. Паралельний зв язок полягає в тому, що дане залишається одним і тим же. Повтор слова при паралельному зв язку є засобом підсилення, підкреслен... При введенні перших чотирьох літер такого елементу на екрані зявляєтьс... Наявність таких помилок особливо небезпечна для тих повідомлень, що ро...

литература, 1981 9. Былинский К.И. Основы и техника литературной практики.

М Л 1945. с.25-28 10. Видавнича справа та редагування в Україні постаті і джерела ХІХ - перша третина ХХ ст. Навч. посібн. За ред. Н. Зелінської Л. Світ, 2003 612 с. 11. Гринчишин Д Капелюшний А Сербенська О Терлак З. Словник-довідник з культури української мови Л 1996 386с. 12. Дзвінчук Д.І. Психологічні основи ефективного управління. Навч. посібн К 2000, 279с. 13. ДСТУ 3008-95. Документація. Звіти в сфері науки і техніки. Структура і правила оформлення. К. Держстандарт України, 1995.38с. 14. Енциклопедія українознавства Словникова частина Гол. ред. В. Кубійович Т.1-10 Париж Нью-Йорк Молоде Життя, 1955-1984. 15. Закон України Про видавничу справу Урядовий курєр. 1997.19 липня 130-131. 16. Засоби масової інформації Українське законодавство, Дрогобич Міжнародний Медіа Центр Інтерньюз , 1995.152 с. Урядовий курєр. 1997.19 липня 130-131. С.12-14. 17. Зелінська Н.В. Теоретичні засади роботи редактора над літературною формою твору. Літературне опрацювання тексту Навч. посібн. К. ІМКВО, 1989. 76 с. 18. Здоровега В. У майстерні публіциста.

Вид-во Львів. у-ту, 1989.178с. 19. Іванченко Р.Г. Літературне редагування.2-ге вид. К. Вища школа, 1983. 20. Капелюшний А.О. Стилістика й редагування Практичний словник - довідник журналіста Л. ПАІС. 2002 576с. 21. Капелюшний А.О. Типологія журналістських помилок.

Л 2002 68с. 22. Коваль А.П. Культура ділового мовлення. К. Вища школа, 1997.296 с. 23. Короткий тлумачний словник української мови. К. Рад. школа, 1988.321 с. 24. Костенко Л.В. Гуманітарна аура, або Дефект головного дзеркала К. КМ Academia, 1999 32с. 25. Лизанчук В.В Кузнєцова О.Д. Методи збирання і фіксації інформації в журналістиці Навч. посібн К. ІМК ВО. 1991 96 с. 26. Літературознавчий словник-довідник. Видавничий центр Академія К. 1997.452 с. 27. Ляхоцький В. Просвітитель Видавничо-редакційна діяльність Івана Огієнка Митрополита Іларіона К. Вид-во ім. .О. Теліги, 2000 527 с. 28. Маляренко Л.Л. Іван Франко - редактор Л. Вид-во Львів. ун-ту, 1970 116с. 29. Мильчин А.Э. Методика редактирования текста. 2-е изд. М. Книга, 1980 320 с. 30. Миронюк Н.П. Лінгвістичний аналіз художнього тексту Збірник вправ і завдань Навч. посібн К. Вища школа, 1993 150 с. 31. Мучник Б.С. Человек и текст.

М. Книга, 1985. 32. Непийвода Н. Сам собі редактор.

Порадник з української мови К 1996 260 с. 33. Нормативные материалы по издательству дела Справочник. М. Книга, 1987 480 с. 34. Орфографічний словник української мови.2-ге вид випр. і доп. К. Довіра, 1988.990 с. 35. Памятная книга редактора. М. Книга, 1988.С. 20-21 36. Панько Т.І Кочан І.М Мацюк Г.П. Українське термінознавство Підручник.

Л. Світ, 1994 216 с. 37. Партико З.В. Загальне редагування нормативні основи Навч. посібн Л. Афіша, 2001 416 с. 38. Партико З.В. Компютеризація видавничого процесу. К. Вища школа, 1996 208 с. 39. Партыко З.В. Методы машинной корректуры и машинного редактирования Издательское дело Обзор информация Информпечать. 1983. Вып.5 40с. 40. Партико З.В. Редагування творчість чи ремесло? Вісник книжкової палати. 1999. 9 с.12-15, 144 с. 41. Партыко З.В. Статистика ошибок при корректуре и редактировании текстов. Издательское дело Обзор информация Информпечать 1989. Вып.3 С.40 42. Пентилюк М.І. Культура мови і стилістика Пробний підручник для гімназій гуманітарного профілю К. Вежа, 1994 240 с. 43. Пономарів О. Культура слова Мовостилістичні поради К. Либідь, 1999 240 с. 44. Пахомов В.М. Методичні вказівки з курсу Ділова українська мова за темою Складання й оформлення документів Івано-Франківськ, 2000. 45. Різун Р.В. Літературне редагування К. Либідь, 1996 237 с. 46. Рывчин В.И. Техническое редактирование М. Книга, 1977 248 с. 47. Свинцов В.И. Смысловой анализ и обработка текста М. Книга, 1979 С.165 48. Словарь издательских терминов М. Книга, 1983 С.97 49. Стандарты по издательскому делу М. Юрист, 1998 376 с. 50. Україна інформація і свобода слова.

Збірник законодавчих актів, нормативних документів та статей фахівців К. Молодь, 1997 832 с. 51. Український правопис.4-те вид випр. і доп. К. Наукова думка, 1993. 52. Універсальний довідник-практикум з ділових паперів.2-ге вид доп. і випр К. Довіра ІНВГу Рідна мова , 1999 508 с. 53. Феллер М.Д Квітко І.С Шевченко М.Т. Довідник коректора Х. Книжкова палата УРСР, 1972. 54. Чиж І.С Іванов В.Ф. Законодавче регулювання діяльності компютерних мас-медіа К. Парламентське вид-во, 1999 16 с. 55. Шеремета О.В. Українська мова термінологія і стилістика Методичні вказівки Івано-Франківськ Факел, 2002 69 с. 56. Якібчук М.В. Загальне редагування спец - документації Методичні вказівки з курсу Загальне редагування спецдокументації для студентів спеціальності Документознавство та інформаційна діяльність Івано-Франківськ Факел, 2002 С.30.

– Конец работы –

Используемые теги: Редагування, спецдокументації0.048

Если Вам нужно дополнительный материал на эту тему, или Вы не нашли то, что искали, рекомендуем воспользоваться поиском по нашей базе работ: Редагування спецдокументації

Что будем делать с полученным материалом:

Если этот материал оказался полезным для Вас, Вы можете сохранить его на свою страничку в социальных сетях:

Еще рефераты, курсовые, дипломные работы на эту тему:

Лекція 2 Тема: Технологія створення та редагування текстового документа у середовищі MS Word 2010
Шрифт... Перш ніж задати шрифт тексту необхідно виділити фрагмент документа для... Після того як фрагмент тексту виділений за допомогою інструментів з вкладки Основнестрічки інструментів можна...

Основи редагування перекладів
Окремі теорії перекладу аналізують лексичні, морфологічні, синтаксичні особливості двох мов і дають рекомендації щодо найбільш ефективних способів… Треба також знати, яке місце посідає оригінал у творчості його автора та яку… Знання всього цього створює необхідний фон, на якому сприйматиметься першотвір, створює належні передумови для…

0.026
Хотите получать на электронную почту самые свежие новости?
Education Insider Sample
Подпишитесь на Нашу рассылку
Наша политика приватности обеспечивает 100% безопасность и анонимность Ваших E-Mail
Реклама
Соответствующий теме материал
  • Похожее
  • По категориям
  • По работам