рефераты конспекты курсовые дипломные лекции шпоры

Реферат Курсовая Конспект

Хореографічна сучасність: Україна і світ - поліфонія стилів

Хореографічна сучасність: Україна і світ - поліфонія стилів - раздел Искусство, Початковий курс історії хореографічного мистецтва № З /п Зміст Навчального Матеріалу О...

№ з /п Зміст навчального матеріалу Орієнтовна кількість годин
1 семестр
Тема1.Експериментаторський дух ХХ століття. Традиції і новаторство(8 год.:7 + 1)
Реформаторські пошуки на межі Х1Х та ХХ ст. - погляд у майбутнє хореографії: Ж. –Е. Далькроз. Ф. Дельсарт. Ритмопластичні пошуки (Р. Лабан, М. Вігман, американська школа «Денішоун», Марта Грехем). «Вільний танець» Айседори Дункан. Айседора Дункан як одна із засновниць сучасного танцю.
Від «Весни священної» В.Ніжинського до танцю модерн (художні принципи, стилістика і вплив на класичний танець).
Радянський балетний театр ХХ ст.: репертуар, стильові пошуки. Большой театр. Маріїнський театр. Р.Гліер «Червоний мак» - перший радянський балет на сучасну тему.
Шедеври радянського і світового балетного мистецтва ХХ ст. Балети С. Прокоф’єва, А.Хачатуряна. Р.Щедріна. Визначні імена радянського і світового балету ХХ – початку ХХ1 ст.: Дж. Баланчин і його симфонії танцю. Федір Лопухов - балетмейстер і теоретик балету.
Шедеври радянського і світового балетного мистецтва ХХ ст.Театр Л.Якобсона. Театр балету Б.Ейфмана. Балет ХХ століття М. Бежара.
Творчі портрети видатних майстрів (Р. Петі, Альберто Алонсо, Ю Григорович. М.Плісецька, К.Максимова, В.Васильєв, М.Лієпа, М. Есамбаєв. Р.Нурєєв, М.Баришніков та ін.). А. Ваганова та її видатні учениці. Балетні образи Г. Уланової.
Танець у палітрі світової художньої культури: новаторські пошуки в музиці, живописі, архітектурі, драматичному та оперному театрі.
Урок - узагальнення
Тема 2. Сучасний український балетний театр(8 год.:7 + 1)
Становлення українського балету в 20-30 роки ХХ ст. Суперечливий характер експериментаторських пошуків М.Фореггера. Постановки К. Я. Голейзовського в Одесі, Харкові та Львові. Акторські досягнення перших українських балерин (В.Дуленко, О.Гаврилова, та ін.). А.Васильєва – перша народна артистка України. Віртуозне чоловіче балетне виконавство (В.Литвиненко, О.Соболь, О.Сталінський та ін.).
Співзвучність процесів у балетному експериментаторстві новаторству драматичного театру. ЛЕСЬ Курбас – реформатор та основоположник сучасного українського театру. Лесь «Березіль». Українська музична драма. Вплив творчості Леся Курбаса на балетний театр. Співтворчість Леся Курбаса з М.Мордкіним та В.Верховинцем; постановка Аркана. Співтворчість з Б.Ніжинською. Поняття про «Розстріляне відродження».
Народження перших українських балетів. М.Вериківський «Пан Каньовський» ( балетмейстер В.Литвиненко), «Лісова пісня» М.Скорульського (диригент Б..І.Чистяков, балетмейстер В.Вронський) – етапне явище в становленні українського балетного театру. Синтез академічної і фольклорної пластичної інтонації.
К. Данькевич «Лілея» (балетмейстер Г.Березова). Балети А.Кос – Анатольського (Сойчине крило», «Хустка Довбуша»).
Балети Є.Станковича («Ольга», фольклорні балети «Майська ніч», «Ніч перед Різдвом»).
Видатні імена сучасного українського балету: балетмейстери, виконавці, художники, диригенти. Анатоль Петрицький та інші художники театру: народження школи сучасної сценографії. Хореографічні фестивалі і конкурси – визначні явища культурного життя України.
Український балет у палітрі художньої культури: видатні імена і твори в музиці, живописі, архітектурі, драматичному та оперному театрі. Репертуар для дітей (Київський театр опери та балету для дітей та юнацтва).
Урок - узагальнення
2 семестр
Тема 3. Народно – сценічний танець як явище хореографічного мистецтва(10 год.: 9+1)
Танець аутентичний народний і народно – сценічний.Естетичні погляди і діяльність В. Верховинця зі збирання і вивчення українського фольклору.
Український танець на світових обріях: творчість В.Авраменка.
Непересічне значення творчості П.Вірського: новий етап сценічної інтерпретації народного танцю. Ансамбль ім. П.Вірського. Жанрове розмаїття творчості.
Хореографічна спадщина П.Вірського в репертуарі дитячих і юнацьких колективів (регіональний компонент)
Ансамблі народного танцю – представники різних національних культур: Ансамбль І.Мойсеєва, «Берізка», «Сухішвілі», «Жок», інші - на вибір).
Музична складова. Національні музичні інструменти.
Костюмі атрибутика народно – сценічного танцю.
Образно – смисловий зв'язок народних танців різних культур з декоративно – ужитковим мистецтвом. Орнамент в декоративно – ужитковому мистецтві і орнаментика танцю.
Урок - узагальнення
Тема 4 . Сучасний танець і танцювальна складова сценічних та екранних мистецтв(9 год.: 8+ 1)
Жанри сучасного танцювального мистецтва. Сучасний бальнийтанець (європейський та латиноамериканський).
Поняття про українські бальні танці «Українська полька», «Гуцулка», «Ятраночка», «Прикарпатський бальний» та ін.).
Естрадний танець. Спортивний танець. Вуличні танці. Бразильський карнавал.
Танець на сцені драматичного театру. Пантоміма. Сценічні образи Марселя Марсо. Пластична драма. Жанр танцювальної мініатюри.
Балет на льоду як явище мистецтва і спорту. Хореографія в цирковому мистецтві.
Мюзик – хол. Ревю та мюзикл. Шоу – балет. Естрадний театр. Пластика театру моди тощо. «Танцювальний супровід» пісні. Телевізійні екранізації балету як вид мистецтва. Балет і мультиплікація.
Поняття про дискотеку. Дискусія на тему: сучасність в танцювальному мистецтві.
34 -35 Уроки – узагальнення. Підготовка до іспиту

 

– Конец работы –

Эта тема принадлежит разделу:

Початковий курс історії хореографічного мистецтва

Державний методичний центр навчальних закладів культури і мистецтв України.. початковий курс.. сторії хореографічного мистецтва..

Если Вам нужно дополнительный материал на эту тему, или Вы не нашли то, что искали, рекомендуем воспользоваться поиском по нашей базе работ: Хореографічна сучасність: Україна і світ - поліфонія стилів

Что будем делать с полученным материалом:

Если этот материал оказался полезным ля Вас, Вы можете сохранить его на свою страничку в социальных сетях:

Все темы данного раздела:

Для хореографічних шкіл
та хореографічних відділень початкових спеціалізованих мистецьких навчальних закладів (шкіл естетичного виховання)     автор - Комаров

Пояснювальна записка
1. Концептуальні засади програми: 1.1.Мета і завдання «Початкового курсу історії хореографічного мистецтва» у початкових спеціалізованих мистецьких навчальних закладах.

Діалог Сходу і Заходу
1 семестр Тема 1. Танець у театралізованих дійствах стародавніх цивілізацій Сходу (8 год.: 7+1) Тема 2. Античність – колиска європейської культури (8 год.: 7+1)

Вітчизняний балетний театр: від витоків до початку ХХ ст
1 семестр Тема 1. Фольклорнівитоки українського балету (8 год.:7 + 1) Тема 2. Професійні джерела українського балетного театру (8 год.:7 + 1) 2 семестр

Організація змісту навчального матеріалу в програмі
Інтегративний характер курсу та наскрізна орієнтація на культурологічно – контекстний підхід зумовлюють особливості організації змісту програми. Навчальний матеріал кожного розділу (року вивчення д

Особливості організації навчально-виховного процесу: педагогічні умови реалізації змісту
Обов’язковими педагогічними умовами, які мають забезпечити оптимальну реалізацію змісту програми, є такі: 1) забезпечення єдності та взаємозв’язку основних видів діяльності

Рекомендації щодо контролю успішності опанування змісту курсу
Розподіл годин на опанування змісту і контроль в програмі подається орієнтовно, оскільки форми контролю визначаються викладачем в залежності від конкретних умов навчально – виховного процесу.

Балет як вид мистецтва
В результаті опанування розділу «Балет як вид мистецтва» учень: - має уявленняпро характерні особливості танцю як мистецтва, що синтезує мову різних мисте

Діалог Сходу і Заходу
В результаті опанування змісту розділу «Зарубіжний балетний театр: від витоків до початку ХХ ст. Діалог Сходу і Заходу» учень: - має уявлення про походжен

Російський балет
  В результаті опанування змісту розділу«Зарубіжна хореографія від витоків до початку ХХ ст.: російський балет» учень: - має уявленн

Вітчизняний балетний театр від витоків до початку ХХ ст
В результаті опанування змісту розділу«Вітчизняний балетний театр від витоків до початку ХХ ст.» учень: - має поглиблені знанняпро синкретизм обрядів як д

Хореографічна сучасність: Україна і світ - поліфонія стилів
  У результаті опанування змісту розділу«Хореографічна сучасність: Україна і світ - поліфонія стилів»учень: - має поглиблені знанняпро сучас

Балет як вид мистецтва
№ з/п Зміст навчального матеріалу Орієнтовна кількість годин 1 семестр Тема 1. Танець. Хореографія. Балет(8

Зарубіжний балетний театр: від витоків до початку ХХ ст. Діалог Сходу і Заходу
№ з/п Зміст навчального матеріалу Орієнтовна кількість годин 1 семестр Тема 1. Танець у театралізованих дійс

Російський балет
№ з/п Зміст навчального матеріалу Орієнтовна кількість годин 1 семестр Тема 1. Образний світ і лексика росій

Вітчизняний балетний театр від витоків до початку ХХ ст
№ з/п Зміст навчального матеріалу Орієнтовна кількість годин 1 семестр Тема 1. Фольклорні витоки українськог

Зміст навчального матеріалу
(Скорочення: ХМ – хореографічне мистецтво;ММ – музичне мистецтво; ОМ – образотворче мистецтво, ТМ – театральне мистецтво; ЕМ – екранні мистецтва)

Від витоків до початку ХХ ст. Діалог Сходу і Заходу
Назва теми, кількість годин Зміст освіти Пізнавальний компонент Орієнтовні твори для сприймання та практично – творчого опрацювання

Російський балет
Назва теми, кількість годин Зміст освіти Пізнавальний компонент Орієнтовні твори для сприймання та практично – творчого опрацювання

Вітчизняний балетний театр від витоків до початку ХХ ст
Назва теми, кількість годин Зміст освіти Пізнавальний компонент Орієнтовні твори для сприймання та практично – творчого опрацювання

Хореографічна сучасність: Україна і світ - поліфонія стилів
Назва теми, кількість годин Зміст освіти Пізнавальний компонент   Орієнтовні твори для сприймання та практично – творчого опр

Приклади практично – творчих завдань
для виконання учнями хореографічних шкіл та хореографічних відділень шкіл мистецтв на заняттях з «Початкового курсу історії хореографічного мистецтва» „Творимо виставу”. В

Приклади тестів для підсумкового контролю якості освіти
* подаються типи завдань за їх складністю, зорієнтовані переважно на зміст розділу, присвячений українському мистецтву, які можуть слугувати прикладом для укладання тесту I рівень:

На підсумковому контрольному випробуванні
(білети для підсумкового контролю; завдання виконуються усно або письмово – на розсуд викладача) Білет містить два завдання: 1 – для перевірки теоретичних знань; 2 – практично – творче, в

Хотите получать на электронную почту самые свежие новости?
Education Insider Sample
Подпишитесь на Нашу рассылку
Наша политика приватности обеспечивает 100% безопасность и анонимность Ваших E-Mail
Реклама
Соответствующий теме материал
  • Похожее
  • Популярное
  • Облако тегов
  • Здесь
  • Временно
  • Пусто
Теги