рефераты конспекты курсовые дипломные лекции шпоры

Реферат Курсовая Конспект

Приклади тестів для підсумкового контролю якості освіти

Приклади тестів для підсумкового контролю якості освіти - раздел Искусство, ПОЧАТКОВИЙ КУРС СТОРІЇ ХОРЕОГРАФІЧНОГО МИСТЕЦТВА * Подаються Типи Завдань За Їх Складністю, Зорієнтовані Переважно На Зміст Ро...

* подаються типи завдань за їх складністю, зорієнтовані переважно на зміст розділу, присвячений українському мистецтву, які можуть слугувати прикладом для укладання тесту

I рівень:

1) Підкресліть слова – терміни сучасного театрального мистецтва. що ведуть своє походження з давньогрецького театру: театр, сцена, актор, хор, оркестр, маска, личина, декорація, пантоміма

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Варіант: Назвіть давньогрецьких муз. Яка з них є покровителькою танцювального мистецтва?

2) Вкажіть національне походження бальних танців:

буре –

алеманда –

гавот –

полонез –

полька –

краков’як

вальс –

коломийка -

лезгинка -

рок – н – рол

регтайм –

менует -

танго

бульба

камаринська

 

3) Які види мистецтва ведуть свій родовід від мистецтва давньоруських скоморохів ?

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

II рівень:

1)Яка з вистав українського театру вважається першим українським балетом? Вкажіть прізвище композитора і балетмейстера - постановника

“ Пан Каньовський ”

“ Лісова пісня ”

“ Майська ніч ”

“ Дюймовочка ”

Варіант: Назвіть вистави балетного репертуару театрів та колективів твого міста, області. Вказуйте назву та автора.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2) Поясніть різницю між поняттями “ танець ”, “ хореографія ”, “ хореографічна лексика ”, “балет”:

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Варіант: Наведіть приклади танцювальних сюжетів у живописі, скульптурі.

3) Назвіть класичні балети або опери, в які введено характерні танці народного походження (вказати, які саме):

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

варіант: Поясніть суть поняття „сучасний танець”

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Назвіть його стильові різновиди -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

III рівень:

1) Поміркуйте, чому обрядові дійства календарного циклу вважають фольклорними джерелами українського театру? Наведіть приклад.

Варіант: створіть свою легенду (міф) про походження танцювального мистецтва

2) Проаналізуйте картину і “театралізуйте” її. Для цього виконайте одне з завдань на вибір:

– напишіть сценку – діалог між персонажами;

- визначте і опишіть характерну хореографічну пластику для кожного персонажа і “підберіть” музику для його танцювальної характеристики;

- уявіть зображене на картині як декорацію для театрального дійства і опишіть можливі сценічні ситуації, що відповідають стилю, настрою картини).

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

3) Напишіть міні твір на тему: “Найцікавіше в репертуарі мого колективу”:

(включіть в опис не тільки емоційні оцінки танцювальних номерів, а й їх характеристику: музичний матеріал, особливості танцювальної лексики, виконавські труднощі тощо)

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Орієнтовне оцінювання тесту:

За кожну повну правильну відповідь на завдання:

- 1 рівня – 2 бали;

- 2 рівня – 4 бали;

- 3 рівня – 7 балів.

Разом – 39 балів, які відповідають оцінці “11”.

Оцінку “12” одержує учень, який продемонстрував при всіх правильних відповідях неординарність, оригінальність мислення, самостійність суджень, широку ерудицію.

35 – 36 балів відповідають оцінці “10” (при правильних відповідях на завдання 1 та 2 рівнів);

30 – 34 – відповідно оцінці “9” (можуть зустрічатися одна – дві неточності у відповідях на завдання 2 і 3 рівня);

25 – 29 – відповідно оцінці “8”

20 - 24 – відповідно оцінці “7”

16 – 19 відповідно достатній рівень знань

12 – 15 – початковий рівень знань

Нижче 12 балів – початковий рівень не досягнуто.

 

– Конец работы –

Эта тема принадлежит разделу:

ПОЧАТКОВИЙ КУРС СТОРІЇ ХОРЕОГРАФІЧНОГО МИСТЕЦТВА

ДЕРЖАВНИЙ МЕТОДИЧНИЙ ЦЕНТР НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ КУЛЬТУРИ І МИСТЕЦТВ УКРАЇНИ... ПОЧАТКОВИЙ КУРС... СТОРІЇ ХОРЕОГРАФІЧНОГО МИСТЕЦТВА...

Если Вам нужно дополнительный материал на эту тему, или Вы не нашли то, что искали, рекомендуем воспользоваться поиском по нашей базе работ: Приклади тестів для підсумкового контролю якості освіти

Что будем делать с полученным материалом:

Если этот материал оказался полезным ля Вас, Вы можете сохранить его на свою страничку в социальных сетях:

Все темы данного раздела:

Для хореографічних шкіл
та хореографічних відділень початкових спеціалізованих мистецьких навчальних закладів (шкіл естетичного виховання)     автор - Комаров

ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА
1. Концептуальні засади програми: 1.1.Мета і завдання «Початкового курсу історії хореографічного мистецтва» у початкових спеціалізованих мистецьких навчальних закладах.

Діалог Сходу і Заходу
1 семестр Тема 1. Танець у театралізованих дійствах стародавніх цивілізацій Сходу (8 год.: 7+1) Тема 2. Античність – колиска європейської культури (8 год.: 7+1)

Рік. Розділ 4.Вітчизняний балетний театр: від витоків до початку ХХ ст.
1 семестр Тема 1. Фольклорнівитоки українського балету (8 год.:7 + 1) Тема 2. Професійні джерела українського балетного театру (8 год.:7 + 1) 2 семестр

Організація змісту навчального матеріалу в програмі.
Інтегративний характер курсу та наскрізна орієнтація на культурологічно – контекстний підхід зумовлюють особливості організації змісту програми. Навчальний матеріал кожного розділу (року вивчення д

Особливості організації навчально-виховного процесу: педагогічні умови реалізації змісту
Обов’язковими педагогічними умовами, які мають забезпечити оптимальну реалізацію змісту програми, є такі: 1) забезпечення єдності та взаємозв’язку основних видів діяльності

Рекомендації щодо контролю успішності опанування змісту курсу
Розподіл годин на опанування змісту і контроль в програмі подається орієнтовно, оскільки форми контролю визначаються викладачем в залежності від конкретних умов навчально – виховного процесу.

Рік. Розділ 1 (Пропедевтичний): Балет як вид мистецтва
В результаті опанування розділу «Балет як вид мистецтва» учень: - має уявленняпро характерні особливості танцю як мистецтва, що синтезує мову різних мисте

Діалог Сходу і Заходу
В результаті опанування змісту розділу «Зарубіжний балетний театр: від витоків до початку ХХ ст. Діалог Сходу і Заходу» учень: - має уявлення про походжен

Російський балет.
  В результаті опанування змісту розділу«Зарубіжна хореографія від витоків до початку ХХ ст.: російський балет» учень: - має уявленн

Рік. Розділ 4. Вітчизняний балетний театр від витоків до початку ХХ ст.
В результаті опанування змісту розділу«Вітчизняний балетний театр від витоків до початку ХХ ст.» учень: - має поглиблені знанняпро синкретизм обрядів як д

Рік.Розділ 5.Хореографічна сучасність: Україна і світ - поліфонія стилів.
  У результаті опанування змісту розділу«Хореографічна сучасність: Україна і світ - поліфонія стилів»учень: - має поглиблені знанняпро сучас

Рік. Розділ 1.Балет як вид мистецтва
№ з/п Зміст навчального матеріалу Орієнтовна кількість годин 1 семестр Тема 1. Танець. Хореографія. Балет(8

Рік.Розділ 2: Зарубіжний балетний театр: від витоків до початку ХХ ст. Діалог Сходу і Заходу
№ з/п Зміст навчального матеріалу Орієнтовна кількість годин 1 семестр Тема 1. Танець у театралізованих дійс

Російський балет.
№ з/п Зміст навчального матеріалу Орієнтовна кількість годин 1 семестр Тема 1. Образний світ і лексика росій

Рік Розділ 4.Вітчизняний балетний театр від витоків до початку ХХ ст.
№ з/п Зміст навчального матеріалу Орієнтовна кількість годин 1 семестр Тема 1. Фольклорні витоки українськог

РікРозділ 5.Хореографічна сучасність: Україна і світ - поліфонія стилів.
№ з /п Зміст навчального матеріалу Орієнтовна кількість годин 1 семестр Тема1.Експериментаторський дух ХХ ст

Зміст навчального матеріалу
(Скорочення: ХМ – хореографічне мистецтво;ММ – музичне мистецтво; ОМ – образотворче мистецтво, ТМ – театральне мистецтво; ЕМ – екранні мистецтва)

Від витоків до початку ХХ ст. Діалог Сходу і Заходу
Назва теми, кількість годин Зміст освіти Пізнавальний компонент Орієнтовні твори для сприймання та практично – творчого опрацювання

Російський балет.
Назва теми, кількість годин Зміст освіти Пізнавальний компонент Орієнтовні твори для сприймання та практично – творчого опрацювання

Рік.Розділ 4.Вітчизняний балетний театр від витоків до початку ХХ ст.
Назва теми, кількість годин Зміст освіти Пізнавальний компонент Орієнтовні твори для сприймання та практично – творчого опрацювання

Рік.Розділ 5. Хореографічна сучасність: Україна і світ - поліфонія стилів.
Назва теми, кількість годин Зміст освіти Пізнавальний компонент   Орієнтовні твори для сприймання та практично – творчого опр

Приклади практично – творчих завдань
для виконання учнями хореографічних шкіл та хореографічних відділень шкіл мистецтв на заняттях з «Початкового курсу історії хореографічного мистецтва» „Творимо виставу”. В

На підсумковому контрольному випробуванні
(білети для підсумкового контролю; завдання виконуються усно або письмово – на розсуд викладача) Білет містить два завдання: 1 – для перевірки теоретичних знань; 2 – практично – творче, в

Хотите получать на электронную почту самые свежие новости?
Education Insider Sample
Подпишитесь на Нашу рассылку
Наша политика приватности обеспечивает 100% безопасность и анонимность Ваших E-Mail
Реклама
Соответствующий теме материал
  • Похожее
  • Популярное
  • Облако тегов
  • Здесь
  • Временно
  • Пусто
Теги