рефераты конспекты курсовые дипломные лекции шпоры

Реферат Курсовая Конспект

Хореографічна сучасність: Україна і світ - поліфонія стилів

Хореографічна сучасність: Україна і світ - поліфонія стилів - раздел Искусство, Початковий курс історії хореографічного мистецтва   У Результаті Опанування Змісту Розділу«Хореографічна Сучасніс...

 

У результаті опанування змісту розділу«Хореографічна сучасність: Україна і світ - поліфонія стилів»учень:

- має поглиблені знанняпро сучасні течії у хореографічному мистецтві;

- орієнтується вхарактерних особливостях і порівнюєособливості лексики танцювального мистецтва різних стилів та напрямів сучасної хореографії;

- виявляє обізнаність у репертуарі сучасного балетного театру, називає найяскравіші постановки, імена виконавців, композиторів, хореографів - у межах змісту розділу курсу, впізнає за відеозаписами фрагменти вистав;

- виявляєобізнаність щодо етапних балетних постановок в українському мистецтві, знання музичного та хореографічного матеріалу;

- виявляє потребу в пізнанні хореографічного мистецтва різних видів та стильових напрямів, у поширенні інформації про нього серед однолітків;

- розумієзначення творчості найвизначніших митців балету в історії сучасного зарубіжного та українського танцювального мистецтва - як академічного, так і народно - сценічного;

- наводить прикладивітчизняних балетних вистав і танців, які йому подобаються і вміє проаналізувати ключові фрагменти, пояснити виразність хореографічного втілення образів персонажів, спираючись на особливості музики;

- виявляєемоційність сприйманняхореографічного мистецтва, а також творів різних видів і жанрів мистецтва та вміє пояснитисвої враження й ставлення до творів;

- прагневисловити і аргументувати власні уподобання в танцювальному мистецтві;

- порівнюєсклад оркестру симфонічного і оркестру народних інструментів, джазових складів, естрадного оркестру тощо.

- вміє пояснитизв'язок елементів балету як сценічного мистецтва, а саме стилістику музики, танцю, сценографії, спираючись на сутність художнього образу;

- вміє і прагнепроводити образні паралелі між творами різних мистецтв зі спільною тематикою, сюжетами, створеними в одну стильову епоху тощо;

- співставляєособливості хореографічного мистецтва з творами інших мистецтв;

- виявляє активну позицію щодо самостійної роботи, участі у позаурочних заходах;

- спостерігає за мистецькими подіями на екранах ТБ, в житті свого міста, селища;

орієнтується в поняттях: пластична інтонація, музична інтонація, синтез мистецтв, художній образ, сучасна хореографічна лексика, танець модерн, естрада, естрадний танець.

 

– Конец работы –

Эта тема принадлежит разделу:

Початковий курс історії хореографічного мистецтва

Державний методичний центр навчальних закладів культури і мистецтв України.. початковий курс.. сторії хореографічного мистецтва..

Если Вам нужно дополнительный материал на эту тему, или Вы не нашли то, что искали, рекомендуем воспользоваться поиском по нашей базе работ: Хореографічна сучасність: Україна і світ - поліфонія стилів

Что будем делать с полученным материалом:

Если этот материал оказался полезным ля Вас, Вы можете сохранить его на свою страничку в социальных сетях:

Все темы данного раздела:

Для хореографічних шкіл
та хореографічних відділень початкових спеціалізованих мистецьких навчальних закладів (шкіл естетичного виховання)     автор - Комаров

Пояснювальна записка
1. Концептуальні засади програми: 1.1.Мета і завдання «Початкового курсу історії хореографічного мистецтва» у початкових спеціалізованих мистецьких навчальних закладах.

Діалог Сходу і Заходу
1 семестр Тема 1. Танець у театралізованих дійствах стародавніх цивілізацій Сходу (8 год.: 7+1) Тема 2. Античність – колиска європейської культури (8 год.: 7+1)

Вітчизняний балетний театр: від витоків до початку ХХ ст
1 семестр Тема 1. Фольклорнівитоки українського балету (8 год.:7 + 1) Тема 2. Професійні джерела українського балетного театру (8 год.:7 + 1) 2 семестр

Організація змісту навчального матеріалу в програмі
Інтегративний характер курсу та наскрізна орієнтація на культурологічно – контекстний підхід зумовлюють особливості організації змісту програми. Навчальний матеріал кожного розділу (року вивчення д

Особливості організації навчально-виховного процесу: педагогічні умови реалізації змісту
Обов’язковими педагогічними умовами, які мають забезпечити оптимальну реалізацію змісту програми, є такі: 1) забезпечення єдності та взаємозв’язку основних видів діяльності

Рекомендації щодо контролю успішності опанування змісту курсу
Розподіл годин на опанування змісту і контроль в програмі подається орієнтовно, оскільки форми контролю визначаються викладачем в залежності від конкретних умов навчально – виховного процесу.

Балет як вид мистецтва
В результаті опанування розділу «Балет як вид мистецтва» учень: - має уявленняпро характерні особливості танцю як мистецтва, що синтезує мову різних мисте

Діалог Сходу і Заходу
В результаті опанування змісту розділу «Зарубіжний балетний театр: від витоків до початку ХХ ст. Діалог Сходу і Заходу» учень: - має уявлення про походжен

Російський балет
  В результаті опанування змісту розділу«Зарубіжна хореографія від витоків до початку ХХ ст.: російський балет» учень: - має уявленн

Вітчизняний балетний театр від витоків до початку ХХ ст
В результаті опанування змісту розділу«Вітчизняний балетний театр від витоків до початку ХХ ст.» учень: - має поглиблені знанняпро синкретизм обрядів як д

Балет як вид мистецтва
№ з/п Зміст навчального матеріалу Орієнтовна кількість годин 1 семестр Тема 1. Танець. Хореографія. Балет(8

Зарубіжний балетний театр: від витоків до початку ХХ ст. Діалог Сходу і Заходу
№ з/п Зміст навчального матеріалу Орієнтовна кількість годин 1 семестр Тема 1. Танець у театралізованих дійс

Російський балет
№ з/п Зміст навчального матеріалу Орієнтовна кількість годин 1 семестр Тема 1. Образний світ і лексика росій

Вітчизняний балетний театр від витоків до початку ХХ ст
№ з/п Зміст навчального матеріалу Орієнтовна кількість годин 1 семестр Тема 1. Фольклорні витоки українськог

Хореографічна сучасність: Україна і світ - поліфонія стилів
№ з /п Зміст навчального матеріалу Орієнтовна кількість годин 1 семестр Тема1.Експериментаторський дух ХХ ст

Зміст навчального матеріалу
(Скорочення: ХМ – хореографічне мистецтво;ММ – музичне мистецтво; ОМ – образотворче мистецтво, ТМ – театральне мистецтво; ЕМ – екранні мистецтва)

Від витоків до початку ХХ ст. Діалог Сходу і Заходу
Назва теми, кількість годин Зміст освіти Пізнавальний компонент Орієнтовні твори для сприймання та практично – творчого опрацювання

Російський балет
Назва теми, кількість годин Зміст освіти Пізнавальний компонент Орієнтовні твори для сприймання та практично – творчого опрацювання

Вітчизняний балетний театр від витоків до початку ХХ ст
Назва теми, кількість годин Зміст освіти Пізнавальний компонент Орієнтовні твори для сприймання та практично – творчого опрацювання

Хореографічна сучасність: Україна і світ - поліфонія стилів
Назва теми, кількість годин Зміст освіти Пізнавальний компонент   Орієнтовні твори для сприймання та практично – творчого опр

Приклади практично – творчих завдань
для виконання учнями хореографічних шкіл та хореографічних відділень шкіл мистецтв на заняттях з «Початкового курсу історії хореографічного мистецтва» „Творимо виставу”. В

Приклади тестів для підсумкового контролю якості освіти
* подаються типи завдань за їх складністю, зорієнтовані переважно на зміст розділу, присвячений українському мистецтву, які можуть слугувати прикладом для укладання тесту I рівень:

На підсумковому контрольному випробуванні
(білети для підсумкового контролю; завдання виконуються усно або письмово – на розсуд викладача) Білет містить два завдання: 1 – для перевірки теоретичних знань; 2 – практично – творче, в

Хотите получать на электронную почту самые свежие новости?
Education Insider Sample
Подпишитесь на Нашу рассылку
Наша политика приватности обеспечивает 100% безопасность и анонимность Ваших E-Mail
Реклама
Соответствующий теме материал
  • Похожее
  • Популярное
  • Облако тегов
  • Здесь
  • Временно
  • Пусто
Теги