рефераты конспекты курсовые дипломные лекции шпоры

Реферат Курсовая Конспект

На підсумковому контрольному випробуванні

На підсумковому контрольному випробуванні - раздел Искусство, Початковий курс історії хореографічного мистецтва (Білети Для Підсумкового Контролю; Завдання Виконуються Усно Або Письмово – Н...

(білети для підсумкового контролю; завдання виконуються усно або письмово – на розсуд викладача)

Білет містить два завдання: 1 – для перевірки теоретичних знань; 2 – практично – творче, в якому на практиці застосовуються здобуті знання.

Орієнтовні запитання першої частини (як приклад - відповідають розділу, присвяченому українському театральному мистецтву)

- Фольклорні джерела українського театру. Українські народні танці (класифікація, назви, походження, основні рухи)

- Скоморохи – перші паростки професійного українського театру. Танцювальна майстерність скоморохів

- Театр кінця 16 – поч. 18 ст. Шкільна драма (сюжети, акторська гра, музика і танець, обладнання сцени).

- Театр кінця 16 – поч. 18 ст. Вертеп. Музична і танцювальна складові.

- Кріпацький театр 18 ст. – першої половини 19 ст. Його значення для становлення вітчизняної культури. Хореографічна освіта в ньому.

- Народження українського професійного театру. Значення діяльності І.Котляревського, Г. Квітки – Основ’яненка, М.С. Щепкіна, Т.Г.Шевченка для становлення театрального мистецтва.

- Суть сценічної реформи М.С.Щепкіна – соратника І.Котляревського, друга Т.Г.Шевченка ? («продемонструйте» наочно її основні ідеї). Ставлення Щепкіна – актора до танцю у характеристиці образу персонажу.

- Т.Г.Шевченко – поет, художник. Т.Г.Шевченко і театр.

- Що таке «театр корифеїв» ? Видатні митці – імена, значення творчості.

- Видатні представники українського образотворчого мистецтва другої половини 19 ст. Проаналізувати картину – на вибір. Що спільного у творчих здобутках живописців і театральних діячів?

- Лесь Курбас – творець сучасного театру. Значення творчості для становлення балетного театру.

 

- Музичний театр в 20 ст. (опера, балет, народно – сценічний танець, напрями «сучасного» хореографічного мистецтва)

Орієнтовні завдання другої частини (відповідають змісту практично – творчих тренувальних завдань, які виконуються протягом року)

- «Створити» (описати або «продемонструвати» - при усному опитуванні) виставу «Колобок» («Ріпка», будь яка інша коротка казка) в різних видах театру (драматичному, балетному, оперному, ляльковому)

- «Створити» балет «Колобок» в різних хореографічних стилях (описати особливості або продемонструвати приклади пластики персонажів – в «класиці», «фольклорному» балеті, балеті – «модерн» тощо).

Виконуючи завдання, поміркувати на тему: чи можливо поєднання в одній виставі академічної, сучасної та народної танцювальної лексики?

- Скласти текст програмки вистави або концерту свого колективу

- Проаналізувати портрет(на вибір) і «ввести» на сцену його персонажа (описати образ – характер її героя), уявляючи його героєм балету (хореографічного номеру).

- Якою може бути пластика, героя (героїні) картини (Н. Альтман. Портрет Ахматової, І.Репін Портрет С.Дягілєва або ін.. – на вибір) і чому?

- Проаналізувати картину (жанрово - побутова сценка) і «ввести» на сцену її персонажів (уявити життєву ситуацію, сценічну поведінку героя, особливості його жестикуляції, міміки). Визначити основну танцювальну лексику.

- Проаналізувати - порівняти образи героїнь з двох портретів. Уявитиі їх персонажами п’єси (І. Рєпін. Два портрети доньки). Відтворити їх пластичні портрети (описати словами, в тому числі – музичне рішення)

- Проаналізувати твір живопису або скульптурну композиції, в якій відсутня людина. Визначити характер її головного героя («відтворити» сценічний портрет) (В.Чепелик Пам’ятник декабристам. Паркова скульптура)

- Завдання: „Що ми знаємо про людину, яка залишила ці речі?” (Впізнаємо людину за „натюрмортом”) і розповідаємо про неї танцем (демонструючи або описуючи словами основні пластичні інтонації)

- Завдання «Впізнаємо людину за деталями інтер’єру»; і розповідаємо про неї танцем (демонструючи або описуючи словами основні пластичні інтонації)

- Завдання «Якби до „пейзажу” завітав я....” (впізнаємо стан, настрій людини, вигадуємо сюжет, пластику, музику, імпровізуємо особливості мовлення -- якби пейзаж на картині був театральною декорацією ...) – використанням пейзажного живопису українських художників – передвижників.

 

 

– Конец работы –

Эта тема принадлежит разделу:

Початковий курс історії хореографічного мистецтва

Державний методичний центр навчальних закладів культури і мистецтв України.. початковий курс.. сторії хореографічного мистецтва..

Если Вам нужно дополнительный материал на эту тему, или Вы не нашли то, что искали, рекомендуем воспользоваться поиском по нашей базе работ: На підсумковому контрольному випробуванні

Что будем делать с полученным материалом:

Если этот материал оказался полезным ля Вас, Вы можете сохранить его на свою страничку в социальных сетях:

Все темы данного раздела:

Для хореографічних шкіл
та хореографічних відділень початкових спеціалізованих мистецьких навчальних закладів (шкіл естетичного виховання)     автор - Комаров

Пояснювальна записка
1. Концептуальні засади програми: 1.1.Мета і завдання «Початкового курсу історії хореографічного мистецтва» у початкових спеціалізованих мистецьких навчальних закладах.

Діалог Сходу і Заходу
1 семестр Тема 1. Танець у театралізованих дійствах стародавніх цивілізацій Сходу (8 год.: 7+1) Тема 2. Античність – колиска європейської культури (8 год.: 7+1)

Вітчизняний балетний театр: від витоків до початку ХХ ст
1 семестр Тема 1. Фольклорнівитоки українського балету (8 год.:7 + 1) Тема 2. Професійні джерела українського балетного театру (8 год.:7 + 1) 2 семестр

Організація змісту навчального матеріалу в програмі
Інтегративний характер курсу та наскрізна орієнтація на культурологічно – контекстний підхід зумовлюють особливості організації змісту програми. Навчальний матеріал кожного розділу (року вивчення д

Особливості організації навчально-виховного процесу: педагогічні умови реалізації змісту
Обов’язковими педагогічними умовами, які мають забезпечити оптимальну реалізацію змісту програми, є такі: 1) забезпечення єдності та взаємозв’язку основних видів діяльності

Рекомендації щодо контролю успішності опанування змісту курсу
Розподіл годин на опанування змісту і контроль в програмі подається орієнтовно, оскільки форми контролю визначаються викладачем в залежності від конкретних умов навчально – виховного процесу.

Балет як вид мистецтва
В результаті опанування розділу «Балет як вид мистецтва» учень: - має уявленняпро характерні особливості танцю як мистецтва, що синтезує мову різних мисте

Діалог Сходу і Заходу
В результаті опанування змісту розділу «Зарубіжний балетний театр: від витоків до початку ХХ ст. Діалог Сходу і Заходу» учень: - має уявлення про походжен

Російський балет
  В результаті опанування змісту розділу«Зарубіжна хореографія від витоків до початку ХХ ст.: російський балет» учень: - має уявленн

Вітчизняний балетний театр від витоків до початку ХХ ст
В результаті опанування змісту розділу«Вітчизняний балетний театр від витоків до початку ХХ ст.» учень: - має поглиблені знанняпро синкретизм обрядів як д

Хореографічна сучасність: Україна і світ - поліфонія стилів
  У результаті опанування змісту розділу«Хореографічна сучасність: Україна і світ - поліфонія стилів»учень: - має поглиблені знанняпро сучас

Балет як вид мистецтва
№ з/п Зміст навчального матеріалу Орієнтовна кількість годин 1 семестр Тема 1. Танець. Хореографія. Балет(8

Зарубіжний балетний театр: від витоків до початку ХХ ст. Діалог Сходу і Заходу
№ з/п Зміст навчального матеріалу Орієнтовна кількість годин 1 семестр Тема 1. Танець у театралізованих дійс

Російський балет
№ з/п Зміст навчального матеріалу Орієнтовна кількість годин 1 семестр Тема 1. Образний світ і лексика росій

Вітчизняний балетний театр від витоків до початку ХХ ст
№ з/п Зміст навчального матеріалу Орієнтовна кількість годин 1 семестр Тема 1. Фольклорні витоки українськог

Хореографічна сучасність: Україна і світ - поліфонія стилів
№ з /п Зміст навчального матеріалу Орієнтовна кількість годин 1 семестр Тема1.Експериментаторський дух ХХ ст

Зміст навчального матеріалу
(Скорочення: ХМ – хореографічне мистецтво;ММ – музичне мистецтво; ОМ – образотворче мистецтво, ТМ – театральне мистецтво; ЕМ – екранні мистецтва)

Від витоків до початку ХХ ст. Діалог Сходу і Заходу
Назва теми, кількість годин Зміст освіти Пізнавальний компонент Орієнтовні твори для сприймання та практично – творчого опрацювання

Російський балет
Назва теми, кількість годин Зміст освіти Пізнавальний компонент Орієнтовні твори для сприймання та практично – творчого опрацювання

Вітчизняний балетний театр від витоків до початку ХХ ст
Назва теми, кількість годин Зміст освіти Пізнавальний компонент Орієнтовні твори для сприймання та практично – творчого опрацювання

Хореографічна сучасність: Україна і світ - поліфонія стилів
Назва теми, кількість годин Зміст освіти Пізнавальний компонент   Орієнтовні твори для сприймання та практично – творчого опр

Приклади практично – творчих завдань
для виконання учнями хореографічних шкіл та хореографічних відділень шкіл мистецтв на заняттях з «Початкового курсу історії хореографічного мистецтва» „Творимо виставу”. В

Приклади тестів для підсумкового контролю якості освіти
* подаються типи завдань за їх складністю, зорієнтовані переважно на зміст розділу, присвячений українському мистецтву, які можуть слугувати прикладом для укладання тесту I рівень:

Хотите получать на электронную почту самые свежие новости?
Education Insider Sample
Подпишитесь на Нашу рассылку
Наша политика приватности обеспечивает 100% безопасность и анонимность Ваших E-Mail
Реклама
Соответствующий теме материал
  • Похожее
  • Популярное
  • Облако тегов
  • Здесь
  • Временно
  • Пусто
Теги