Рік. Розділ 4. Вітчизняний балетний театр від витоків до початку ХХ ст.
Рік. Розділ 4. Вітчизняний балетний театр від витоків до початку ХХ ст. - раздел Искусство, ПОЧАТКОВИЙ КУРС СТОРІЇ ХОРЕОГРАФІЧНОГО МИСТЕЦТВА В Результаті Опанування Змісту Розділу«Вітчизняний Балетний Театр Від Витоків...
В результаті опанування змісту розділу«Вітчизняний балетний театр від витоків до початку ХХ ст.» учень:
- має поглиблені знанняпро синкретизм обрядів як джерел танцювального та театрального мистецтв;вміє пояснититеатральні елементи обрядів;
- орієнтується включових етапах становлення української хореографії;
- порівнюєособливості лексики українських та російських народних танців;
- знає і пояснює фольклорні та професійні джерела вітчизняного балетного театру;
- називає українські народні танці, орієнтується в їх класифікації та характеризуєнародну танцювальну лексику, музичну складову – мелодику, ритм тощо;
- вмієописати абовідтворити характерні пластичні інтонації та рухи українських танків;
- розумієзначення творчості найвизначніших митців балету в історії українського танцювального мистецтва;
- виявляєобізнаність щодо етапних балетних постановок в українському мистецтві, знання музичного і хореографічного матеріалу;
- виявляєемоційність сприйманняхореографічного мистецтва, а також творів різних видів і жанрів мистецтва і вміє пояснити свої враження і ставлення до них;
- наводить прикладивітчизняних балетних вистав, які йому подобаються і вміє проаналізувати ключові фрагменти, пояснити виразність хореографічного втілення образів персонажів, спираючись на особливості музики;
- прагневисловити і аргументувати власні уподобання в танцювальному мистецтві;
- називає українськінародні музичні інструменти, розпізнає на слухзвучання найпоширеніших з них;
- порівнюєсклад оркестру симфонічного і оркестру народних інструментів;
- знаєособливості українського народного костюму, прикрас; декоративно – ужиткового мистецтва;
- вміє і прагнепроводити образні паралелі між творами різних мистецтв зі спільною тематикою, сюжетами, створеними в одну стильову епоху тощо;
- розрізняє на слух музику українських народних танків, музичні твори, які були обрані для сприймання та практично – творчого опрацювання, а також музику балетів – в межах змісту розділу курсу;
- виявляє знаннябалетного репертуару в межах змісту розділу курсу, впізнає за відеозаписами фрагменти вистав;
- знаєосновні форми класичного балету;
- виявляє активну позицію щодо самостійної роботи, участі у позаурочних заходах;
- спостерігає за мистецькими подіями на екранах ТБ, в житті свого міста, селища;
- орієнтується в поняттях: пластична інтонація, музична інтонація, хоровод, сюжетний танець, танець народно – побутовий і народно – сценічний, троїсті музики, шкільна драма, вертеп, театр корифеїв, реалізм.
Для хореографічних шкіл
та хореографічних відділень початкових спеціалізованих мистецьких навчальних закладів (шкіл естетичного виховання)
автор -
Комаров
ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА
1. Концептуальні засади програми:
1.1.Мета і завдання «Початкового курсу історії хореографічного мистецтва» у початкових спеціалізованих мистецьких навчальних закладах.
Діалог Сходу і Заходу
1 семестр
Тема 1. Танець у театралізованих дійствах стародавніх цивілізацій Сходу (8 год.: 7+1)
Тема 2. Античність – колиска європейської культури (8 год.: 7+1)
Організація змісту навчального матеріалу в програмі.
Інтегративний характер курсу та наскрізна орієнтація на культурологічно – контекстний підхід зумовлюють особливості організації змісту програми. Навчальний матеріал кожного розділу (року вивчення д
Рекомендації щодо контролю успішності опанування змісту курсу
Розподіл годин на опанування змісту і контроль в програмі подається орієнтовно, оскільки форми контролю визначаються викладачем в залежності від конкретних умов навчально – виховного процесу.
Діалог Сходу і Заходу
В результаті опанування змісту розділу «Зарубіжний балетний театр: від витоків до початку ХХ ст. Діалог Сходу і Заходу» учень:
- має уявлення про походжен
Російський балет.
В результаті опанування змісту розділу«Зарубіжна хореографія від витоків до початку ХХ ст.: російський балет» учень:
- має уявленн
Приклади практично – творчих завдань
для виконання учнями хореографічних шкіл та хореографічних відділень шкіл мистецтв на заняттях з «Початкового курсу історії хореографічного мистецтва»
„Творимо виставу”. В
Приклади тестів для підсумкового контролю якості освіти
* подаються типи завдань за їх складністю, зорієнтовані переважно на зміст розділу, присвячений українському мистецтву, які можуть слугувати прикладом для укладання тесту
I рівень:
На підсумковому контрольному випробуванні
(білети для підсумкового контролю; завдання виконуються усно або письмово – на розсуд викладача)
Білет містить два завдання: 1 – для перевірки теоретичних знань; 2 – практично – творче, в
Хотите получать на электронную почту самые свежие новости?
Подпишитесь на Нашу рассылку
Наша политика приватности обеспечивает 100% безопасность и анонимность Ваших E-Mail
Новости и инфо для студентов