рефераты конспекты курсовые дипломные лекции шпоры

Реферат Курсовая Конспект

Рік. Розділ 1.Балет як вид мистецтва

Рік. Розділ 1.Балет як вид мистецтва - раздел Искусство, ПОЧАТКОВИЙ КУРС СТОРІЇ ХОРЕОГРАФІЧНОГО МИСТЕЦТВА № З/п Зміст Навчального Матеріалу Ор...

№ з/п Зміст навчального матеріалу Орієнтовна кількість годин
1 семестр
Тема 1. Танець. Хореографія. Балет(8 год.:7 + 1)
Види і мова мистецтв. Художній образ.
Балет серед інших видів мистецтва: виразні засоби танцю, Хореографія – основа балетного театру.
Балет серед інших видів мистецтва: виразні засоби музики, живопису, графіки, скульптури, архітектури. Спільне і відмінне між мовами різних мистецтв та виразними засобами танцю. Образний зв'язок танцю з музикою, літературою, живописом, скульптурою, декоративно – ужитковим мистецтвом, архітектурою.
4. Види танцю: Класичний танець. Форми класичного балету (па – де – де, па – де – труа, адажіо тощо).
Танець і пантоміма.
Види танцю: Народний і народно сценічний танець. Історико – побутовий танець. Елементи лексики різновидів хореографії.
Характерний танець. Танець модерн. Сучасний танець
Урок - узагальнення
Тема 2 . Танець у народних іграх та обрядових дійствах світу(8 год.:7 + 1)
Походження танців. Народний танець – складова обрядового дійства та народних ігор.
Гра. Акторська гра. Акторська майстерність танцівника. „Іграшкові” сюжети в балеті.
Сюжети українських ігор та обрядів. Танцювальні елементи ігор та обрядів. Найвідоміші українські народні танці.
Найвідоміші українські народні танці.
Традиції та звичаї народів світу (слов’ян, північних народів, Сходу, африканського континенту, Америки тощо). Зв'язок з віруваннями, міфологією, природою тощо. Найхарактерніші рухи і танці народів світу (лезгинка, бульба, чардаш, краков’як, полька, фламенко, халлінг та ін.)
Народний костюм як необхідний елемент танцювальну образу. Народна лялька як оберіг.
Оркестр народних інструментів.
Урок - узагальнення
2 семестр
Тема 3 . Професії у балетному театрі(10 год.:9+1)
Синтез мистецтв у балетній виставі. Складові балетної вистави. Співтворчість композитора і балетмейстера. Інтонація пластична і музична. Рух, жест, міміка як вираження внутрішнього стану, настрою, характеру людини. Інтонації „мовлення”, „жесту”, „плачу”, „запитання - відповіді” в музиці і пластиці тощо. Способи втілення радості, гніву, суму тощо засобами музики та пластики. Зображувальні інтонації в музиці та пластиці. Нерозривна єдність пластики та музики в танці.
Симфонічний оркестр.
Художник у балетному театрі. Поняття сценографії (декорації, костюми, грим, світлова партитура). Зумовленість декорацій, костюмів, гриму, освітлення музично – пластичним рішенням вистави. Особливості сценічного простору в балеті.
Зв’язок сценографії з видами й жанрами образотворчого мистецтва. Архітектура і сценографія.
Зв’язок сценографії з видами й жанрами образотворчого мистецтва.
Живопис і сценографія.
Специфічні особливості балетного костюму.
Поняття світлово їпартитури
Глядач – співтворець вистави.
Урок - узагальнення
Тема 4. Танець у палітрі мистецтв(9 год.: 8+1)
Балет як різновид театру. Різновиди театрального дійства: драматичний, музичний (опера, балет, оперета), ляльковий (різновиди театральних ляльок). П’єса. Лібрето. Сценічна дія. Танець у драмі, опері, ляльковому театрі
Танець у сюжетах образотворчого мистецтва. Портрети видатних представників балетного мистецтва. Твори живопису як основа сюжету для пластичного інтонування (анімація картини, скульптури).
Танцювальні жанри в музиці.
Естрада. Театральність та складові естрадного шоу та циркової вистави. Роль танцю, музики. Світло - кольорова партитура оформлення. Специфіка естрадного балетного костюму.
Театр і цирк. Танець у цирковій виставі. Пластика актора в різних циркових жанрах.
Архітектура театральних споруд. Сцена та її облаштування. Афіша. Програмка вистави.
Танець і ТБ.
34-35 Уроки - узагальнення

 

 

– Конец работы –

Эта тема принадлежит разделу:

ПОЧАТКОВИЙ КУРС СТОРІЇ ХОРЕОГРАФІЧНОГО МИСТЕЦТВА

ДЕРЖАВНИЙ МЕТОДИЧНИЙ ЦЕНТР НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ КУЛЬТУРИ І МИСТЕЦТВ УКРАЇНИ... ПОЧАТКОВИЙ КУРС... СТОРІЇ ХОРЕОГРАФІЧНОГО МИСТЕЦТВА...

Если Вам нужно дополнительный материал на эту тему, или Вы не нашли то, что искали, рекомендуем воспользоваться поиском по нашей базе работ: Рік. Розділ 1.Балет як вид мистецтва

Что будем делать с полученным материалом:

Если этот материал оказался полезным ля Вас, Вы можете сохранить его на свою страничку в социальных сетях:

Все темы данного раздела:

Для хореографічних шкіл
та хореографічних відділень початкових спеціалізованих мистецьких навчальних закладів (шкіл естетичного виховання)     автор - Комаров

ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА
1. Концептуальні засади програми: 1.1.Мета і завдання «Початкового курсу історії хореографічного мистецтва» у початкових спеціалізованих мистецьких навчальних закладах.

Діалог Сходу і Заходу
1 семестр Тема 1. Танець у театралізованих дійствах стародавніх цивілізацій Сходу (8 год.: 7+1) Тема 2. Античність – колиска європейської культури (8 год.: 7+1)

Рік. Розділ 4.Вітчизняний балетний театр: від витоків до початку ХХ ст.
1 семестр Тема 1. Фольклорнівитоки українського балету (8 год.:7 + 1) Тема 2. Професійні джерела українського балетного театру (8 год.:7 + 1) 2 семестр

Організація змісту навчального матеріалу в програмі.
Інтегративний характер курсу та наскрізна орієнтація на культурологічно – контекстний підхід зумовлюють особливості організації змісту програми. Навчальний матеріал кожного розділу (року вивчення д

Особливості організації навчально-виховного процесу: педагогічні умови реалізації змісту
Обов’язковими педагогічними умовами, які мають забезпечити оптимальну реалізацію змісту програми, є такі: 1) забезпечення єдності та взаємозв’язку основних видів діяльності

Рекомендації щодо контролю успішності опанування змісту курсу
Розподіл годин на опанування змісту і контроль в програмі подається орієнтовно, оскільки форми контролю визначаються викладачем в залежності від конкретних умов навчально – виховного процесу.

Рік. Розділ 1 (Пропедевтичний): Балет як вид мистецтва
В результаті опанування розділу «Балет як вид мистецтва» учень: - має уявленняпро характерні особливості танцю як мистецтва, що синтезує мову різних мисте

Діалог Сходу і Заходу
В результаті опанування змісту розділу «Зарубіжний балетний театр: від витоків до початку ХХ ст. Діалог Сходу і Заходу» учень: - має уявлення про походжен

Російський балет.
  В результаті опанування змісту розділу«Зарубіжна хореографія від витоків до початку ХХ ст.: російський балет» учень: - має уявленн

Рік. Розділ 4. Вітчизняний балетний театр від витоків до початку ХХ ст.
В результаті опанування змісту розділу«Вітчизняний балетний театр від витоків до початку ХХ ст.» учень: - має поглиблені знанняпро синкретизм обрядів як д

Рік.Розділ 5.Хореографічна сучасність: Україна і світ - поліфонія стилів.
  У результаті опанування змісту розділу«Хореографічна сучасність: Україна і світ - поліфонія стилів»учень: - має поглиблені знанняпро сучас

Рік.Розділ 2: Зарубіжний балетний театр: від витоків до початку ХХ ст. Діалог Сходу і Заходу
№ з/п Зміст навчального матеріалу Орієнтовна кількість годин 1 семестр Тема 1. Танець у театралізованих дійс

Російський балет.
№ з/п Зміст навчального матеріалу Орієнтовна кількість годин 1 семестр Тема 1. Образний світ і лексика росій

Рік Розділ 4.Вітчизняний балетний театр від витоків до початку ХХ ст.
№ з/п Зміст навчального матеріалу Орієнтовна кількість годин 1 семестр Тема 1. Фольклорні витоки українськог

РікРозділ 5.Хореографічна сучасність: Україна і світ - поліфонія стилів.
№ з /п Зміст навчального матеріалу Орієнтовна кількість годин 1 семестр Тема1.Експериментаторський дух ХХ ст

Зміст навчального матеріалу
(Скорочення: ХМ – хореографічне мистецтво;ММ – музичне мистецтво; ОМ – образотворче мистецтво, ТМ – театральне мистецтво; ЕМ – екранні мистецтва)

Від витоків до початку ХХ ст. Діалог Сходу і Заходу
Назва теми, кількість годин Зміст освіти Пізнавальний компонент Орієнтовні твори для сприймання та практично – творчого опрацювання

Російський балет.
Назва теми, кількість годин Зміст освіти Пізнавальний компонент Орієнтовні твори для сприймання та практично – творчого опрацювання

Рік.Розділ 4.Вітчизняний балетний театр від витоків до початку ХХ ст.
Назва теми, кількість годин Зміст освіти Пізнавальний компонент Орієнтовні твори для сприймання та практично – творчого опрацювання

Рік.Розділ 5. Хореографічна сучасність: Україна і світ - поліфонія стилів.
Назва теми, кількість годин Зміст освіти Пізнавальний компонент   Орієнтовні твори для сприймання та практично – творчого опр

Приклади практично – творчих завдань
для виконання учнями хореографічних шкіл та хореографічних відділень шкіл мистецтв на заняттях з «Початкового курсу історії хореографічного мистецтва» „Творимо виставу”. В

Приклади тестів для підсумкового контролю якості освіти
* подаються типи завдань за їх складністю, зорієнтовані переважно на зміст розділу, присвячений українському мистецтву, які можуть слугувати прикладом для укладання тесту I рівень:

На підсумковому контрольному випробуванні
(білети для підсумкового контролю; завдання виконуються усно або письмово – на розсуд викладача) Білет містить два завдання: 1 – для перевірки теоретичних знань; 2 – практично – творче, в

Хотите получать на электронную почту самые свежие новости?
Education Insider Sample
Подпишитесь на Нашу рассылку
Наша политика приватности обеспечивает 100% безопасность и анонимность Ваших E-Mail
Реклама
Соответствующий теме материал
  • Похожее
  • Популярное
  • Облако тегов
  • Здесь
  • Временно
  • Пусто
Теги