Рії

Реферат Курсовая Конспект

Хотите получать на электронную почту самые свежие новости?
Education Insider Sample
Подпишитесь на Нашу рассылку
Наша политика приватности обеспечивает 100% безопасность и анонимность Ваших E-Mail
Соответствующий теме материал
  • Похожее
  • По категориям
  • По работам

Рії

Рії - используемый тег на сайте, здесь можно скачать или скопировать материал при условии соблюдения авторских прав его правообладателя.Рії Все работы по данной метке.

Основні поняття та категорії фольклористики як науки
Проблема фольклорно літературних взаємин перебувала в полі зору філологів протягом ХІХ ХХ ст і тепер не втрачає своєї актуальності адже усна... У другій половині ХІХ на початку ХХ ст проблему співвідношення фольклору й... З погляду історичного розвитку та співіснування фольклору й літератури Д Медріш вирізняє два типи...

  1. Основні поняття та категорії фольклористики як науки.
  2. Завдання фольклористики
  3. Проблема колективного та індивідуального в фольклорі.
  4. ЯК ВИНИКАЮТЬ НАРОДНІ ПІСНІ
  5. Питання жанрово-тематичної співвіднесеності колядок і щедрівок
  6. Цикл весняних обрядів та вірувань веснянок
  7. Характерні ознаки дум
  8. Тематика дум
  9. Історія дум
  10. Образи і поетика соціальних дум
  11. Тематика дум
  12. Етапи історичного розвитку українського народу і тематична класифікація історичних пісень
  13. Тематичне розмаїття ліричних пісень
  14. Історичний характер соціально-побутових пісень
  15. Родинно-побутові пісні як вид ліричних пісень
  16. Питання жанру балади. Специфіка літературної фольклорної балади
  17. Основні жанри дитячого фольклору.
  18. Жанрове визначення казки. Казка і легенда
  19. Головні українські казкові мотиви
  20. Різновиди літописних оповідань у Повісті минулих літ.
  21. Різновиди літописних оповідань у Повісті минулих літ
  22. Українська житійна традиція
  23. Слово о законі і благодаті» митрополита Іларіона: жанрово-стильові ознаки.
  24. Києво-печерський патерик: історія написання й функціонування тексту
  25. Галицько-Волинський літопис: проблематика і поетика.
  26. Слово о полку Ігоревім» (історія перекладу й дослідження).
  27. Творчість І.Вишенського.
  28. Життя і творчість Мелетія Смотрицького.
  29. Острозький літературний осередок кінця 17 - початку 18 ст.
  30. Літературнан спадщина Лвівської братської школи кн. 16 – поч. 18 ст.
  31. Касіян Сакович. Вірші на похорон гетьмана Петра Конашевича-Сагайдачного.
  32. Образ Б. Хмельницького в укр. літ с.17- п.18ст.
  33. Історія Русів»: специфіка жанру.
  34. Українське літературне бароко: хронологія, проблематика, поетика.
  35. Сад божественних пісень» Григорія Сковороди.
  36. Жанрово-стильова характеристика поеми І. Котляревського «Енеїда».
  37. Драматичні твори Котляревського
  38. Г. Квітка-Основяненко – фундатор нової української прози.
  39. Романтичні балади та історичні поеми Т. Шевченка
  40. Творчість Т. Шевченка періоду каземату та заслання
  41. Розвиток байки в укр. літ. І пол. ХІХ ст.
  42. Бурлескно-травестійна поезія в укр. літ. І пол. ХІХ ст.
  43. Побутово-етнографічна драматургія І пол. ХІХ ст.
  44. Переспіви й переклади в укр. літ. І пол. ХІХ ст.
  45. Творчість Т. Шевченка останніх років житя
  46. Повісті Т. Шевченка: літературна доля, проблематика, художня вартість
  47. Щоденник» Т. Шевченка як джерело суспільних та естетичних поглядів поета
  48. Сучасні проблеми шевченкознавства
  49. Quot;Чорна рада" П.Куліша – перший соціально-історичний роман в українській літературі.
  50. Націоннально-фольклорні джерела прози О. Стороженка
  51. Соціально-психологічні основи прози Марка Вовчка.
  52. Український театр корифеїв: історія виникнення, діяльність, творчість.
  53. Марко Кропивницький
  54. Микола Садовський
  55. Панас Саксаганський
  56. Історичні романи Івана Нечуя-Левицького («Князь Єремія Вишневецький», «Гетьман Іван Виговський»): тематика і проблематика.
  57. Соціально-побутові повісті І.Нечуя-Левицького: своєрідність характерів, особливості гумору, комізм ситуацій.
  58. І.Нечуй-Левицький: перші українські романи з життя інтелігенції ("Хмари", "Над Чорним морем").
  59. Проблема "пропащої сили" в прозі Панаса Мирного ("Хіба ревуть воли, як ясла повні").
  60. Творчість Б.Грінченка.
  61. Новаторство політичної лірики І.Франка.
  62. Філософські поеми І.Франка.
  63. Лірична драма І.Франка «Зів’яле листя».
  64. Мала проза Франка: тематика і поетика.
  65. Велика проза І. Франка: проблема естетичного ідеалу.
  66. Соціально-психологічна та історична драма І.Франка.
  67. Іван Франко – літературний критик.
  68. Покутська трійця»: Василь Стефаник, Лесь Мартович, Марко Черемшина.
  69. Ранній український модернізм, його філософські та естетичні засади. Дискусія: М. Вороний – І Франко.
  70. Літературні групи «Молода Муза» та «Українська Хата».
  71. Українська новелістика кн. 19 – поч. 20 ст. Жанрові модифікації. І Франко про психологізм малої прози.
  72. Поетика драматичної поеми Лесі Українки («На полі крові», «Оргія», «Бояриня»).
  73. Художня трансформація фольклорно-міфологічного начала в «Лісовій пісні» Лесі Українки.
  74. Винниченко – новеліст («Краса і сила»).
  75. Ідея «чесності з собою» в драматургії В. Винниченка.
  76. Риси індивідуального стилю М. Коцюбинського.
  77. Філософія життя» О. Кобилянської: «Царівнва», «Земля».
  78. Літературні організації і групи 20-30-их рр. ХХ ст.
  79. Літературна дискусія 1925-1928 рр.
  80. Естетична програма поетів-неокласиків.
  81. Рання поезія П. Тичини («Сонячні кларнети», «Замість сонетів та октав», «Плуг», «Вітер з України»).
  82. Лірика В. Сосюри.
  83. Поезія М. Рильського 20-30 рр. XX ст.
  84. Драматургія М. Куліша і театр Леся Курбаса.
  85. Жанрово-стильові особливості драматургії 20-30 XX ст.
  86. Проза М. Хвильового
  87. Роман "Місто" В. Підмогильного
  88. Новелістика Григорія Косинки.
  89. Поезія Є. Плужника, Д. Фальківського, О. Влизька.
  90. Влизько Олекса Федорович
  91. Поезія Б.-І. Антонича.
  92. Співець Степової Еллади» (Є. Маланюк).
  93. Празька школа» в українській поезії.
  94. Романи Івана Багряного «Сад Гетсиманський», «Тигролови».
  95. Улас Самчук. «Волинь, «Марія».
  96. Драматургія Івана Кочерги («Свіччине весілля», «Алмазне жорно»).
  97. Юрій Яновський. Роман «Чотири шаблі».
  98. Кіносценарії О. Довженка.
  99. Фольклорність поезії А. Малишка.
  100. Перша фаза реабілітації репресованих письменників (кн. 50 – поч. 60-х рр. ХХ ст.).
  101. Третє цвітіння» української поезії (М. Рильський, П. Тичина, А. Малишко, М. Бажан, Л. Первомайський).
  102. Космічна тема в українській поезії 60-их рр. ХХ ст.
  103. Роман-епопея І. Вільде «Сестри Річинські»: мистецтво індивідуалізації жіночих персонажів.
  104. Історичні романи П.Загребельного, їх проблематика та особливості стилю.
  105. Збірка Д. Павличка "Сонети подільської осені" і «Таємниця твого обличчя».
  106. Драматургія 60-80-их років ХХ ст., основні представники.
  107. Збірки Ліни Костенко «Над берегами вічної ріки» та «Неповторність», їх проблематика та поетика.
  108. Поезія Василя Симоненка.
  109. Новелістика Григора Тютюнника. Мотив скаліченого дитинства.
  110. Історичні романи Романа Іваничука та Романа Федоріва. Мотиви історичної пам’яті та яничарства.
  111. Трилогія Валерія Шевчука «Три листки за вікном», образ літописця.
  112. Химерна проза” 70-х років ХХ ст.
  113. Нью-Йоркська школа поетів. Естетичні засади й основні представники.
  114. Друга хвиля реабілітації української літератури (кінець 80 — початок 90-х років ХХ ст.).
  115. Основні жанри драматичних творів. Драма як рід і як жанр літератури.
  116. Роль поетик у розвитку літературознавства. Українські поетики ХVІІ – ХVІІІ ст.
  117. Культурно-історична школа в літературознавстві, її основні положення, Представник культурно-історичної школи в українському літературознавстві.
  118. Психологічна школа у літературознавстві. Основні положення психолінгвістичної теорії О. Потебні.
  119. Теорія психоаналізу Фройда, її стосунок до літератури і мистецтва. Концепція колективного підсвідомого Юнга.
  120. Стиль бароко в літературі. Риси українського бароко.
  121. Поезія, музика і малярство. Спільне і відмінне між ними за інтерпретацією І. Франка.
  122. Основні системи віршування.
  123. Сюжет у художньому творі, основні елементи сюжету. Сюжет і фабула.
  124. Композиція літературного твору, основні елементи композиції.
  125. Образ як форма буття художнього твору
  126. Стиль класицизму в літературі. Особливості українського класицизму.
  127. Модернізм в літературі та його течії. Філософські засади модернізму.
  128. Символізм як літературний стиль. Етапи розвитку українського символізму.
  129. Авангардизм в літературі та його течії. Риси українського авангарду.
  130. Історія літератури як галузь літературознавства і фактор літературного процесу.
  131. Категорії епічного, ліричного та драматичного як родові ознаки літератури.
  132. Літературна критика як галузь літературознавства і фактор літературного процесу.
  133. Основні жанри ліричних творів, поділ лірики за тематичним принципом.
  134. Жанри епічних творів.
  135. Жанри ліроепічних творів.
  136. Тропи у художній системі твору, їх різновиди.
  137. Роль звукопису у художньому творі, його елементи.
  138. Роль риторичних фігур у художньому творі, їх різновиди.
  139. Строфіка: прості і канонізовані строфи. Верлібр.
  140. Літературознавчі школи XX ст. : феноменологія, герменевтика, структуралізм.
  141. Історія тексту літературного твору.
  142. Встановлення тексту літературного твору, його причини і принципи.
  143. Цензура і самоцензура, їхній вплив на текст літературного твору.
  144. Датування і локалізація літературного твору, їх різновиди і методи.
  145. Методи атрибуції літературного твору. Антитеза.
  146. Поняття твору і тексту у сучасному літературознавстві.
  147. Завдання і методи генетичної критики.

Конспект лекцій з дисципліни: РОЗДІЛ І. ФІНАНСИ ЯК ЕКОНОМІЧНА КАТЕГОРІЯ.Фінанси та фінансові відносини як економічні категорії
П К БЕЧКО Л Д ТУЛУШ В П БЕЧКО П М БОРОВИК...

  1. Контрольні запитання
  2. Соціальне страхування
  3. Майнове та особисте страхування
  4. Види майнового та особистого страхування
  5. Категорії майнового і особистого страхування
  6. Фінансовий рииок як економічна категорія
  7. Ринок цінних паперів
  8. Учасники фондового ринку
  9. Фондова біржа
  10. Інші сегменти фінансового ринку
  11. Особливості фінансової діяльності на міжнародному рівні
  12. Міжнародний фінансовий ринок
  13. Методи регулювання зовнішньоекономічної діяльності
  14. Формування та використання валютних запасів
  15. Зведений платіжний баланс
  16. Контрольні запитання
  17. Взаємозв’язок фінансових потоків та інфляційних процесів
  18. Антиінфляційна політика держави
  19. СПИСОК РЕКОМЕНДОВАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ

Організація будівництва ділянки дороги ІІІ категорії
Сучасні автомобільні дороги повинні забезпечувати безпеку автомобільного руху, враховуючи при цьому психофізичні особливості сприйняття водіями… З урахуванням все більш повного задоволення постійно зростаючих матеріальних і… Зима помірно холодна, літо тепле.

Категорії естетики "комічне" і "трагічне". Функції мистецтва
Було відомо, що антична критика високо цінувала Менандрові комедії, що вивчали у школах та декламували на банкетах, що він написав понад 100 п’єс.… Таку саму високу оцінку спадщині Менандра дає і мистецтвознавець В. Ярхо у… Не гротескні образи, не фантастичні істоти і не герої міфів, а сучасники письменника, здебільшого представники нижчих…

Если Вам нужно дополнительный материал на эту тему, или Вы не нашли то, что искали, рекомендуем воспользоваться поиском по нашей базе работ:

Сохранить или поделиться страницей

Если этот материал оказался полезным ля Вас, Вы можете сохранить его на свою страничку в социальных сетях:

Еще рефераты, курсовые, дипломные работы на эту тему: